poniedziałek, 24 września 2012

[O-SAKA SYOUNEN] Kagerou (SasukexNaruto)


Podczas misji Naruto nagle dostaje gorączki. Kakashi w trosce o niego wysyła do jego mieszkania Sasuke, by ten sprawdził, jak się czuje jego kolega. Przeczucie Sasuke nie myli, kiedy zastaje przyjaciela na wpół przytomnego w wannie.

Kagerou


Heat Haze
Autor: O-SAKA SYOUNEN
Pairing: SasuNaru
Gatunek: slash/okruchy życia
Hasło: phantomseverywhere
 

Kagerou można przetłumaczyć dosłownie jako "otumanienie" (w końcu która z nas nie marzy o takim Sasie siedzącym w naszej sypialni), "gasnący płomień gorąca" (że lol?), bądź po prostu "majaki"...a raczej "majaki spowodowane... gorączką?"
Nie no, qrfa, dosyć.
Całe szczęście język angielski nie jest tak skomplikowany jak polski i zwykłe Heat Haze tutaj wystarczy.
O-SAKĘ uwielbiam ze względu na kreskę, której wam nie pokażę na przykładowej stronie :D (hłe, hłe). Taki żarcik. Zainteresowanych tą pozycją zachęcam do pobierania. Kilka stron kolorowych na dobry początek, a następnie kilkadziesiąt stron, na których yaoi nie uświadczycie. Za to już jutro yaoi z SasoMaso... ...landii rodem! •___•
To mój pierwszy projekt z Mizuri. Dzięki, kochana za Twoją pracę! ♥ Teraz to już tylko z prądem!
Kaszalotowej również dziękuję za dzisiaj! ♥ Przy okazji, bo zapomnę: Naru stwierdziła przy czytaniu Mandary, cytuję:
"(...) że dwunastolatkowie uprawiają seks to pół biedy... ekhm, zdarza się. Ale penis tej wielkości jest niemożliwy xD" - coś w tym jest, sami przyznacie xD.


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

18 komentarzy:

  1. Na poczatek ja rowniez dziekuje za mila wspolprace :) ten dj jest swietny. I pomimo tego ze nie uswiadczysz tam scen seksu lub jakiego kolwiek zblizenia(ku mojemu ogromnemu zalu) to jednak zdecydowanie jest warty przeczytania. Masz racje Sasu. Kreska jest nieziemska:) No i oczywiscie ostatnie strony sa takim komediowym dodatkiem. I nie zapominajmy rowniez o Krolu Lwie xD Wiec tak. Zdecydowanie mi sie podobalo :)
    Mialam isc spac ale jak widac mi nie pyklo hah xD
    Wiesz Naru propo wielkosci penisa... chcialabym zauwazyc ze w wiekszosci mang o tematyce yuri 12 maja piersi o jakich ja moge pomarzyc nawet w tej chwili. Wiec kto sie tam bedzie przrzejmowal rozmiarem xD
    Coz jeszcze moge dodac na koniec...
    Komentujcie ludziska komentujcie!!! xD Poczujcie sile mlodosci i lapcie za klawiatury czy telefony! I niech moc bedzie z wami!
    Cos czuje ze rano pomysle iz troche mnie ponioslo xD
    No nic. Pozostaje mi tylko czekac na nastepna pozycje:)
    Pozdrowki:*
    KonKon d(^^)b

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mizuri, wybacz, że odpisuję po czasie, ale cały dzień załatwiałam wiele spraw i formalności, także publikacja kolejnych dj przesunie się na jutro. Mam nadzieję, że złapię Cię jakoś koło 16-17:00 :)

      Nie przejmuj się tym projektem, ja też miałam schizę przy pierwszym swoim tłumaczeniu, bo tak naprawdę nie wiedziałam, jak się do niego zabrać, żeby efekt BYŁ. Wyszło świetnie, tylko jeden błąd wyłapałam ♥

      Dzięki za uwagi i Króla Lwa :D
      Widzimy się wieczorem! ♥

      Usuń
    2. To dla mnie straszne, że wyłapałaś jeden błąd...
      W końcu kto tu jest betą? Wstyd i hańba. Hańba mi! O! :D
      No i kurcze nie ma za co jeśli chodzi o tego Króla Lwa :D Zna się jednak te bajki xD

