czwartek, 4 października 2012

[B Plus] Sakatoki no Hako (SasukexNaruto)

 Sakatoki no Hako 1 & 2 by B Plus

Tytuł alternatywny: Memory Box

Download: mediafire
Hasło: hakono2pl

I don't Want To Miss a Thing

Sasuke obserwuje śpiącego Naruto, myśląc o tym, jak chłopak wiele dla niego znaczy. Doujinshi, jak sam tytuł wskazuje, został zainspirowany piosenką zespołu Aerosmith.

Kogetsu

Tytuł alternatywny: Salitary Moon
Opis: Naruto trzyma w tajemnicy przed Sasuke fakt, że mieszka w nim lisi demon, dlatego, gdy demon daje o sobie znać, co objawia się u Naruto zmianą koloru oczu, ten robi wszystko, by ukryć to przed Sasuke.

Koko kara ga Hajimari

Tytuł alternatywny: Everything Starts Here
Opis: Naruto i Sasuke są parą, lecz podczas gdy Naruto wystarcza samo przebywanie ze sobą i trzymanie się za ręce, Sasuke staje się coraz bardziej niecierpliwy.

Sekai no Subete

Tytuł alternatywny: The Whole World
Opis: Kiedy Sasuke zostaje poważnie raniony podczas misji, Naruto zaczyna się poważnie bać, że może go stracić.

Kofuku no Kanshoku

Tytuł alternatywny: A Feeling of Happiness
Opis: Naruto zastanawia się, kim jest dla Sasuke i dlaczego uprawia z nim seks.



Kotoba

Tytuł alternatywny: Words
Opis: Pewnego dnia Sasuke przygarnął do siebie ranną istotę o imieniu Naruto. Jednak po pewnym czasie, gdy rany się zagoiły, Naruto zaczął się martwić o swój pobyt w domu Sasuke, gdyż nie widział już powodu, by dłużej u niego mieszkać. 

Inori

Tytuł alternatywny: Prayer
Opis: Sasuke ciężko utrzymać w rydzach swoje pożądanie względem Naruto, co okazuje, gdy chłopcy wracają z długiej misji przed końcem roku.


A w związku z tym nie jeden, nie dwa, a SIEDEM doujinshi od tejże autorki. Opis poszczególnych tytułów poniżej :)
Ufff, no to załatwione. Doujiny są krótkie, więc nie ma czym się chwalić, ale proszę, to wszystko dla Was ;] Sasutard wstawi dziś kolejną porcję. Bo w końcu jak szaleć to na całego! Enjoy ;)

15 komentarzy:

  1. Jesteście nieziemskie *o* taaaaak! Kocham Takie niespodzianki <3 domyślam się, że sie bardzo napracowałyście. Więc bardzo bardzo dziękuje <3
    Biorę się za czytanie... Matko nie no.. ja chyba umarłam.. bo to musi być istne niebo! *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah :D to jeszcze poczekaj na moją porcję dzisiaj, bo to nie koniec niespodzianek!

      Usuń
    2. to czekam z niecierpliwością *o* rozpieszczacie nas <3
      ale od czasu do czasu można xD

      Usuń
  2. um, tego nie można pobrać np z mediafire? ale poza tym.......jestem w niebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież masz wszystko w kupie na samej górze do pobrania :] Właśnie przez mediafire

      Usuń
  3. właśnie,wybaczcie. nie zwróciłam na to uwagi,zauważyłam jedno to chciałam następne....uwielbiam was! mam całą masę doujinshi u siebie na komputerze...^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham was! Tyle B plusa w jeden wieczór, ja nie mogę *.*, mój słodki naruś. Kurcze jak ja kocham tę kreskę. Sorry że dawno nie komentowałam po prostu jestem strasznie wybredna co do kreski w doujinach dlatego nie pobieram wszystkich XD. B plus <3 forever.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, jak niespodziewanie niektóre doujinshi potrafią kogoś tak zadowolić :D Cieszę się, że projekt przypadł Ci do gustu :)

      Usuń
  5. u góry przyjmujecie zlecenia, tzn...mogłabym np.dać tutaj link doujinshi narusasu i wy byście to przetłumaczyły? bo mam parę takich,które wolałabym przeczytać w naszym języku.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, przyjmujemy oferty i w miarę możliwości staramy się je szybko przetłumaczyć :] I póki co mowa tylko o tych po angielsku, bo z japońskimi na tę chwilę sobie nie poradzimy :D To podaj może, jakie tytuły Cię interesują, a my sprawdzimy, czy mamy na stanie, jeśli czegoś zabraknie to poprosimy Cię o link do danego dj, ok?

      Usuń
    2. Jasne,tylko to tak nie teraz, bo musiałabym poszukać,i zauważyłam,że jest nowa porcja doujinshi w mojej ulubionej kresce.....także same rozumiecie!

      Usuń
    3. Proponuję podać nam te dj, które Cię interesują najlepiej do dwóch dni :) bo może się okazać, że niektóre są na mojej liście, a nie Narutarda, a zostało mi już tylko ponad tydzień czasu na to, żeby ewentualnie jeszcze coś przetłumaczyć. Także... popędzamy! :D

      Usuń
    4. ok,jak mus to mus. a więc pierwsze dj; Beyond Being A Lovable Person, Omou Hodo Ni Touku(jak wpiszesz to np, w yt,to to jest ten pierwszy filmik), Hitokage part 1&2, http://www.youtube.com/watch?v=sU46OzaU31k , Kitsuneiro , Kimi Wo Omou , i to by byo na tyle...nie za dużo? uwielbiam taką kreskę i trochę się tego mi nazbierało....mam jeszcze takie pytanie,na kiedy to ewentualnie byłoby gotowe?
      Ps. nie działa mi Semishigure ,znaczy hasło jak wpisuje to wyskakuje mi jakiś błąd,a bardzo chciałam przeczytać...
      ufff,już daje wam spokój!

      Usuń
    5. Beyond Being A Lovable Person, Omou Hodo Ni Touku przetłumaczy Narutard. Hitokage jest moje i planowałam to tłumaczyć po Thanatosie od Piero. Druga część Hitokage 2 póki co jest tłumaczona z japońskiego. Kitsuneiro... też moje. Kimi Wo Omou miałam wrzucać jakiś czas temu. Dodamy te tytuły do kolejki ;) I nie, nie za dużo. I tak miałyśmy je tłumaczyć w najbliższej przyszłości.

      Semishigure? Pomieszałam w opisach tytuły i zamiast Yami ni Tokeru wpisałam podwójnie Semishigure. Hasła są prawidłowe, sprawdzałam. Jeżeli nadal coś będzie się nie zgadzać, proszę pisać pod najnowszym postem.

      Usuń
  6. WoW!, 50mb w jednej paczce to serio porządny wynik;)
    Może nie jestem największą fanką B Plus'a, ale obok czegoś takiego nie można przejść obojętnie. Większość mnie rozczuliła, takie to przyjazne i cieplutkie.
    Szczególnie podobało mi się to: "Koufuku no Kanshoku (A Feeling of Happiness)", a dokładniej samiusieńka końcówka i ostatnia strona ze słowami o miłości przechodzącej przez każdą komórkę ciała. Urocze^-^
    Bez owijania w bawełnę, kolejna praca, za którą trzeba podziękować,
    pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!