wtorek, 4 września 2012

[Acute Girls] Blood (SasukexNaruto)


Sasuke próbuje uzmysłowić Naruto, że doskonale rozumie jego ból.

Blood


AutorAcute Girls
Pairing: SasuNaru
Gatunek: slash
Hasłoacutebloodpl
 

Tak, mamy na stanie krótsze doujinshi od tego. Dzisiaj postanowiłam opublikować kilka krótkich pozycji, żeby sobie trochę tytułów odjąć. Wiem, że Acute były już ostatnio, ale w najbliższej przyszłości nie będę miała czasu, żeby je tłumaczyć. Tym bardziej, że chcę od jutra wziąć się za tłumaczenie bardziej ambitnych doujinshi na 50-parę stronic.



T
C
B
E
DOWNLOAD

download

3 komentarze:

  1. Pfff, czytałam to w wersji anglojęzycznej i jak wtedy mnie to nie porwało, tak jak i teraz rewelacji nie było. Za krótkie, postacie jak dla mnie zbyt dziecinne. Ciągle zapominam, że to są jeszcze nastolatkowie i mają prawo tak wyglądać, ale w mojej głowie to bliżej im do dorosłości niż odwrotnie. Dlatego doujinshi bez rewelacji, jako kolejne z przeczytanych i zaraz zapomnianych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje się, że i Ty, i ja należymy do tego samego typu osób, które ciężko zadowolić. Z tą różnicą, że dla mnie dobry doujin to taki, w którym anatomicznie wszystko gra. Z mojego punktu widzenia doujinshi, w którym postacie narysowane są... 'o kant tyłka rozbić' nie zachwyca i nie zachwyci, przynajmniej mnie. Niech Sas ma na głowie afro, a Naruto irokeza - wszystko mi jedno. Ale niech noga będzie tam, gdzie być powinna, a palce w naturalnym układzie. Bo pełno mi Orochimaru wszędzie. To tak w kwestii wyglądu :D

      Kolejne Piero odklepane i wrzucone do katalogu "DONE".

      Usuń
  2. Uwaga! teraz komentarze ode mnie pojawią się hutrowo bo wczoraj gUpi mediafile się zbuntował i nie mogłam niczego ściągnąć T_T
    O tym dj nie można za wiele powiedzieć bo jest BARDZO krótkie.I nie wiem, może to ze mną jest coś nie tak i kupuje każde sasunaru (o.O) ale dla mnie to było słodkie. Kreska tragiczna to fakt, ale mimo wszytko jakoś mnie nie otrzuca od tego tytułu. Jednak też nie szczególnie mocno przyciąga.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!