czwartek, 27 września 2012

[10-Rankai] 17 Year-Old Report (NarutoxSasuke)


Niespodziewanie w odwiedziny do Naruto przychodzi Sasuke. Prosi przyjaciela, żeby ten zrezygnował z kolejnej misji, której nie podołała jego drużyna. Naruto odbiera to jako atak z jego strony i próbuje mu udowodnić, że jest w stanie sam o siebie zadbać. Właśnie wtedy Sasuke przyznaje mu się do swoich uczuć w nadziei na to, że poznając prawdę zrezygnuje z udziału w misji.

17 Year-Old Report


Re: So long - 17 Year-Old Report
Autor10-Rankai      
Pairing: NaruSasu
Gatunek: yaoi
Hasło: solongre17yrs
 

Doujinshi miały pojawić się wczoraj, ale pojawiają się dopiero dzisiaj, ponieważ WCZORAJ zgubiłam się w polu. I to dosłownie. Przez pół dnia szukałam drogi powrotnej do domu, bo nagle, nie wiedzieć czemu, zachciało mi się zwiedzać okolicę. Anyway, nie ma co rozpaczać nad rozlanym ramenem. Choć nie, wróć...! Ramen jest drogi. Popłakać wypada!
Obiecałam, że wstawię trzecią część serii Re: So long jeszcze w tym miesiącu, i słowa dotrzymuję :) Przypomnę raz jeszcze (a także już po raz ostatni) o tym, że seria ta liczy dokładnie 5 części, z czego z mojej strony dostajecie 3, a dwie pozostałe przygotuje Wam Narutard. I ponownie, dla nowych czytelników, oraz naszych starych wyjadaczy - odsyłacze do poprzednich części:

 

U dołu, jak już zapewne część z Was zauważyła, dodałam wycinek z rozmów naszej grupy podczas intensywnej pracy nad tym tytułem (kolejność czytania: od lewej do prawej). Jeżeli ktoś (kiedyś) miał wątpliwości co do tego, jak to jest z przecink- pfu, myślnikiem...! to zachęcam do poczytania ;) Tego typu mniejsze lub większe problemy dotykają naszą grupę codziennie. 




T
C
B
E
DOWNLOAD

download

11 komentarzy:

  1. 10 rankai... chyba więcej nie musze mówic, no nie?
    Treaz tak stwierdziłam, że u niej z przyjemnością czytan nawet sceny łóżkowe xD Chłopcy mają tam tak obłędne miny, że pieje ze śmiechu xDD
    A co do myślników to umarłam jak w któetymś dymku Naruto tak ślicznie krzyknął SAS-UKE! xDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, myślniki potrafią dać niezłego kopa :D

      Właśnie to lubię u Emi. Ostatnio rozmawiałam z paroma osobami o tym samym. Wszyscy się zgodzili, że miny bohaterów bywają tutaj czasami wręcz komiczne!

      A z tym "SAS-UKE" to zabieg celowy xD w końcu główne skrzypce tutaj gra Naruto. Bodaj w "Kizu" było podobnie z dzieleniem jego imienia, ale tam - pairing był odwrotny :D

      Usuń
  2. Uwielbiam to dj!
    Jest takie, że aż mam ciary. Wgl na waszym blogu dowiedziałam się, że są jeszcze dwie części, a cały czas byłam przekonana, że są tylko trzy. Dobra wiadomość;)
    17 Year-Old miałam okazję czytać tylko na youtube, a właściwie oglądać, i to po hiszpańsku bodaj. Strasznie się cieszę, że zostało przetłumaczone. Cała ta atmosfera wokół tej serii jest magiczna. Świetna kreska, bohaterowie nie przypominają siebie tylko z wyglądu, ale mają swoje charaktery itd. No cudo! Mam nadzieję, że te dwie ostatnie części, których nie znam nawet trochę, mnie nie zawiodą^^'
    Współczuję zgubienia się w polu. Byłam niedawno na imprezie na wsi u koleżanki i zaliczyłam wypad na pole o zmroku, nie znając terenu i w wiadomym stanie. Koszmar... xP Dobrze, że nic Ci się nie stało;)
    pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, jest opcja, że te dwa pozostałe znasz, tylko nie wiesz, że to dalszy ciąg tych :D Po tytule i fabule poznać nie można, sama dopiero jakiś czas temu się zorientowałam ,ze to po prostu część cyklu. Ale przekonasz się sama, czy znasz, czy nie ;]

      Usuń
  3. Heh, jak można zgubić się w polu : ) Rozumiem, że w lesie bo drzewa wszystko zasłaniają czy w mieście, choć zawsze można ludzi się spytać o drogę. Ale w parku? ; )
    Czytając miałam wrażenie, że mangę stworzył jakiś dzieciak bądź została ona przez kalkę przerysowana. Kreska straszna. Broni się fabuła i dialogi. Reszta mnie nie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W parku?
      Napisałam, że polu, nie parku. To wieś, nie miasto (:
      Wydaje mi się, że pierwsza część z tej serii miała podobną.

      Usuń
    2. Ano pole, pole :D

      Usuń
  4. Oooj zgubiłaś się D: nie dobrze..mi to na szczęscie nie grozi bo mieszkam w mieście.. jedynie w lesie bym sie zgubić mogła xD ale las też nie za duży, tyle że ostatnip biegałam sobie to mi dzik wyskoczył D: no ale mniejsza.. zastanawiam się.. jakim cudem nie zauważyłam wczoraj tego dj xD dziękuje bardzo ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy mi się to nie zdarzało, ale, że przeprowadziłam się na jakiś czas na wieś, a wypadałoby mniej więcej orientować się w okolicy, no to tak wyszło, a nie inaczej.
      Nie ma problemu (:

      Usuń
  5. Szczerze mówiąc to uwielbiam to. Jako pierwsze przeczytałam 15 year-old report, potem ściągnęłam jakieś zupełnie inne (zapewne poboczne) po angielsku i jedynie okładka mi dała do zrozumienia, że to to samo. Dla fanek SasuNaru dwie poprzednie części są świetne, bo żadna ze stron nie dominuje. W tej to już, co innego, ale myślę, że warto się na nie skusić.

    Trułam o ten kod, a teraz nie komentuje. Niewdzięcznica ze mnie. Biorę się za komentowanie wszystkiego, co przeczytałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, pierwsza, trzecia i chyba czwarta część mają takie same covery, druga ma inną i piąta :) Mogłaś się zapewne zastanawiać, co jest grane. Ja miałam podobnie jeszcze jakiś czas temu xD

      Dostaliśmy dzisiaj tyle od Ciebie komentarzy, że zwątpiłam! :D
      Ledwo za Tobą nadążam, a i pewnie na wszystkie nie odpowiem, bo na gały padam xD

      Usuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!