niedziela, 16 września 2012

[10-Rankai] 15 Year-Old Report (NarutoxSasuke)


Naruto udało się w końcu sprowadzić Sasuke z powrotem do Konohy. Jego przyjaciel jednak od tego czasu leży nieprzytomny w szpitalu. Wpadając z wizytą do Sasuke Naruto uświadamia sobie, że jego uczucia względem niego są bardziej zawiłe, niż mu się wydawało.

15 Year-Old Report

Re: So long - 15 Year-Old Report
Autor10-Rankai      
Pairing: NaruSasu
Gatunek: shounei-ai
Hasło: solongre15yrs

Trzecia z pięciu dostępnych części zostanie opublikowana jeszcze w tym miesiącu (to z mojej strony byłoby na tyle, bo dwie pozostałe tłumaczy Narutard).
15 Year-Old Report zostało już przetłumaczone przez inną osobę parę lat temu. Jest ona ogólnie dostępna w internecie, więc ponownie zwracam się do czytelników z informacją, którą podałam już przy tłumaczeniu And We...:
Możecie zostać przy starej, lub pobrać odnowioną wersję przetłumaczoną trochę inaczej (co jest oczywiste, powtarzać chyba nie trzeba :)).

 


Tłumaczenia się robią. Ja na dzień dzisiejszy ogłaszam, że wstrzymujemy publikacje na tydzień. Nasza grupa obecnie liczy 5 osób, z czego 3 (w tym ja od jutra) jesteśmy na 'wakacjach'. Nie oznacza to jednak, że jesteśmy nieobecne. Na wszelkie komentarze będziemy jak zwykle udzielać wyczerpujących odpowiedzi.
Do czytelników:
Chciałabym na koniec zapytać naszych czytelników o jedną rzecz. Czy nadal jesteście zainteresowani naszą działalnością? Bo ostatnio zauważyłyśmy diametralny spadek pobrań, i nagle -przeciętnie- ze 160 zrobiło się ok. 40. Chcemy się dowiedzieć czym jest to spowodowane. Również, na tyle pobierających od nas doujinshi osób do tej pory odezwało się na naszym blogu zaledwie kilka. Można wyliczyć na palcach.
Zaangażowałyśmy jeszcze 3 osoby w tłumaczenia i naprawdę zależy nam na dotarciu do jak największej liczby fanów, ale jeżeli nadal będzie tak niskie zainteresowanie polskimi tłumaczeniami doujinshi, to nie wiem czy nasza grupa pociągnie do przyszłego roku. Mamy bardzo dużo doujinshi na stanie i chcemy się nimi z Wami podzielić. Dlatego liczymy na Waszą pomoc i chęci!


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

10 komentarzy:

  1. Ty szalona dziewczyno, ani mi się waż kończyć z blogiem! Wchodzę tu parę razy dziennie z nadzieją, że coś się pojawi. Już nawet teraz chciałam napisać w komentarzu, że coś się opieprzacie, że rzadziej dajecie : ) No, może opieprzacie to za dużo powiedziane, ale że troszkę leniuchujecie :P
    A tak już na poważnie, to bardzo się cieszę, że trafiłam na Wasz blog. W necie swego czasu było trochę podobnych, ale Wasz wyróżnia się profesjonalizmem, klimatem, różnorodnością i ciepłem, bo kurde fajne z Was babki : )
    A co do dojinshi (ehh tyle razy pisałam ten wyraz, jak wół w pasku stoi, a ja dalej robię głupie błędy pisząc go) hahaha! Końcówka wymiata! No co za głupiutki Naruto :D Aż chce się go trzepnąć w tą roztrzepaną blond łepetynę za takie numery. Haha, no nie mogę. Będzie ciąg dalszy? Ach, nie mogę się doczekać? I jeszcze w tym miesiącu? Miodzio :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś kochana, naprawdę doceniamy Twoje komentarze i stałą aktywność na naszym blogu ♥
    Niestety statystyki mówią same za siebie, co nas po prostu zaczyna martwić. Inne grupy tłumaczące doujinshi zajmują się zupełnie innymi seriami. I na obecną chwilę jesteśmy niestety jedyną grupą tłumaczącą doujinshi z Naruto, dlatego zależy nam na tym, żeby inni też się w końcu chociaż raz w tej kwestii wypowiedzieli.

    Szalona? xD haha! Ja, słuchaj, już łapię się wszystkiego, żeby tylko zachęcić ludzi (głównie anonimów) do zamienienia z nami zdania, dwóch. Flaki z siebie wypruwam, a Ci dalej nic.

    Co do sprawy z leniuchowaniem. Chodzi głównie o ten problem. Ja od tygodnia zaganiam grupę do roboty, łatwo nie idzie, ale każdy się stara na tyle, na ile potrafi. Wkurzam się, bo wypada mi teraz jeden tydzień i zostaje tak na dobrą sprawę jeden z hakiem. Dlatego chcę wrzucić najlepsze pozycje, jakie posiadam. Pytałam ostatnio dziewczyny z grupy, czy opłaca się tłumaczyć dla 40-tu osób? Bo bardzo chcemy, ale coś ostatnio marnie to wszystko wygląda.

