poniedziałek, 24 września 2012

[Inariya Chousuke] Mandara (SasukexNaruto)


Naruto nie może już dłużej znieść impertynencji przyjaciela. Nie domyśla się, że Sasuke pod tą maską
arogancji skrywa przed nim swoje prawdziwe uczucia względem niego.

Mandara


Autor: Inariya Chousuke
Pairing: SasuNaru
Gatunek: yaoi
Hasło: inachoupl
 

Tadaimaaa! :D Powracamy po tygodniowej przerwie z nową porcją tłumaczeń. Kagerou O-SAKI pojawi się jeszcze dzisiaj po gruntownej korekcie. Jutro przewiduję przynajmniej jedno tłumaczenie, jak nie dwa. Czas pokarze, czy wyrobię się z tym wszystkim.
Dziękujemy bardzo za Wasze komentarze pod poprzednim postem! Jesteśmy poruszone. Prawdą jest, że statystyki nie powinny mieć tutaj większego znaczenia przy tak przychylnych naszej grupie czytelnikach ♥
Cieszymy się, że mogłyśmy poznać kilka nowych osób.
Wasze opinie są dla nas bardzo ważne, pamiętajcie, dlatego też dołożymy przez ten tydzień wszelkich starań, żeby nadrobić zaległości i oczywiście wynagrodzić Wam tydzień bez yaoi xD 'hem. Żadna z nas nie odpisywała na komentarze ze względów technicznych. Zapewniamy jednak, że każdy został przez nas przeczytany! Kolejne opinie będą oczywiście komentowane.
Co do doujinshi, nie pytać mnie o co w nim chodzi, bo sama się nad tym zastanawiam...
Ważne, że Sasuke wygląda tutaj przyzwoicie. Przyzwoicie wygląda. Wygląda...? 


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

8 komentarzy:

  1. Hahaha.. wy wiecie jak ten tydzień się bez was dłużył? D: matko.. gdyby nie to że mam zapieprz z nauką to bym leżała i wyczekiwała aż minie xD Dziękuje bardzo za kolejne tłumaczenie *o* już się biorę za czytanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowa twarz! :D Witamy!
      Jak dłużył, jak się dłużył... Nie masz pojęcia, jak mnie się bez Was i tłumaczeń dłużył! xD
      Nadrobimy to razem, haha :D
      Trzymam kciuki za dobre wyniki, które zapewne wyniesiesz po tym dj... wróć! po nauce, oczywiście xD

      Usuń
  2. Myślałam, że jak przeczytam to po polsku to ogarne wiecej... ale niestety nie udało mi się to xD
    Jejciu, jak ładnie zrobiłaś ostatnia stronę, ja poległam po półgodzinie babrania się z tymi literkami i tłem >.<
    p.s. wsponinałam juz o str 15, prawda? nooo... to juz nie będę się wiecej rozpisywać na ten temat xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaszalotowa... dzięki za szczerość xD
      Moja Droga... usuwając ten byczy napis z ostatniej strony... klęłam na angielskich translatorów. Szacowany czas czyszczenia strony: 20 minut. Haha xD tak, wspomniałaś!

      A swoją drogą, pościągałam wszystkie Twoje cleany ze strony i zauważyłam, że na niektórych się kopnęłaś xD np. Tousin. Ale to szczegóły ♥

      Usuń
    2. masz na myśli, że nie doczyściłąm, czy że gzdies za dużo usunęłam? I przepraszam! Staram się jeszcze zawsze przejrzeć, ale czasami jestem juś slepa =_=

      A z tym, że po polsku tez nie rozumiałam, to nie chodziło mi, że złe tłumaczenie tylko sam dj poryty xD

      Usuń
    3. No przecież wiem! xD Tutaj jakiegoś głębszego wątku nie ma, ale i tak bardzo lubię ten dj.

      Chodzi o przypadkowe chmurki. Na niektórych stronach jest tekst niewyczyszczony :D Ale jest tego tak niewiele, że nie ma większego problemu, także no stress!

      Usuń
  3. Hmmm...
    To jeden z najdziwniejszych Sasuke, z jakim miałam do czynienia. Taki psychooo! Może taki jego urok, ale mając go w bliższym otoczeniu to aż strach się bać xP
    Chociaż nie, dochodzę do wniosku, że Sas nie był taki zły. Przecież nie siedział pod ścianą i nie gadał do gołębi, zawsze mogło być gorzej;P Zresztą nieźle narysowany. Bez szału, ale lepiej od Naruto;)
    Kurcze, przy dobrych wiatrach to doczekam się jeszcze dzisiaj jednego tłumaczenia:D
    pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha xD tak, na Sasa nie ma co narzekać, wystarczy sobie go porównać do psychola z Ero Ero Ero...

      Oczywiście! Właśnie dopinamy na ostatni guzik tłumaczenie z Mizuri :)

      Usuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!