środa, 5 września 2012

[PUTY-ANDY] Buttstock (NarutoxSasuke)


Sasuke zostaje ograbiony z ubrań i pozostawiony w samej koszuli. Poniżony wyżywa się na Naruto, który już obmyśla sposób, w jaki mógłby zaciągnąć nagiego rywala do łóżka.

Buttstock


Autor: PUTY-ANDY
Pairing: NaruSasu
Gatunek: yaoi/komedia
Hasło: onlyameredream
 

Czyszczenie tego zajęło mi tyle czasu, że w końcu zwątpiłam. Reszty doujinshi nie opublikuję, bo po pierwszej stronie PUTY musiałam odreagować stres edytowania całego doujinshi i zanurkować w wannie.
Serio, czuję się po tym tłumaczeniu wyprana. 4 doujinshi jednego dnia. Mam nadzieję, że się ucieszycie.
Jutro biorę się za 10-Rankai. Narutard pełną parą pracuje nad 3.5 Tousin. Naprawdę, szłyby nam te tłumaczenia szybciej, gdyby ktoś się zajął czyszczeniem doujinshi. Doujinshi zostaną dodane do Indexu jak się wyśpię. Hah. Podobnie z uploadem na Chomiku.
~Oyasumi ♥  _-_


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

8 komentarzy:

  1. Doujin wg mnie jest nawet trochę słodki ^^

    Chciałam się z wami podzielić moja genialnością. Otóż dwie godziny o ile nie dłużej siedziałam na necie i szukałam doujina Limit. W końcu zrezygnowałam i postawiłam wszystko na jedną karte. Zagooglowałam w chomika ale nie oczekiwałam cudów... coś wyskoczyło to myśle że sprawdze sobie. Wchodze ci ja na tego linka i rzeczywiscie... JEST!! w końcu go znalazłam... tylko się zalogować i ściągać... podjeżdżam do góry do panelu. Myśle sobie że warto zapamiętać tego użytkownika bo ma dużo doujinów i to rzadkich. Patrze na nazwe użytkownika... a tu się okazało że to był mój własny chomik -.- Takie rzeczy to tylko ja potrafie robić <_<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JESTEŚ GENIALNA xD kiedyś miałam z jakimś plikiem podobnie.
      Słuchaj, trzeba było powiedzieć, że chcesz to doujinhi nawet w wersji japońskiej, to byśmy Ci udostępniły download na moim chomiku, bo mamy go na stanie xD kopia rewelacyjna nie jest, ale przejrzeć się da.

      Usuń
    2. to ja mam chyba dobra kopie xD jak chcesz to wpadnij na mojego chomiku yuki_kitsune i porownaj ze swoim. W ten weekend zabieram sie za przekladanie tego doujina na polski xD z japońskim nie mam zbytnio problemow... gorzej z czasem zeby nad tym siedziec

      Usuń
    3. Mamy te same! xD zajrzałam do Ciebie i chciałabym o coś zapytać. Ponieważ skonsultowałam się z Narutardem obie wpadłyśmy na pewien pomysł. Skoro mówisz, że ciężko u Ciebie z czasem, a tak się składa, że my jeszcze przez miesiąc mamy go w nadmiarze, to pomyślałyśmy, czy nie chciałabyś z nami współpracować?
      Mówisz, że japoński nie sprawia Ci większych problemów. Mamy mnóstwo pozycji, które prawdopodobnie tłumaczenia się nie doczekają wcale. Propozycja przedstawia się tak, że mogłabyś być tłumaczem jp->pl pisząc którejś z nas tłumaczenie polskie skrótami, my zaś mogłybyśmy je potem ewentualnie przeredagować lub nie i powsadzać w odpowiednie chmurki. Autorem tłumaczenia doujinshi byłabyś oczywiście Ty. Nie byłabyś zainteresowana czymś takim? Bo obecnie prowadzimy nabór do naszej grupy. Co prawda nieoficjalny.

      Usuń
    4. Kya!! bardzo chetnie bede z wami współpracować ^^ dziękuje za propozycje kochaniutkie...

      Usuń
    5. W takim razie proszę o kontakt do mnie na gg pod numerem 2493431 :D Jestem pewna, że będzie nam się świetnie pracowało! Czekam na kontakt ♥

      Usuń
  2. Hahaha...
    Podczas czytania już sobie ukłądałąm w głowie komentarz, że szkoda, że samaiast całości jako komedia jest wstawiona scena erotyczna. Po czym wrzuciłam ostatnią stronę i... wybuchnęłąm śmiechem! Przedni jest ten dj! Naprawdę śię uśmiałąm xD no widziałam jescze chłopaków kłócących się o parę gaci (no chyba, że który ma je wcześniej ściągnąć xD) ale jestem na TAK!
    Co do kreski, to jestem kupiona. Naruto wyglądał cudnie, a Sasuke słodko i niewinnie (o.O). A sasuke bez gatek z samej koszuli mrrrr <3

    I jeszcze słowem do mojego zamówienia. Dziękuję za to, że jest już na warsztacie, juz nie mogę się doczekać odłony ^^ Pewnie wtedy wysamruję komentarz na pół strony xD i trzy czwarte z tego to będą pokłony wdzięczności :P

    p.s. jak mówiłam wcześniej ja jestem chętna do pomocy. Co prawda nigdy nie czyściłam dj, ale chyba po małym tutorialu to nawet taka ciapa jak ja da radę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? obie z Narutardem nie chciałyśmy się tykać PUTY-ANDY ze względu na kreskę. Ponoć w ogóle to facet robi doujiny, takie ploty słyszałyśmy. Jednak wczoraj po obaleniu trzech doujinshi nagle weszłam do tego katalogu od niechcenia, przeleciałam tę pozycję i stwierdziłam, że ta kreska jest cudowna, a ja tak naprawdę od zawsze kochałam tego autora. To samo miałam ostatnio z Uzu Uzu Company, kiedy Narutard mnie wyśmiał xD Wydaje mi się, że jest sposób na przełamanie się względem danego autora, nawet jeśli ten rysuje fatalnie. Wystarczy 5 razy pod rząd przeczytać danego dj i jesteś kupiona. Dobry trick i skuteczny. Później wmawiam wszystkim na blogu, że obskurny doujin jest na wagę złota.

      Nie ma problemu. Tak naprawdę dopiero teraz wstałam i dopiero za godzinę zacznę go tłumaczyć xD to będzie dla mnie godna kobyła ♥

      Odnośnie Twej pomocy... nie napiszę, że jej pragnę, bo mi tutaj Narutard z zazdrością wyskoczy :D ale tak, potrzebuję jej!!!
      W zamian za pomoc oferuję pewną satysfakcję z każdego wspólnego projektu oraz swój udział w naszej grupie. Zostaniesz dodana do jej składu pod rubryczką "czyściciel". A może Mściciel? xD Żartuję oczywiście. Wszystko jest do omówienia, skoro wykazujesz chęci :)
      Preferowałabym gadu gadu, lub Skypea, jesli masz?

      Usuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!