    Tak, za kontynuację biorę się, jak wrócę! :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piep... statystyki ;D To tylko liczby itp.
      Prawdziwi fani raczej nie porzuają czegoś, co kochają, nie ?;d
      Jeżeli tłumaczycie to z przyjemnością, a nie z przymusu, to nawet dla tych 40-tu osób warto jest dodawać :)

      Usuń
  3. Aj statystyki statystyki D: co prawda nie napisałam ani jednego komentarza (aż do teraz) ale doujinshi pobrałam każdy!
    Tłumaczycie naprawdę świetnie! Wiec wielką szkodą byłoby gdybyście przestali D: apeluje... nie przerywajcie D:

    OdpowiedzUsuń
  4. Łeee...teraz jest mi wstyd;/ Tak dawno nie pisałam komentarza...
    No nic. Daję słowo, że wszystko nadrobię!Przysięgam! To moje nindo, moja droga ninja!...heh chyba mnie poniosło ten teges :D
    No nie ważne. Na pewno wszystko nadrobię:)
    A co do statystyk...
    Wiesz, na wielu forach można stronkę zareklamować:D Pomimo wszystko może nie wszyscy jeszcze o niej wiedzą;D A z tego co się orientuję na wielu forach jest dział reklama, gdzie można to zrobić:D
    Więc nie łam się. Będzie dobrze!:D
    A teraz doujin:]
    T.o b.y.ł.o p.i.ę.k.n.e.
    I są dalsze części co bardzo mnie cieszy;D I tak. Na swoim chomiku mam sporo tych pierwszych wersji dj, ale widzę, że będę musiała je pousuwać i dalej reklamować Slowmotion ;D Końcówka jest wisienką na torcie. Haha taaa Naru nadal nie umie rozpoznać genjutsu...
    Ja jestem bardzo zadowolona. Jak zwykle zresztą:D
    P.S Miharu teraz mam nadzieję będziesz komentować cały czas!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę przestałam tutaj zaglądać, ale to z powodu przygotowań na studia (pierwszy rok!) i wydaje mi się, że spadek pobrań może być spowodowany rozpoczęciem roku szkolnego.
    Wasz banerek wstawię wieczorem na swojego bloga i LJ :)

    Pozdrawiam i życzę zapału do pracy oraz wielu czytelników! :3

    - Nami

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra, na początek chciałabym się przywitać, pierwszy komentarz, więc wypada:) To cześć^^'
    W sumie to jestem w szoku, że macie tak mało komentarzy na tak porządnie prowadzonym blogu. Tłumaczycie wiele perełek i chwała Wam za to, a ludzie tylko po cichu cieszą oko. Szkoda.
    Wielki szacun za doujinshi, są świetnie ogarnięte, dopracowane i, można tak określić, dopieszczone. No, przynajmniej dla mnie:D Aż się cieplej na serduchu robi, że ktoś tłumaczu na nasz rodzimy język i to z taką dokładnością. Przecież to nie jest taka prosta sprawa, znać język to jedno, a sprawić żeby wszystko brzmiało dobrze po polsku, to całkowicie co innego. Te wszystkie niuanse, poprawność gramatyczna, językowa itd., masa roboty! Do tego dochodzi nasz trudny i pogmatwany język...
    Co do autorów, których wybieracie to w większości jestem zachwycona. Jak musiałabym zdecydować to wybrałabym NaruSasu, ale obojętnie w jakiej konfiguracji, ta parka jest po prostu do zjedzenia:] Wielbię szczerze i prawdziwie 10-Rankai, ale nie pogardzę Piero, Twinge, Signal... oj, po prostu dobre doujinshi musi być dobre xD
    Bez przesadniej wylewności, ale jesteście super i nie przerywajcie tego, co robicie. Może kiedyś ktoś coś tłumaczył z Naruto, ale jakoś nie mam zakodowane grupy, która nie dość, że robi to dobrze to jeszcze często dodaje. A o sowich czytelników trzeba dbać;)
    Ostatni spadek ściągań może być rzeczywiście związany ze szkoła. Ludzie mają nowe obowiązki i brak czasu, ale to pewnie chwilowe, wskoczą w nowy rytm i po sprawie:P
    Na koniec życzę weny, masy wolnego czasu i chęci wraz z motywacją. Taka mieszanka wybuchowa,
    pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie jestem sobie w stanie wyobrazić tego, czemu uważacie, że Wasza strona traci na popularności. Widzę, że mało osób zostawia po sobie komentarze. Nie będę się tutaj wywyższać, bo jestem jedną z nich, lecz jeśli ich ilość ma mieć wpływ na Waszą pracę, to daję słowo, jak pewnie i wiele osób, które na tę stronę zagląda, iż od tej pory będę zostawiała po sobie ślad pod każdym nowym wpisem.
    Jesteście najbardziej rozbudowaną stroną z dziedziny Doujinshi po polsku i naprawdę... Nie chciałabym, byście zaprzestali swojej działalności.
    Mam nadzieję, że wszyscy to sobie dobrze przemyślą, bo zapewne każdy chce, Byście dalej kontynuowali swoje dzieło, które wierzę na słowo, jest na pewno trudne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat miesiąc po tym jak się wreszcie zebrałam do przeczytania Senyu Masu Masu Goseiei XD A zajęło mi to z 1,5 roku...

    OdpowiedzUsuń
  9. Mało osób komentuje, to normalka. Ja jestem zalogowana na większości polskich strona mangowo-doujinowych a zazwyczaj siedzę cicho ^ ^
    A spadek to pewnie przez zamieszanie wakacyjo-szkolno-studenckie

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!