wtorek, 2 października 2012

[KSL] Sono Nukumori ni Youga Aru (brak pairingu)


Kontynuacja Seishun Kyousou Kyoku, zwany również zwyczajnie Seishun 2. Minął okres wakacyjny, podczas którego Naruto zaprzyjaźnił się z Sasuke, swoim odwiecznym rywalem.
Czy jednak aby na pewno? Naruto wciąż nie może poukładać swoich myśli po tym, do czego między nimi doszło. Zaś Sasuke... nagle postanawia opuścić szkołę.

Sono Nukumori ni Youga Aru


That Warmth has a Purpose
Autor: KSL
Pairing: Naruto i Sasuke
Gatunek: slash/okruchy życia
Hasło: seishunsequelsonogaru
 
Pierwsza cześć >>Seishun Kyousou Kyoku <<

Jak pewnie większość z Was zauważyła, w pierwszej części akcja widziana jest oczami Sasuke, tutaj z kolei widzimy ją nieco inaczej, tym razem jej ciąg dalszy i z perspektywy samego Naruto. Zakończenie może niektórym wydać się abstrakcyjne po części, ale odsyłam w tym wypadku do zdarzeń rozgrywających się w oryginalnej mandze. Zakończenie jest otwarte, Sasuke odchodzi. To chyba nie nowość.
Doujinshi planowane na sobotę? Dałam Naru ten JEDEN dzień na Jej pozycję, żeby nie było, że zrzucam Ją od razu tego samego dnia ze strony :D Miało się ukazać wczoraj po północy, ale Beta mi wypadła i przyczłapała dopiero dzisiaj. Ponoć problem z programem i fontami xD
Wypada mi jeszcze nadmienić, że cała grupa pracuje teraz nad Projektem B Plusa, który przewidujemy ostatecznie na jutro. Godziny jeszcze nie znamy.
Odnosząc się do komentarza kaszalotowej w poprzednim poście, który (ponownie użyję ulubionego tekstu) rozwalił mnie po całości - nie omieszkałam zrobić parodię naszej grupy. A raczej krótką historię z życia wziętej "Realia grupy SlowMotion", czyli przykładowy dzień naszych zmagań nad tłumaczeniami :D
Parodia na podstawie doujinshi 10-Rankai Senyu Masu Masu Goseiei. Dziewczynom się podobało. Od lewej do prawej -> wersja PL, wersja EN i krótko o tym, dlaczego nasze tłumaczenia wyglądają tak, a nie inaczej... 
Jeśli strony wyświetlają Wam się za małe i nie widzicie tekstu, otwórzcie grafikę w nowej karcie.

SlowMotion parody in Polish and English, the last one in Polish only.

 


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

6 komentarzy:

  1. Ah kocham pierwszą częśc tego dj ^^ ale Sasu odchodzi? Nooooooo nieee! ><
    powodzenia wam nad projektem B plus'a ! x3
    Co do Wizji xD świetne... xD ale masakra w sumie xD
    hahaha...
    no i no i dziękuje ślicznie za kolejny dj <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo to skoro juz zostało powiedziane, że jestem jedyną czytającą i komentującą z grupyto musze się chyba wywiązac, nie? xD
    Nie wiem co mam powiedzieć o dj bo całkiem niedawno go czytałam, niemniej bardzo spodobała mi się ta historia. A najbardziej chyba zapadła mi w pamięć na scena jak po walce Sasuke podawał Naruto rękę, co wyglądało tak jak w "shippu, konoha gakuen den". Co jeszcze? Kreska jak najbardziej na tak tak samo tłumacznie ^^
    Suigetsu-kaszalotowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Buahahaha! Parodia Waszych perypetii, jakie zapewne musicie codziennie w pracy znosić, powaliła mnie na łopatki.
    "Za dużo ohów i ahów"!
    "Zrobić taki błąd w Lover"
    Hahaha!
    Jeśli tak rzeczywiście wygląda Wasza praca, to z całego serca, jako jedna z Waszych stałych czytelniczek, Wam współczuję.
    Jak również zaczynam pomału rozumieć, jak bardzo trudna jest Wasza praca.
    ... o kurde... Nie mogę.... Ta jedna strona rozśmieszyła mnie bardziej, niż niejeden normalny doujin. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Buahahaha! Parodia Waszych perypetii, jakie zapewne musicie codziennie w pracy znosić, powaliła mnie na łopatki.
    "Za dużo ohów i ahów"!
    "Zrobić taki błąd w Lover"
    Hahaha!
    Jeśli tak rzeczywiście wygląda Wasza praca, to z całego serca, jako jedna z Waszych stałych czytelniczek, Wam współczuję.
    Jak również zaczynam pomału rozumieć, jak bardzo trudna jest Wasza praca.
    ... o kurde... Nie mogę.... Ta jedna strona rozśmieszyła mnie bardziej, niż niejeden normalny doujin. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie xD no łatwo nie ma :D ale jako społeczność fanów yaoi rozmiłowanych w Naruto musimy się poświęcić dla reszty społeczeństwa xD
      Tak, ten, kto dobrowolnie się zgłasza w szeregi naszej grupy musi być dyspozycyjny praktycznie co drugi dzień. Bo potem zaczynają się telefony, czemu robota leży! nie wszyscy wytrzymają presję... xD

      Usuń
  5. Jeżeli chodzi o to dj, to zdecydowanie wolę szczęśliwe zakończenia i większe pierwiastek pozytywnych uczuć, a Naruto w tej specyficznej opasce na głowie zawsze mnie kupuje. Chłopaki pasują do szkoły i monotonii lekcyjnych. Zresztą, kto nie lubi nabuzowanych hormonami facetów w koszulach itp? xD
    To było przyjemne, a Sasuke bardzo kanoniczny, jak dla mnie oczywiście. ZuO zostawiające za plecami swoje życie. Jednak za to kocha go większość yaoistek xP
    pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!