piątek, 12 października 2012

[10-Rankai] O-yoshi ni Natte Kaichou (NaruSasuNaru)


Kolejna część z serii NSRevolution. Naruto przed wyborami na Przewodniczącego Rady Uczniowskiej założył się z Sasuke, że jeśli zostanie wybrany na Przewodniczącego, Sasuke wyzna mu swoje uczucia i go w końcu pocałuje. Jednak kiedy Naruto przychodzi do niego po swoją nagrodę, Sasuke zaczyna się wykręcać.

NSRevolution - O-yoshi ni Natte Kaichou

Be Good, President.
Autor: 10-Rankai/Emi
Pairing: NaruSasuNaru
Gatunek: yaoi/komedia
Hasłonsrevemipart
 

Trzecia pozycja z serii NSRevolution jest już dostępna! Czeka nas tydzień 10-RankaiSignal i KSL także się pojawi. Możecie się spodziewać ode mnie również dwóch pozycji od Omusubi. To chyba dobra nowina?

 Tytuł  Autor  Paring  Tłumacz
 Blackout!   Signal NaruSasu  Sasutard
 Untitled  LACK-SHOW! NaruSasu x SasuNaru  Narutard 
 Home  Star Platinum SasuNaru x NaruSasu  Narutard 
18 Secret DVD  Store Shop mid-connection  Sasutard
 Be Good, President  10-Rankai NaruSasuNaru  Sasutard
 Bored Body  Twinge NaruSasu  Sasutard
 Another Time  SPICA NaruSasu  Narutard 


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

14 komentarzy:

  1. Serio będzie taki tydzień? Kocham was, kocham, kocham <3
    To doujinshi było bezcenne, serio. Nie pomyślałabym, że oni się w szkole.. Boże! a w życiu. Ale jak widać u Emi wszystko jest możliwe. Jak Sasuke wyznał Naruto uczucia, to było takie słodkie, że aż mi się "awwwww" wymsknęło. :p Ta pozycja trafia na listę moich ulubionych :D Na prawdę, tylko więcej takich. Wspominałam już, że was kocham? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie. Ale to tylko dlatego, że zostało mi mało czasu i muszę przerobić te najlepsze według mnie pozycje. Rozpisałam sobie te dj tak, że na każdy dzień przypada przynajmniej 1 pozycja Emi.

      Jest słodka :D chciałabym jeszcze zrobić RSRevolution Twinge, ale nie wiem, czy się wyrobię...

      Usuń
    2. Przed chwilą właśnie Bored Body przeglądałam po angielsku i jakbyś dała radę to by fajnie było, bo na prawdę jestem ciekawa, o co tam chodzi :3
      Ja naprawdę was kocham. Emi, Signal, KSL - NIEBO! <3

      Usuń
    3. Bored Body? Wiesz co... właśnie rzuciłam na to okiem. W sumie... z pół godziny by mi to zajęło, nie więcej, więc może bym jednak to machnęła szybko :)

      Usuń
    4. Ej, no to jak byś dała radę i jak masz czas, to spróbowałabyś dla nas, hę? Tam specjalnie trudny tekst nie jest, bo nawet ja sporo zrozumiałam, a to już jest sukces. :)

      Usuń
    5. Już to zaczęłam teraz tłumaczyć. Myślę, że do godziny wstawię ;) specjalnie for U xD

      Usuń
    6. Aj, czyli powstrzymam się i nie pójdę jeszcze spać. :3 Poczekam.
      Dziękuję <3

      Usuń
  2. Annn.. mam dziś taki świetny humor bo jutro na konwent! i myśle "napewno na Slowmotion dodali jakiegoś dj bo oni to zawsze mnie mile zaskoczą" i wchodze, patrze i jest! Dziękujeeee <3 teraz humor mam jeszcze lepszy *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D to wyszalej się tam na tym konwencie!
      Ano, planowo miałam dodać jeszcze KSLa, no ale... chyba cienko będzie, bo już mamy po 23:00...

      Usuń
    2. Ale super to jednak naruto nie wyznał mu swoich uczuć tylko sasuke szok myślałam ze on nie należy do takich ludzi :) uwielbiam ja tlumaczysz !!! Łał nie mogę doczekać sie następnych dziękuje za tlumaczenie i pozdrawiam !!!

      Usuń
    3. Ahah xD Sasuke wyznał, na to wygląda! Dlatego określenie tego dj NaruSasu byłoby niewłaściwe. Bo tak nie do końca mamy tutaj dominującego Naruto.

      Dzięki śliczne ♥ :)

      Usuń
  3. Czyli zapowiada się tydzień wprost dla mnie ;] Pełnia szczęścia, nie ma co!
    Po tym dj jestem pewna, że Rankai mogłaby narysować siedzenie na ławce przez cały dzień i podziwianie rosnącej trawy, a i tak by mi się podobało. Jej prace są genialne i koniec tematu;D
    W sumie to było to bardzo zabawne i leciutkie, idealne na początek weekendu;) I ten Pan Przewodniczący, mrau;P
    Kurde, nie mogę nacieszyć się tym nadchodzącym tygodniem! Jeszcze rzuciło mi się "Trade" z paska kolejki - cudownie:D
    Och, idę świętować;)
    Życzę dużo weny, tygodnia obfitego itd;D, nie mogę już się doczekać,
    pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trade, obowiązkowo muszę przerobić. Choć jest dostępna część pierwsza po polsku, to niestety żeby zrobić drugą, muszę wstawić i tak pierwszą... No, podałam w kolejce dj na weekend. Druga tura na kolejne 3 dni pójdzie, jak wstawię te :)

      Tak, Rankai ma to do siebie, że człowiek wszystko od niej pochłonie, nawet jeśli będzie średniakiem w odniesieniu do fabuły.

      Życz nam, życz! Bo pracy będzie, a będzie! :D

      Usuń
  4. ale super ten tydzien bedzie super . zycze wam milej pracy . jeszcze raz dziekuje

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!