sobota, 6 października 2012

[3110445] Uta ha Kikoezu (SasukexNaruto)


Po pogrzebie Trzeciego hokage Sasuke zaprasza Naruto do siebie do domu. Zachowuje się przy tym bardzo dziwnie, od strony, od której Naruto nigdy jeszcze nie miał okazji go poznać. Blondyn czuje w tym wszystkim jakiś podstęp.

Uta ha Kikoezu


The Unheard Song / Nieznana Pieśń
Autor: 3110445
Pairing: SasuNaru
Gatunek: slash/okruchy życia
  Hasło: kikoezupl

Odpoczęli po maratonie B Plusa? :D No to lecimy dalej z dj.
Słodkie doujinshi. Nie ZA słodkie, a przyzwoite. Dawno 3110445 nie było, chlip. 
Wymieniłam się z Naru doujinshi za tę pozycję, bo szczególnie przypadła mi do gustu. Font jest tak epicki, że będę wredna i Wam go na stronie przykładowej nie pokażę :D To taka moja mała zachęta dla Was do ściągania, hłe, hłe.
Przy tłumaczeniu doujinshi B Plusa przypomniała mi się jedna scena publikowanego dzisiaj autora.
To tak nawiązując do tego i poprzedniego posta ;)


Widać podobieństwo w sytuacji? Widaaaać... ]:-D


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

19 komentarzy:

  1. To jest jedno z tych uroczych dj, ale w pełni pozytywnym sensie tego słowa. Taka calusieńka gama gry na uczuciach. Dla mnie wszystko ładnie komponuje się z oryginalną mangą i spokojnie mogłoby się wydarzyć w świecie wykreowanym przez Kishimoto;)
    Do tego cudnie otwarte zakończenie, ale tak pokierowany, że nasuwają się oczywiste wnioski. Nie mogę wspomnieć też o boskim tytule tzw alternatywnym - "Nieznana Pieśń". Nie można odwrócić się plecami do czegoś takiego. Subtelne, sugestywne, och, bardzo dobre po prostu:]
    Jestem pierwsza? Szaaał xD
    weny,
    pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dżulls ♥
    Weny nam nie brakuje po ostatnim maratonie! :) cała grupa pracuje nad porządnymi tytułami teraz. Zanim jednak je wrzucimy, pojawi się jeszcze kilka lekkich dj tego typu właśnie.

    Taak. Ta historia bez problemu mogłaby znaleźć miejsce w oryginalnym scenariuszu mangi Kisiela. Jest po prostu urocza (:

    OdpowiedzUsuń
  3. ... ...
    KOCHAM WAS!
    Żeby tak chwilkę po tylu Doujinshi dawać nam jeszcze jedno? I to takie słodkie?? KYAAAA!!

    Dziękuję za ciężką pracę!
    Pozdrawiam i życzę, byście kolejne komiksy tłumaczyli w przyjemniejszej atmosferze, niż to, jak nam parę dni temu zaprezentowaliście XD
    :D
    buziaczki dla Was!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D

      Żeby tylko jedno. Jeszcze dzisiaj cały dzień przed nami...!
      Atmosferę muszę trochę od jutra "napiąć" znowu, bo deadline mi się zbliża wielkimi krokami, a jeszcze masa dj do opublikowania.

      Buzi, buzi ♥

      Usuń
  4. Ja nie wierze.. jak wy kurcze lecicie z tymi dj *o*
    Jesteście mega! Ołtarzyk wam postawie, mogę, mogę prawda? :o
    Bardzo dziękuje za waszą prace ^^
    ah co do tego dj... *w* historia bardzo mi się podoba.
    Jest taka.. nah..jest miły Sasuke D: :o niecodzienne xD dzięki czemu wyjątkowe. Ale ta historia ma w sobie tyle ciepła D: śliczna. Jeszcze raz dziękuje :) i życzę by wam chęci nie brakło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wierzę.
      Ołtarzyk prosimy :D najlepiej z SasuNaru w rameczce.
      My dziękujemy za to, że czytasz nasze wypociny! :D

      Ciepła, ładna, delikatna. Oby takich więcej!

