piątek, 31 sierpnia 2012

[Mutsumix] Happy Sleep (ItachixSasuke)


Z niewinnych pocałunków na powitanie - do nocnych zwierzeń starszego z braci prowadzi krótka droga. Zawstydzony Sasuke będzie musiał poradzić sobie z bezpceremonialnym bratem.

Happy Sleep


Autor: Mutsumix
Pairing: ItaSasu
Gatunek: shounen-ai/komedia 
Hasło: seriahappypart2
 

To już nasze 50-te tłumaczenie jako grupy Slowmotion! Celebrujemy, ludzie :D  Spis doujinshi na Indexie naprawdę się przyda w przyszłości, kiedy przekroczymy setkę!
Druga część z cyklu "Happy". Pierwszą część Happy Morning pobierzecie tutaj:
Pozycja ta była dla nas przez długi czas niedostępna. Pomęczyłam Narutarda, żeby mi poszukał kontynuacji Happy Morning. Pewnie już wspominałam przy którymś ItaSasu, że cała Mutsumix dostała się mnie? Z wyjątkiem jednego tytułu. Problem dla mnie stanowi doszukanie się pierwszych doujinshi jej autorstwa. Posiadam na stanie pozycje jedne z pierwszych, ale również takie, które prawdopodobnie nie doczekają się nigdy tłumaczenia. Dlatego rozpatruję możliwość publikacji doujinshi w RAWach, jak w przypadku opublikowanego już Kyuubi Monogatari FULL. Jeżeli macie jakieś sugestie do podsunięcia, to liczę na komentarz odnośnie tych pomysłów :)
Ode mnie tyle na dzisiaj. Łeb mi pęka od dwóch dni, dlatego to opóźnienie w publikacji. Poza tym mordowałam się z Mediafire pół dnia, bo nie chciało mi uploadować pliku. Hell nice.
Do dwóch dni opublikuję kolejną pozycję!


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

2 komentarze:

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!