sobota, 18 sierpnia 2012

[Engawaken] Yume Utsu (NarutoxSasuke)


Podczas misji drużyny siódmej, Kakashi ma problem z Naruto i Sasuke, gdyż ci bez przerwy się kłócą, a każda ich sprzeczka kończy się na walce. Chłopaki za nic nie mogą się dogadać, do czasu, gdy Naruto ma niezbyt przyjemny sen.

Yume Utsu



Melancholy Dream
Autor: Engawaken
Pairing: NaruSasu
Gatunek: Slash
Hasło: melayume
 

Ta-daaam! Oto świeżutka niczym poranna bułeczka jedna z ciekawszych pozycji! Nie będę się rozwodzić na pierdołami typu, ile mi to zajęło, jakie były, bądź nie były problemy itp, itd. Wybaczcie mi jedynie takie lamerskie tłumaczenie, chyba mam niedobór paru witamin xD Ściągajcie, cieszcie oczy i czytajcie.
Przy okazji chciałam z całego serca przeprosić kaszalotową, gdyż obiecałam jej przetłumaczenie pewnego doujinshi, ale tego nie zrobiłam i póki co nie zrobię... Za cholerę nie potrafię się za to teraz zabrać, serio! Jeszcze raz przepraszam i proszę o cierpliwość :)


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

6 komentarzy:

  1. To, co najbardziej zainteresowało mnie w tym dj to kreska. Nie jest ani ładna, ani estetyczna, ale bardzo przypomina mi poczatkowe rozdziały mangi. To sprawia, że polubiłam go i czytało mi się go bardzo przyjemnie, nawet z taka nutką nostalgii, biorąc pod uwagę flashbacki na scen z Kraju Fal.

    No i jeszcze słowo, do mojego zamówionego doujina. Nie ma najmniejszego problemu, że zrobisz go później, niż prędzej. W zasadzie to tak stwierdziłam, że jeśli zobaczę go jeszcze w tym roku to będzie dobrze, biorąc pod uwagę, że nie jest ani krótki, ani łatwy, ani tym bardziej pierwszy na liście. Tak więc czekaj spokojnie na wenę i chęci, a w między czasie wrzucaj takie malutkie perełeczki (bo dla mnie tak jest) jak ten dj ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. >.< dokładnie to samo pomyślałam, kreska jest nieco dziwna i do innych rzeczy się przyzwyczaiłam, ta niedbałość w rysowaniu i dziecinne rysy postaci. mam do tego ogromny sentyment. ;-)

      mały słodki dj o zabarwieniu erotycznym ;p

      Usuń
    2. Haha, prawda? :D Ja osobiście lubię tę kreskę, mimo krzywych twarzy :D:D
      Ah, Kaszalotowa, no aż tak lenić się raczej nie będę, we wrześniu doujinshi powinno się pojawić ;]

      Usuń
  2. Na początku pomyślałam "kurcze, narusasu :/". Ale pobrałam i muszę przyznać że dobre. Kreska specyficzna ale nadaje ciekawy klimat całej historii i o dziwo bohaterowie są bardzo kanoniczni co nieczęsto się zdarza ;).

    Dziękuję za wyjaśnienie historii o chłopcu i piórze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe to było, ciekawe. Przy pierwszym obrazku turlałyśmy się z koleżankami ze śmiechu. :D
    Kłótnie chłopaków były tak bezsensowne, że aż śmieszne. A najbardziej urzekła mnie scena, w której Sasuke łapie Naruto za rękę <3 piękna

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!