wtorek, 4 września 2012

[Piero] Love Letter (NxS/SxN)


Kiedy jeden z nich wyruszał na niebezpieczną misję, zostawiał drugiemu list. Oczekująca strona mogła go otworzyć tylko w jednym wypadku: kiedy jego autor poległ na polu walki.

Love Letter


Tsuminaki Hakanaki Mono
Autor: Piero
Pairing: NaruSasu/SasuNaru
Gatunek: shounen-ai/okruchy życia 
Hasło: tsuhakamopl
 

Piero, oh, Pieroo... ♥ Już tak późno? A miałam dodać jeszcze 5 pozycji dzisiaj. Chyba przeceniłam swoje możliwości xD Jednak 4 tłumaczenia na dobę to mój limit. W granicach godziny pierwszej w nocy powinnam opublikować jeszcze dwie pozycje. Jedna z nich powinna się pojawić po północy.
Ciekawe, czy ktoś będzie tyle czekał? 
EDIT: Dziękuję bardzo Sayoko za przesłanie nam oryginalnego covera w lepszej jakości! 


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

3 komentarze:

  1. Spodziewałam się czegoś ciężkiego. A ty szczęśliwe zakończenie. W sumie to dobrze, ale jednak śmierć Sasuke (jakby to strasznie nie brzmiało) by lepiej pasowała moim zdaniem niż jego powrót.
    Czasem się łapię na tym, że szukam w waszej sondzie "średnie" i "do chrzanu" czy coś w tym stylu, gdy dana pozycja mi nie podpasuje. No bo List miłosny ani nie jest zabawny, ciekawy też nie (niestety akcja wręcz usypia), smutne... tak sobie smutne. Gdyby Uchiha by umarł, to bym przeżywała to jak głupia, a tak, to nieee. Dalej, co tam jest: refleksyjne - na upartego może być; mocne - niezbyt, no i serduszko - ta pozycja jak dla mnie tylko do komedii się nadaje :D och, uwielbiam komedie. Aaa, właśnie, w poprzednich tłumaczeniach dawałyście jedną stronę dodatkową z Sasuke i Naruto. Po lewej stronie była głowa bruneta a po prawej Uzumakiego. Poniżej napisane było kto tłumaczył. Straaaasznie mi się to podobało. Obydwaj ninja są tam tacy ładni :D (wiem, że nazywanie ich tylko ładnymi to grzech, ale drogą eliminacji określeń tak mi wypadło), tacy słodcy i do schrupania. Zawsze najdłużej się zatrzymywałam na tej stronie i przez jakiś czas była ona na moim pulpicie. Nie wiem jakim cudem mój PC sprawił, że tylko górna połowa pokazywała się na pulpicie. Ale byłam bardzo zadowolona.
    Piero jakoś zawsze mylił mi się z tym gościem (czy gościówą) co stworzył m.in. Amakakeru Houkou. Macie może tego autora coś jeszcze w planach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę smutne zakończenia. Ale taki doujin, finału nie zmienię :D
      Niestety. Jeżeli ktoś ma mieszane odczucia względem danej pozycji, to po prostu nie udziela się w sondzie. Gdyby była taka opcja - dodałybyśmy kilka dodatkowych do wyboru, ale limit wykorzystałyśmy. Poza tym bardziej już na blogu naciupane być nie może, niż jest.
      Ja po tłumaczeniu tego doujinshi nie czuję nic. Tłumacząc dzisiaj kilka tytułów, chyba najlepiej się czułam przy Datemaki, tak między nami. Piero po prostu mnie nie porywa. Ale tłumaczenia i tak są do zrobienia i tak.

      Mówisz o credits page? :D Nie żartuj. Musiałam coś z nią zrobić, bo wkradł mi się na nią błąd, i to dość niesmaczny... dlatego zrobiłam dla naszej grupy nowe karty z wykorzystaniem już oficjalnego arta z Naruto. Żeby ktoś się nie czepiał, że edituję czyjeś arty. Ale z tym chrupaniem, to chyba wiem, co masz na myśli ;)

      Piero myli Ci się z Momoman Club? Dokładnie, to mamy na stanie jeszcze 11 pozycji od tego autora :) Wszystkie tłumaczy Narutard, także uśmiechnij się do Niej o zamówienie, a na pewno niebawem coś wrzuci.

      Usuń
  2. ach Piero <3 Jak ja uwielbiam Piero! ^^
    mówiąc szczerze nawet nie bardzo się skupiałam na samym tekście bo kreska tak mnie zachwyca xD No i Sasuke w ciuszkach ANBU <3
    teoretycznie zgadzam się z 6romeo9, że powinno się to zakończyć agnstem. ale z trugiej strony właśnie śmierć była to przewidzenia, a wtym wypadku powstał elemoent zaskoczenia. W sumie nawet nie wiem co wolę bardziej. Mimo, że nienawidze agnstów to może tym razem bym go przyjęła? Nie mam pojecia, chyba potrzebuowałąbym dwóch wersji tego dj żeby podjąć dcyzję.
    Ale mnie cieszy, że to jest Piero i to jest najważniejsze ^^

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!