      Usuń
  5. Przepiękne. :3 Moja ukochana autorka, dlatego każda jej praca cieszy mnie jeszcze bardziej. Po tym maratonie z B+ i ciągłym seksie, taka delikatna historia jest idealna :D Oby więcej takich, zwłaszcza jej :D

    Wy naprawdę jesteście pracoholikami :D kocham was za to <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaori, jedynym pracoholikiem w tej grupie jestem ja! Naru muszę ciągle popędzać do roboty (zdzieli mnie za to w tą moją czarną łepetynę, jak to zobaczy :D), a Mizuri i kaszalotowa są na tyle wyrozumiałe, że bez słowa akceptują wszystkie moje chore pomysły. Dziewczyny są dla mnie baaardzo wyrozumiałe. Wczoraj podesłałam kaszalotowej do przerobienia ok. 30 doujinshi i oznajmiłam, że musimy się jakoś z tym wyrobić w tydzień. Naru parsknęła śmiechem i popukała się w czoło, a Mizuri jeszcze nie uświadomiłam, co ją czeka przy korektach, hyhy.

      Usuń
    2. Ktoś musi taki być, bo inaczej grupa nie funkcjonowałaby tak dobrze. Roboty macie na prawdę od cholery, jak widzę. Rzadko się zdarza tak zgrana drużyna, więc powodzenia przy pracy :3

      Usuń
  6. No bo jak tu nie brać sie do pracy jak takie komentarze dostajemy? xD
    Ale fakt, Sasu ma czasami dziwne pomysły jak zrobienie podesłanie całej paki dj do czyszczenia, ale i tak nic nie pobije terminów. Ja już cały tydzień mam z głowy, a tak naprawde czeka mnie najmniej roboty. No ale czego się nie robi dla szefa? xDD

    A co do dj, to ja chyba mam juz dziury w pamięci, bo przy czytaniu ni w ząb nie pamiaętałam, że ja go obrabiałam o.O Ale w sumie dzięki temu miałam zaskoczenie podczas cztania xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki ze mnie szef? Zero wyrozumiałości dla grupy :D
      Wykorzystuję Was codziennie do późna w nocy, nie płacę Wam za to, i jeszcze marudzę, że wciąż za wolno!

      Ale, Kaszalu Ty mój, już niedługo sobie odpoczniesz na dłużej od moich chorych ambicji! :D haha! Upiekło Wam się z Naru, że nie jest tak wymagająca jak ja i nie goni z zegarkiem w ręku :D

      Już Ci się wszystko od nadmiaru tej pracy myrda! Po przerobieniu tych 30tu dj podejrzewam, że będzie jeszcze lepiej xD

      Usuń
  7. Dzięki, Sasuke jest w tym dj za kochany jak na niego, ale i tak mi się podobał <3 ta scena, którą pokazałaś to jest na serio doujinki ( czy jak to się tam pisze ) 3110445? Bo kreska wygląda inaczej, ale scena *.* ekhem, jakbyś pamiętała z jakiego to dokładnie doujinu to byłabym wdzięczna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to 3110445. Jakiś czas temu zmieniła styl, dlatego może się wydawać, że to zupełnie inny autor. Ja osobiście jej nowy styl adoruję :)
      Tutaj masz tę pozycję http://www.ebay.com/itm/NARUTO-Yaoi-Doujinshi-Sasuke-Naruto-Haru-ni-site-Kimi-to-meguri-3110445-New-/160807756358

      Usuń
  8. jejku to dj.jest smutne . sasuke jest bardzo mily dla naruto nawet ja sie zdziwilam , w koncu nie chce by naruto byl samotny dlatego chyba chce dla niego jak najlepiej superowo . pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne masz rację :)
      Czasem musimy wrzucić coś smutniejszego, sama rozumiesz. Ludzie czasami potrzebują się "podołować" xD

      Usuń
  9. No tez prawda ,a będziecie tłumaczyli taiyou

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!