wtorek, 29 maja 2012

[10-Rankai] 13 Year-Old Report (NarutoxSasuke)


Podczas wykonywania jednej z misji Naruto ląduje na noc w jednym pokoju z Sasuke. Sen obojga przerywa nagłe poruszenie Naruto wywołane swoim pierwszym mokrym snem. Przerażony zaczyna nękać Sasuke, żeby ten wyjaśnił mu, na czym to polega. Naruto nie pozostawia Sasuke wyboru - chłopak musi nauczyć kolegę paru ważnych rzeczy.

13 Year-Old Report


Re: So long - 13 Year-Old Report
Autor10-Rankai
Pairing: NaruSasu
Gatunek: shounei-ai/slash
Hasło: solongre13yrs
 

Miało być yaoi, tak, wiem. Tłumaczę oba jednocześnie, dodatkowo czuję się dzisiaj rozdarta, bo opublikowałam coś, czego nie miałam w planach przez najbliższy miesiąc. "13 Year-Old Report" to historia składająca się na 3 części + 2 dodatkowe historie o innych tytułach. Pierwsze 3 wzięłam na siebie (oczywiście, tam gdzie yaoi, i coś się dzieje tłumaczę ja xD - taki żart), natomiast części 4 i 5 tłumaczyć będzie Narutard.

 

Może to i lepiej, że publikuję część pierwszą już teraz, ponieważ chciałam zrobić mały odstęp między tą a kolejnymi.
Mam jednodniowe opóźnienie - przetłumaczenie "And We..." pochłonęło mi jednak bardzo dużo czasu.
Dlatego kolejnego możecie się spodziewać -przy odrobinie szczęścia- już jutro. Będzie to pozycja mniej znana, ale całkiem jara xD Ekhm, następnie opublikuję exclusive z innej serii, tak, jak obiecałam.
Hihi... Sasuke, który uczy Naruto takich rzeczy? Uśmiałam się przy tym doujinie, nah~<<
EDIT: Dopiero po paru dniach wychwyciłam dwie literówki i jeden błąd stylistyczny... tak to jest, jak człowiek chce dobrze, ale czas go goni :(




T
C
B
E
DOWNLOAD | ONLINE

download online w osobnym oknie 

4 komentarze:

  1. Nie bardzo umiem się posługiwać tym linkiem z którego można pobrać to doujinshi. mozna poprosić jakąś małą instrukcję? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku Mediafire - wchodzisz na stronę i w pustym polu wpisujesz hasło podane koło Downloadu na blogu. To samo hasło podajesz przy wypakowywaniu pliku na dysk po jego wcześniejszym ściągnięciu.
      Jeżeli preferujesz Chomika i masz tam konto - możesz ściągnąć plik szybciej bez wpisywania hasła. Należy jednak pamiętać, że Chomik jest alternatywą, z której mogą korzystać tylko posiadacze konta www.chomikuj.pl. I aby pobrać pliki większe niż 1 MG bodaj - trzeba najpierw zaopatrzyć się w transfer, który wykupuje się przelewem lub smsem :)

      Usuń
  2. Jak można pprzeczytać doujinshi online bez konieczności pobierania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź na takie pytanie można znaleźć w naszym małym dziale FAQ ;)
      Od teraz również ten tytuł można przeglądać online.

      Usuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!