niedziela, 7 października 2012

[PUTY-ANDY] Arm Warmer de Icha Icha... dato (NxS)


Naruto napada Sasuke nad brzegiem jeziora w trakcie, gdy ten drugi się rozbiera. Wywołuje to lawinę nieporozumień między chłopakami, w trakcie której Sasuke stwierdza, że Naruto ma do niego jakiś interes. I faktycznie, interes to on ma i to sporych rozmiarów.

Arm Warmer de Icha Icha... dato


Will You Make Out With Me... With Your Arm Warmes On?
Autor: PUTY-ANDY
Pairing: NaruSasu
Gatunek: yaoi/komedia
Hasło: nastrojowopl
 

Pomyliłam się okrutnie publikując drugą część w pierwszej kolejności! Ale zdaje się, że nikt się nie połapał, albo zwyczajnie nikt nie miał wcześniej do czynienia z tym autorem (co wpływa na moją korzyść :D). Po raz pierwszy zmagam się z tak absurdalnie długim tytułem doujinshi. I w ogóle absurdalnym samym w sobie. Zorientowałam się dopiero po publikacji Buttstocka, że tak naprawdę oba doujinshi są serią, tylko po prostu o innych tytułach. Arm Warmer (...) jest prequelem.
Część drugą pobierzecie tutaj:

To doujinshi wgniotło mnie w fotel. PUTY-ANDY mnie rozbraja po prostu. A strona, na której Sasuke przemywa sobie twarz... no... qrfa nosebleed! xD 


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

11 komentarzy:

  1. Zauwazyłam, że gdy Sasuke jest uke, to zawsze jest śliczny :D Zgadzam się z tobą w stu procentach, że ten moment nad stawem gdy mył twarz jest (aż się nasuwa słowo "prześliczny") boski. Aaaach, ja się nie dziwię, że Uzumaki tak za nim szaleje :D
    Co nie zmienia faktu, że widok tak zdominowanego Sasuke i napalonego Naruto jest dla mnie straszne ;)

    Akatsuki! Akatsuki! Akatsuki!
    Nie sądźcie, że zapomniałam, buhahaha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczęcy Sas, no co poradzić. Ale dumę swoją zachował, chociaż tyle :D

      Pamiętamy o Akatsuki, pamiętamy! Ja mogę dodać ze dwie pozycje z Aka, o ile się wyrobię. Ale prędzej Narutard coś znajdzie, bo ja mam zaklepaną kolejkę doujinshi na następne 30-parę. Choćbym chciała, to realnie jest to niewykonalne :(

      Usuń
  2. Każdemu się zdarzy pomylić. :D
    Uśmiałam się, na tym serio. Jak na koniec Sasuke potraktował Naruto Chidori było najlepsze. Te ich rumieńce były wkurzające, bo tacy ninja, a się rumienią jak dzieci xd Ogólnie na jednym obrazku jak Naruto mrugnął, to miał rumieniec tylko pod otwartym okiem.:3 Dobra historia na poprawienie humoru. Widzę, że po maratonie B+ wracacie do NaruSasu? :D może być, chociaż dobrym SasuNaru bym nie pogardziła :D Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SasuNaru? A tak, następne będzie NaruSasu i dopiero potem SasuNaru :) Czy wracamy po maratonie... nie wszystkie... xD

      Tak, te rumieńce są wkurzające, zgodzę się. Ale taki miał zamysł twórczy autor. Dobrze, że cała reszta trzyma poziom :D

      Usuń
  3. I już kolejny? O.O no nie mogę... xd ołtarzyk jest w trakcie budowy! xD ja chyba naprawdę go zrobię i wam wyśle foto *o* w sumie nie głupi pomysł xD
    co do dj... pierwsza część, czy druga.. kij tam xd ważne, że nikt sie nie kapnął xD
    rumieniący sie Sasu... no nie D: dla Naruciaka sam sex xD ale trochę za dużo tych rumieńców u nich D:
    pranie rzeczy w rzecze xD tak sie kończą zabawy... muahahahah D: dobra koniec xD dziękuje wam za tłumaczenie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczyłam ten obrazek xD i pierwsza myśl - Musze to tu wrzucić!
      http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/556479_326980837376789_656261865_n.jpg no ma coś w sobie!
      Mina Gaary <3 cudne *o*

      Usuń
    2. Buduj ten ołtarzyk, czy tam pomnik xDDD

      Pranie rewelka. Oby tylko tak łatwo zeszło... xD

      Ahah! NaruGaa? Oj nie :D Pairingów z Garą jakoś nigdy nie lubiłam. Zwyczajnie może dlatego, że Gaara jest mi postacią obojętną :D Ale że się rumieni...! Nie dziwię się xD

      Usuń
    3. zrobię rysunek to wyśle foto ołtarzyka xd w weekend jakoś ^^ w niedziele po konwencie <3

      No.. ja bardzo lubie Gaare ^^ no...a że sie rumieni to faktycznie nie ma co sie dziwić <3 xD

      Usuń
  4. KYAAAAA!!!! Dostałam buziaka od Sasutarda! ♥
    Doujinshi jak zwykle, wspaniałe. Choć w tym przypadku, na kolana powaliła mnie końcówka.
    A i tekst o krowie doprowadził do tego, iż byłam zmuszona zbierać ścierką pozostałości mojej kolacji z ekranu komputera XD
    Arigatou za Waszą ciężką pracę. Jak zwykle, jestem pod wrażeniem Waszej wytrwałości i ciężkiej pracy.
    Pozdrawiam Wszystkich!
    XD ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ba, że dostałaś :D nie każdy ma tyle szczęścia, hłe, hłe.
      Tekst z krową dobry? :D no to super, bo musiałam ciut nagiąć tekst, żeby u kogokolwiek wzbudzić uśmiech na twarzy.
      Jak zwykle służymy doujinshi :D Tłumaczenie to radocha!
      Życz mi weny przy kolejnym, który planuję opublikować jutro :)

      Mchuu ~♥

      Usuń
    2. Życzę Ci weny!!! Duuuuużo weny!
      ♥ XD

      Usuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!