poniedziałek, 1 października 2012

[Katsura] Holiday (NarutoxSasuke)


Naruto i Sasuke są parą, jednak przez liczne misje prawie nie spędzają ze sobą czasu, dlatego gdy w końcu mają ku temu okazję, Naruto jest wyjątkowo podekscytowany, co udziela się także jemu klonowi. Na nieszczęście jego twórcy.

Holiday


Autor: Katsura
Pairing: NaruSasuBunshin
Gatunek: Yaoi/komedia
Hasło: onedayoff
 

Ahhhhh, kolejne NaruSasu, ale my jesteśmy ZUUUUEEE :D No tak... Ja jeszcze żyję, żeby nie było. Tylko spoczęłam sobie na laurach, jak to mam w zwyczaju, jednakże Sasutard pilnuje mojego wkładu w tłumaczenie lepiej niż moja mama za czasów podstawówki moich zadań domowych, ekhu...
No to serwuję Wam o tej niecnej zombistycznej porze doujinshi świeże niczym bułeczki z rana, podczas którego czytania można się zastanawiać, czy Sasuke próbuje być kobietą czy też został nieuprzejmie kopnięty przez los i posiada nawet ponętne sutki, ehehehe.
Osobiście mam słabość do tego tytułu... Nie, nie dlatego, że kojarzy się z wakacjami, mówimy o treści, no. A mam słabość, bo... Sama chciałabym wiedzieć :D
Jeszcze dziś (bo w końcu mamy już 01.10) możecie się spodziewać kolejnego tłumaczenia od Sasutarda. Taaak, odrobina wysiłku i już zostaję zrzucona tego samego dnia przez samego BOSSa xD
Enjoy! <3


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

8 komentarzy:

  1. Nowy dj z samego rańca. Życie jednak może być pieknke.
    Chyba rozumiem czemu masz słabość to tego tytułu. Ja czytając czułam się... rozbrojona. tak to chyba dobre słowo xDD
    (a "ponętne sutki" mnie zabiły xD)

    jak przeczytałam, że Sasutard piluje Ciebie przy tłumaczeniach to od razu zobaczyłam przed oczami taką scenę: http://zapodaj.net/fac149349a913.png.html
    Sasutard w roli Kabuto (tylko brakuje bata) a reszta SM leżąca na stole z przepracowania xD
    (Sasu, nie bij :P)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh moje serce płacze z radości *w* dziękuje za kolejny dj <3
    ponętne sutki? xd serio? xD
    matko jak Cie tak pilnują jak w wizji kaszalotowej to współczuje D:
    powiadasz, że Sasutard wstawi jeszcze dziś coś? *o* jestem wielce ukontentowana ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponętne, do macania, sterczące... Jak kto woli, ale facetowi nie uchodzą TAKIE xD

      Usuń
  3. Hahah ale faktycznie... ma takie no... x_x ponętne

    OdpowiedzUsuń
  4. Kyaaaa!!! Sasuke wygląda w tym Doujinshi jak dziewczyna. Matko, jaką on ma tutaj słodką buźkę :) Naprawdę słodziutki... I co Wy macie do tych sutków? Niech będą jakie będą. Ważne, że Naruś ma co zasysać :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabójcza dawka. Sasuke zachowujący (i wyglądający!!!) jak kobieta to dla mnie za dużo. Naruto i jego klon bez zarzutu. A Uchiha nie ma jaj... dosłownie i w przenośni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam to dj!
    Czytałam już wcześniej, a raczej, oglądałam xP, dlatego cieszy w rodzimym języku.
    W sumie, muszę zgodzi się ze wszystkimi powyżej, z Saskiem jest coś nie tak... Boż, te sutki to jakieś przegięcie. Wgl, był całkiem kobiecy. Może nawet zbyt delikatny;)
    Jednak to NaruSasu!
    Lubię NaruSasu!
    NaruSasu rządzi! xD
    (Więcej NaruSasu!, czy to już przesada?:P)
    No, kończę moje męczenie Was, mieszaniem w archiwum. Mam nadzieję, że nie było to takie problematyczne. Trochę przewijania i już;)
    A, żeby nie było - SasuNaru też lubię, tak mnie tylko wzięło na uzewnętrznienie chwalebnego wystąpienia o odwrotnej konfiguracji:D Czasem trzeba xP
    Jeszcze raz dzięki za całą waszą ostatnią pracę nad tłumaczeniami, włożony trud, czas i systematyczne dodawanie!
    *fanfary*
    Dużo weny, czasu i chęci (:P),
    pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!