      Usuń
  2. Zbliżenia może nie było, ale to doujinshi (boż, zawsze muszę sprawdzać pisownie przy tym, koszmar jakiś >.<) jest klimatyczne. Ma taki urok, może to przez późną godzinę, albo pogodę na dworze, ale rozczuliło mnie i podobało mi się:) Zwłaszcza strona, bodaj 22, gdzie Naruto marszczy się do swojego balonika. Przesyt uroku^-^
    A odnośnie hojności natury w poprzednim tłumaczeniu... cieszyłam się, że nie zwróciłam na to większej uwagi. I tyle z mojego farta, bo musiałam wrócić, sprawdzić dokładnie i teraz zgadzam się ze wszystkimi. Masakra! Autor ma wyobraźnie, nie ma co. Albo bardziej jakiś kompleks, czy złe doświadczenie z przeszłości;P
    Dzięki za kolejne doujinshi,
    pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah! :D doujinshi, doujin, dojinshi, doujin, dj, dattebayooo.
      Pisz, jak Ci wygodnie - i tak się zrozumiemy xD

      Kagerou w rzeczy samej ma swój urok. Pracę nad tym tłumaczeniem podjęłam 3 miesiące temu. I jakoś mi ten projekt uciekł O.o ...

      Haha, tak, tak :D wyobraźni to możemy mu/jej pozazdrościć!
      Ja również dziękuję, pzdr! ♥

      Usuń
  3. Ohh... Jak cudownie. Tak bardzo cieszę się, że wracacie na pole bitwy, jakim jest walka z rzeszą fanek Yaoi;] Bałam się, podczas waszej nieobecności, że naprawdę możecie zakończyć swoje dzieło.
    Jestem ogromnie wdzięczna za dodanie nowych wpisów.
    Jak zawsze świetne tłumaczenia.
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie ♥ my też się cieszymy, że do Was wracamy! :)
      Zapewniam, że nie planowałyśmy porzucać swojej działalności, niemniej jednak za jakiś czas może zdarzyć się tak, że Narutard przejmie pełną kontrolę nad blogiem, bo ja wyjeżdżam. Do tego czasu jednak jeszcze co najmniej dwa tygodnie, więc nie ma co krakać już teraz :)
      Dzięki śliczne, my również pozdrawiamy!

      Usuń
  4. Ojej, aż dwa doujinshi! Pełnia szczęścia po tym jak wchodziłam na Waszą stronę codziennie aby sprawdzić czy coś się pojawiło. Aaach, witamy z powrotem ; )
    Dobra laski, apropos tego co opublikowałyście, to bardzo mi się spodobało. Kolorystycznie pierwsze strony, miny Sasuke (chłopak wymiata :D), pokazanie się Minato (aach, mam do niego słabość), Itachi (a do tego to już w ogóle. Macie może w planach jakieś yaoi z Akatsuki?), Kaszalot z tym swoim bujaniem gdy rozmawiał z Uchihą... naprawdę fajne dojunshi. Znudziło mnie (co nie jest Waszą winą oczywiście) fragment z tym, że Sasuke był cały w szpilkach i Naru się zemścił (nie pamiętam już jak to było, anime oglądałam X czasu temu). W ilu mangach było to powielane... Ja wiem, że to dobre wydarzenie bo Naru uświadomił sobie - chyba - że mu na Sasuke zależy. Ech, obawiam się, że zaraz będę herezje pisać przez moją nieznajomość fabuły. Ale, nie wiem no, może wymyślam...
    Akatsuki! Akatsuki! Akatsuki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj... xD bywamy paskudne. Tak Wam wszystkim kazać czekać tyle czasu!
      A teraz jeszcze mam opóźnienie z dwoma kolejnymi tłumaczeniami xD

      Sasuś zawsze czymś nas zaszczyca ;D przy jego obecności w dj nie sposób się nudzić!
      Akatsuki? Mam na swojej liście jedną pozycję z Aka w roli głównej. Muszę jeszcze sprawdzić, czy projekt jest skończony. Mamy na swoim koncie kilka pozycji z Akatsuki, niestety po japońsku. A z naszą YukiTą od tłumaczeń JP nie mogę ostatnio złapać kontaktu, więc nie wiem na chwilę obecną, jak to będzie z tymi tłumaczeniami z Jej strony.

