sobota, 13 października 2012

[Twinge] Bored Body (NarutoxSasuke)


Kolejna pozycja z serii NSRevolution. Wykończeni po misji Naruto i Sasuke wracają do domu. Sasuke wydaje się nie mieć nic przeciwko oddania się na chwilę w ramiona Naruto, toteż ten drugi nie każe mu długo czekać.

NSRevolution - Bored Body


Autor: Twinge/Hoshino Lily    
Pairing: NaruSasu
Gatunek: yaoi/komedia
Hasłonsrevmushibapart
 


Nie planowałam publikować tej pozycji, ale że mi ją zasugerowano - bo w końcu głupio byłoby nie przetłumaczyć takiego lekkiego doujinshi - szarpnęłam się na serię NSR raz jeszcze :D

 Tytuł  Autor  Paring  Tłumacz
 Blackout!   Signal NaruSasu  Sasutard
 Untitled  LACK-SHOW! NaruSasu x SasuNaru  Narutard 
 Home  Star Platinum SasuNaru x NaruSasu  Narutard 
18 Secret DVD  Store Shop mid-connection  Sasutard
 Be Good, President  10-Rankai NaruSasuNaru  Sasutard
 Bored Body  Twinge NaruSasu  Sasutard
 Another Time  SPICA NaruSasu  Narutard 


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

12 komentarzy:

  1. No, wysiadłam z czekaniem na doujinshi i poszłam spać, ale sama chęć przeczytania go, nie dała mi długo postać i zwlekła mnie z łóżka już o 9.
    Nie myślałam, że będzie w notce uwzględnione, że to dla mnie. Ale się cieszę :D Mam nadzieję, że nie będziesz teraz przeze mnie nie wyspana, albo coś...

    Hm, Historia w sama sobie jest dość fajna i choć nie ma tu za dużo fabuły miny Sasuke oddają mi to z nawiązką. On u Twinge jest taki śliczny. A Naruto ma takie fajne spojrzenie, no naprawdę, chyba sobie to przeczytam raz jeszcze. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy niewyspana... Zwykle tłumaczę po nocach, więc mnie to ryba xD hahaha. Nie wyrobiłam się w godzinę, bo sama publikacja zwykle trwa z 15 minut, a jeszcze musiałam dać doujinshi do korekty :D
      Niemniej jednak fajno, że się cieszysz. No oczywiście, ponieważ potraktowałam to jako zlecenie :D

      Uwielbiam Twinge. Strasznie mi się kojarzy ze SPICĄ, choć wiadomo, że obie się od siebie znacznie różnią.

      Usuń
  2. Be good president - cudowne. Mimo tego, ze narusasu, to strasznie mi się spodobało. Najmniej lubię, gdy w tej konfiguracji Sasuke jest totalną ciapą, wręcz przerysowanym uke, a w "Be good president" był rewelacyjny. I Naruto, uparty jak osioł i nie znający słowa "nie", zawładnął moim sercem. Aaach, wolę doujinshi w realnym świecie niżeli w mangowej wiosce. Fajna pozycja. Rewelacyjnie się czytało. Czasem macie tak, że zaczynacie jedną kwestię, zdanie, ucinacie (czy dajecie kropki aby poszukać reszty zdania w innej części strony) i zapominam o czym w ogóle była mowa.Tu tego nie było. Tu wszystko mi odpowiadało :D
    A co do "Bored body" to nasuwa mi się tylko jedna myśl - urocze. I za krótkie. Obydwie pozycje mają za mało stron, ale tu był sam seks. Pozycję obronił humor i naprawdę dobra kreska. A Uchiha jest ekstra kąskiem :D Jak spojrzał na Uzumakiego gdy leżał to ja aż zatrzymałam się na moment gapiąc się jak ciele na wrota. Heh, no cóż, mam do tego faceta słabość no ; )
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaah, Romeo 6/9... ♥ xD Tak, Be Good, President było naprawdę świetne. Sasuke - ciapa? Chyba nikt nie lubi takiego Sasa :D
      On jest postacią dominującą. Z niego aż kipi chęć władania nad wszystkim i wszystkimi. A kiedy się focha, to tak cudownie nadyma te swoje policzki...

      Tak, zdarza nam się urywać słowa, albo kropkować nadmiernie (to mnie i wyłącznie, bo kropkować uwielbiam nawet w mowie potocznej), czy tam wywijać tymi myślnikami na prawo i lewo. Musi się coś dziać w tych doujinach, bo czasami, jak zaczynam tłumaczyć, to przysypiam i tak mi gdzieś te wykrzykniki uciekają... xD

      Usuń
  3. Super jesteście to doujinshi było po prostu bombowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę sie doczekać kolejnych pozdrawiam i życzę żebyście mieli dużo weny i zapału do tłumaczenia dj. Serdecznie dziękuje całuski dla was

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zawrotne tempo! xD
    Wszystko fajnie i wgl, ale za krótko! Człowiek się nakręca, wciąga w historie i bach - koniec. Jak tak można? ZuA autorka;P
    A tak z innej baczki, to mam mały problem z Twinge. Lubię jej dj, ciekawie rysuje, jej prace są charakterystyczne i mają fajny klimat, ale jak widzę stopy jej postaci to umieram! Za każdym razem wyglądają dla mnie jak dłonie i zaczynam się śmiać. Nawet jak jest jakaś intymna scena, nie mogę i zabijam cały klimat... Uf, to się wyżaliłam^^' Muszę nauczyć się oglądać dj Twinge bez patrzenia na stopy xP
    No, to tyle, czekam na dalszą część tego wspaniałego tygodnia;D,
    pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za krótko, mówisz :D anoo, krótkie to doujinshi, rzeczywiście...!
      Ale jak tak spojrzeć na każdą pozycję z NSRevolution, to każda jest taka krótka.
      Naprawdę widzisz tutaj dziwne stopy? O_O Czekaj, plastyk jestem, zaraz Ci powiem.
      ...
      ...
      ...
      Hyhy.
      No troszkę, jakby... kanciate xD ALE GDZIE TY TUTAJ RĘCE WIDZISZ?! XD

      Nie ma to, jak śmiać się do rozpuku przy scenie seksu. Przybij grabę, Dżulls :D

      Usuń
    2. Chociażby strona 003, gdzie Naruto pyta Sasuke, czy zabiją razem trochę czasu! Na samej górze >.<
      Już któryś raz mam takie wrażenie, może w jej innych dj było to lepiej widać, ale jest niepodważalne dla mojego umysłu!
      Jakoś nie mogę tego od siebie odsunąć xD

      Grabę przybijam i znowu mam radochę! Musiałam przecież sprawdzić, gdzie to było i kolejny raz mam wizję Saska z dłońmi zamiast nóg! xP Trzeba się ogarnąć;)
      paaa^^'

      Usuń
  6. Superowo sie czyta te dj

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!