wtorek, 9 października 2012

[Traumania] A Boy and His Animal (NarutoxSasuke)


W domu Sasuke niespodziewanie zjawia się nietypowy gość - lis, który twierdzi, że chłopiec wcześniej uratował mu życie. Tylko dlaczego zwierzę wygląda jak Naruto?

A Boy and His Animal


GuruGuru Revolution: Special Mission!
Autor: Traumania
Pairing: Naruto i Sasuke
Gatunek: Slash
Hasło: foxynarupl
 

Musicie mi wybaczyć tę czcionkę, naprawdę, starałam się ze wszystkich sił, żeby wyglądało to czytelnie, ale wyszło jak wyszło...
Owej autorki jeszcze nie było na naszym blogu, więc zachęcam do zapoznania się, bo kreskę ma śliczną... Sam Sasuke, mimo że jest tu człowiekiem to przypomina troszkę jakiegoś gryzonia, hihihi :D
Enjoy <3


T
C
B
E
DOWNLOAD

download


14 komentarzy:

  1. wpisuje hasło,ale mi nie działa.nie wiem,czy jest to wynik zwykłej przeglądarki(bo już tak było),czy może czegoś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahhhahaha, faktycznie Zapędziłam się przy podawaniu hasła w poście xD Już jest poprawny :]

      Usuń
  2. Lol, koniec najlepszy XD Czcionka czytelna jak dla mnie. Dzięki wielkie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, naprawdę prześliczna kreska. Naruto bardzo fajnie narysowany, w ten swój słodki sposób, ale nie przesadny. Ogólnie historia mi się bardzo podobała. Ten lisek, co wcielał się w Naruto był świetny, nawet "ten teges" udało mu się skopiować. :D Końcówka była najlepsza.
    Jak macie coś jeszcze na składzie tej autorki, to dajcie kiedyś, bo coś czuję, że to będzie kolejna ukochana przeze mnie kreska. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A owszem, coś tam się jeszcze znajdzie :] Tylko niestety na tę chwilę jest jeszcze tylko jeden i do tego super krótki, ale! W trakcie przekładania z japonskiego na angielski jest kolejny tytuł od tej autorki, który liczy sobie ponad 100 stron (!), jednakże nie mam pojęcia, kiedy będzie dostępny i raczej nie prędko... Ale zawsze coś :D

      Usuń
  4. Ostatnie okienko rządzi xD Taka kwintesencja SasuNaru!
    Pisałaś coś o czcionce, ale nie była drażniąca. Nawet nie musiałam przybliżać, więc było dobrze;)
    Ogólnie to bardzo przyjemne dj, bez szaleństw, niepotrzebnych uniesień i wymuszonych akcji. Sas robił genialne miny, wszystko mi pasowało; taki chłodny, ale serducho biło, jak trzeba;D
    Kreska mi się podobała, była ciekawa i jak sama zauważyłaś, taka zwierzęca, albo dzika, bo to lepiej brzmi;)
    pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm, czytałam to w wersji ang., więc tak pobieżnie przeleciałam wzrokiem. Jest tego kontynuacja? Heh, ja uwielbiam kontynuacje, i żeby wszystko było tak długie jak Moda na sukces.
    Aww, Sasuke był uroczy w tym, że chciał, aby lis powiedział mu, że go lubi. W ogóle Uchiha był tu takim typowym Uchihą, którego uwielbiam. A nie amantem, co chce się dobrać do gatek Uzumakiego. Autorka, jak dla mnie, dobrze go wykreowała. I chwała jej za to. A macie w swoim spisie coś jeszcze jej? Albo już może wspomnianą przeze mnie kontynuację? : )
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety kontynuacji nie ma. Ale tak, mamy to i owo tej autorki na dysku. Jednak nie jest tego zbyt wiele. Tylko jeszcze jedna pozycja po angielsku, ale jest bardzo krótka... Inna jest w trakcie "prac", ale kiedy będzie do zdobycia to nikt nie wie :D

      Usuń
  6. Kreska mnie zauroczyła. Rzeczywiście, Sasuke w niektórych momentach, sam wyglądem przypominał jakiegoś gryzonia, mimo to, sposób w jaki autorka ich naszkicowała, jest po prostu obłędny.
    Sama historia jest niestety po trochu oklepana i niezbyt pasjonująca, ale wspaniałe tłumaczenie naszej kochanej Grupy Slowmotion oraz miła dla oka kreska wywiera na mnie ogromny wpływ, by mimo tego dać 5/5!
    Jak zwykle, wspaniała robota.
    Dziękujemy.☺☻

    OdpowiedzUsuń
  7. super ze sasuke powiedzial ze lubi naruto , pryznamniej wie co czuje!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kocham sasuke i naruto uwielbiam ich .Bardzo ladnie narysowany bzl naruto slodki jako czlowiek i lisek

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem ciekawa jakie dj jeszcze macie mam na mysli sasunaru to moja ulubiona parka !! milego tlumaczenia czekam na kolejne dj sausunaru !! Caluski!!

    OdpowiedzUsuń
  10. dziekuje za tlumaczenia. Do uslyszenia

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!