      Taak, fragment ten bywa zgoła nudny... ileż można oglądać/czytać/słuchać tego samego? Dolina Końca, walka z Zabuzą... Stare - jare, jak to mawiają, ale na litość boską, niech tego nie powielają tyle razy, bo nawet największy maniak Naruto tego nie zniesie :D

      Szukamy pozycji z Akatsuki! Tymczasem... do jutra! xD

      Usuń
  5. Ah wróciłam tu! D: dziś dopiero... rozchorowałam się D: złooo
    ale, ale przynajmniej wczoraj się nauczyłam to co musiałam i dziś zaliczyłam ^^ no! dziękuje za kolejne tłumaczenie! Faktycznie kreska bardzo ładna, przynajmniej mi się podoba x3
    "że lol?" tak wgl gdy to przeczytałam wybuchnęłam śmiechem xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zUo O_O ...!

      Choraś? to niedobrze! porządne yaoi powinno Cię postawić od razu do pionu xD
      Gratuluję sukcesu ♥ i oczywiście jeżeli o tłumaczenia chodzi, nie ma problemu! Mam nadzieję, że uda nam się kolejne dwa dodać jutro, bo dzisiaj to ciężko to widzę.

      Haha xD miło, że czasem kogoś rozśmieszymy!

      Usuń
    2. Choram.. Choram? Chora no >< D: dziś troche lepiej ale gardło mnie wykańcza >< dziękuje ^^ Ah no życzę powodzenia! dodajcie dodajce *o* nooo często rozśmieszacie <3

      Usuń
  6. Wpierw dziękuje za wszelkie wcześniejsze doujiny! Przed chwileczką was przez przypadek znalazłam i wręcz jestem oczarowana, że jest tu tak wiele tytułów, które nie mam w swojej kolekcji! Ostatnio przez fanficki wkręciłam się na nowo w sasunaru, więc przeczytanie nowych doujinów jest wręcz rajem dla mej fangirlowej duszy. A tak z ciekawości za którym pairingiem Wy same bardziej przepadacie? Mam tu na myśli SasuNaru i NaruSasu. Wiem, że niby pairing taki sam, ale generalnie jakbym się nie starała pairing NaruSasu jakoś mnie nie cieszy w odróżnieniu od tego drugiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy :D cieszymy się, że do nas trafiłaś!
      Na pewno znajdziesz tutaj wiele dj, które przykują Twoją uwagę (mamy taką nadzieję) :) i jeszcze więcej, które się pojawią!

      Osobiście? Narutard mówi, że woli NaruSasu, ale o 'tyci' więcej od SasuNaru. Ja wolę zdecydowanie SasuNaru. U mnie Sas musi dominować :D Większość członków naszej grupy preferuje SasuNaru, z tego, co mi wiadomo!

      Usuń
    2. No ja zdecydowanie wolę SasuNaru :D Ale no cóż...nie pogardzę NaruSasu :P Bynajmniej Sas ma rację. Sasuke musi dominować! :D

      Usuń
  7. No i ja standardowo daje spoźniony komentarz, ale myślę, że mi wybaczycie :P
    Dj baaardzo mi się spodobał ^^ przede wszytkim przez historię, bo chwyciła mnie za serducho i raczej długo nie puści. Jeśli miałabym to określić jednym zdaniem, to były to bardzo dobrze zrobione okruchy życia. I to mnie pasuje ^^
    Jesli chodzi o kreskę to uważam, że jest bardzo oryginalna i chętnie przeczytam więcej pozycji O-SAKI, m.in. po to żeby popatrzec na obrazki xD
    nooo i... ani pół sceny seksu :D

    Co do Mandary to Naru idealnie posumowała moje uczucia wzgl tego dj xDD

    Aaaa... I jeszcze jedno. Nie wiem co zrobiłam, że poprawiłam humor/podniosłam na duchu/cokolwiek w pozytywnym sensie (niepotrzebne skreslić xDD), ale służę uprzejmnie i polecam się na przyszłość ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, kaszalotowa nasza! :D wybaczamy, wybaczamy!
      To ja się spóźniam z odpowiedzią! ♥
      Z tego co wiem, mamy jeszcze jedną pozycję od O-SAKI, ale jest to Various, a więc pozycja łączona z innymi autorami dj. Ale grunt, że kreska ta sama :D

      Jedni właśnie narzekają nam ciągle, że za mało wstawiamy yaoi, a inni, że za dużo brutalnych scen! Trzeba znaleźć jakieś rozwiązanie xD

      Dziękuję ♥ Wiemy, że zawsze możemy na Ciebie liczyć i oczywiście doceniamy Twoją pracę! :D

      Usuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!