czwartek, 18 października 2012

Informacyjnie

Grupę SlowMotion zostawiam w rękach NARUTARDA do czasu mojego powrotu (?)
Wstępnie do przyszłego roku zawieszam swoją działalność tłumacza z racji wyjazdu.
Lecę zapolować na jakiegoś Japońca, żeby go potem zwerbować do naszej grupy xD
Żartuję oczywiście, ale jakby się jednak udało, to doujinshi w języku japońskim nie stanowiłyby 
dłużej dla nas problemu... :D Jak to zwykłam mawiać, wszystko jest possibru. 
A do tego czasu dopingujcie Naru o publikacje.

Co się wiąże z tą tymczasową zmianą? To, że tłumaczenia będą się pojawiały rzadziej, 
prawdopodobnie kilka razy w miesiącu (męczcie Naru!).

Do SM Staff:
Naru, wszystko wiesz, to co ja Ci pisać będę. Pamiętaj o aktualkach na Wszechbiblii i Indexie!

Będę wraz z czytelnikami męczyć Cię w komentarzach o tłumaczenia :D trololo.

Kaszalotowa, dzięki za współpracę. W przyszłym roku jedziemy na nowo z czyszczeniem, zbieraj siły :D
Mizuri, również dziękuję za współpracę. Odezwij się do mnie, jak naprawią Ci komputer! Pewnie częściowo pozapominam tych wszystkich smaczków językowych, więc będziesz miała dwa razy więcej literówek do poprawiania xD


Pozdrawiam czytelników ;)
Gońcie Naru do tłumaczenia! :D ahahah~

To ile razy wspomniałam o popędzaniu Naru do roboty? xD Gonić Ją! ♥ 

9 komentarzy:

  1. To mnie kurczę zasmuciłaś... Tylko wróć do nas!

    OdpowiedzUsuń
  2. D: ale wróć napewno Sasu T_T
    Naru~ będziemy Cię męczyć D:

    OdpowiedzUsuń
  3. to już 4 dni..T_T xD Naru, Naru jak Ci sie żyje? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zapomniałam o Was! Nie ma mowy. Wybaczcie mi, przez ostatnie dni miałam troszkę stresu i nie mogłam się skupić zbytnio na tłumaczeniu, ale już wszystko w normie i biorę się do roboty :] Tylko dorwę naszego cleanera :D

      Usuń
    2. Spokojnie ja aż tak odrazu nie będe Cię popędzać :3 nie ma co wybaczać ^^ Ja tylko pytałam jak Ci sie żyje x3 trzeba się ludzmi interesować no! xD

      Usuń
    3. Cleaner już dorwany, wiec już niedługo dostawa świeżego mięska :p

      Usuń
  4. Eeeeej mam taką chęc do was dołączyć D: ale ale no T_T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączyć? Może i coś się da upichcić. A znasz może włoski, hiszpański, rosyjski, japoński lub chiński? :D:D:D

      Usuń
  5. Z poślizgiem, ale wypada dorzucić swoje trzy grosze;)
    Po pierwsze - Sasutard, powodzenia na obcej ziemi, uważaj na siebie i wracaj do nas z masą zapału, weną i co tam jeszcze potrzebujesz xD
    Po drugie - Narutrad, masz teraz tyyyleee do roboty, że hoho, dlatego życzę Ci wytrwałości, bo znając życie, to cała rzesza ludzi siądzie Ci na głowie, będzie poganiać itd :P Dasz radę;D
    Nie przedłużając, odnotowuję to jako przeczytanie komunikatu i lecę po nowe dj;)
    pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!