sobota, 8 września 2012

[Marjoram] Be With You (SasukexNaruto)


Jest Naruto. Jest Sasuke. Jest seks.

Be With You


Autor: Marjoram
Pairing: SasuNaru
Gatunek: Yaoi
Hasło: mariobross


Wow, niesamowite, jak dużo czasu zabrało mi to doujinshi, czy jak to mawia moja szanowna koleżanka, której zawdzięczam w ogromnej mierze to tłumaczenie, "dżodin". Niesamowite, biorąc pod uwagę, że jest taki krótki i posiada tak mało tekstu... Czary? Tak się będę tłumaczyć :P
Opis, jak widać, tak skromny jak sam doujin, na nic innego mnie nie stać, haha, nie bić.
Pragnę także poinformować, że cover jak i tytuł jest totalnie z tyłka wzięty, chociaż z tym pierwszym to niezupełnie, gdyż stworzyła go dla mnie Sasu, za co jej serdecznie dziękuję <3
Mam nadzieję, że doujinshi jest do przełknięcia :)


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

4 komentarze:

  1. Ho ho, jakże ambitne doujinshi :D Ale nie no, może być, może być. Sam seks, tak jak w opisie. Czytając go to aż parsknęłam, bo nie sądziłam, że można w sześciu wyrazach opisać mangę. A tu się udało. Mmm, na rozpoczęcie dnia w sam raz :) jak za oknem tak szaro i zimnoooo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że podeszłaś do tego z dystansem, bo mogłoby być różnie :D
      Haha, kurczę, jak się wstaje o tak nieludzkiej porze to co się dziwić, że szaro i zimno, nawet natura protestuje przez wstaniem :P

      Usuń
  2. Ostatnio miałam styczność z chyba zbyt dużą ilośćąscen seksu. starałam się w dj zwracać tylko uwagę na kreskę i jakiś ambitniejszy tekst niż "ahh". Ale pewnie gdyby nie moje ostatnie niemal traumatyczne przeżycia to by mi się o wile bardziej podobał ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam od Sasutarda, jakie to katorgi musiałaś przechodzić :P
      No nic nie poradzę, poczułam się w obowiązku wrzucenia jakiegoś yaoica, bo ostatnio same grzeczne tytuły się pojawiały :D

      Usuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!