sobota, 4 sierpnia 2012

[Nezumix] Sasuke ni Kubittake (brak pairingu)



Wygłodzony Sasuke próbuje na wszelkie sposoby zdobyć trochę jedzenia. Za swój żałosny stan obwinia starszego brata, który uciekł z całym ich majątkiem.

Sasuke ni Kubittake


Completely devoted to Sasuke
Autor: Nezumix (aka Sugar Parade)
Pairing: brak pairingu
Gatunek: komedia
Hasło: parodiasasukepl
 

Dj składa się na kilka krótkich historii. Odnoszę wrażenie, że połowa z nich jest innego autora. Kreska jest dla mnie paskudna. Wiem, jestem wybredna. Według mnie kilka z nich tutaj w ogóle nie powinno było się pojawić. Nie śmieszą i są zrobione na 'odwal się'. Ale to moje zdanie :)
Pierwsza historia, którą zawarłam w opisie dj'na jest świetna. Sasuke strzela tutaj takimi minami, że aż micha się cieszy. Szkoda, że jest tego niewiele.
Po B Plusie wypada wrzucić coś zabawnego i rozluźniającego. Choć podejrzewam, że wielu z Was nawet po to nie sięgnie. I nie zdziwię się. Radzę jednak nie sugerować się moim osobistym zdaniem, bo może się okazać, że doujinshi wbrew pozorom może się podobać :)
Za masę komentarzy pod poprzednim postem dziękuję. Zaskoczyliście mnie bardzo pozytywnie! Aż chce się tłumaczyć ♥
Narutard ma coś wrzucić jutro bądź pojutrze. Tym razem się nie wywinie...! :D Co do mnie... może opublikuję w końcu coś, czego dawno nie było?


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

4 komentarze:

  1. No fakt, Twój opis nie zachęcił zbytnio do przeczytania, ale że po poprzedniej mandze mam mieszane uczucia, to pomyślałam, że co tam, niech stracę :D
    Heh, nie tylko Sasuke ma zabawne miny. Sakura też daje czadu swoimi wygibasami :D heh. No i Naruto też pocieszny. A Itachi moim zdaniem najładniej wyszedł :D I ten art z nim "...Yo!" Heh, mistrzostwo.
    Wybitne to nie było, ale czytało się szybko i z uśmiechem na ustach. Czyli czas nie był stracony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak mówisz, to pewnie tak jest :D
      Postaram się następnym razem lać wodę i zachęcać do czytania kolejnych dj! xD
      Itachi... a powiedz Ty mi, kiedy on ładnie nie wychodzi? <3 ^^

      Usuń
  2. Może jestem dziwna ale mi się najbardziej podobała sekwencja taneczno-ratunkowego ruchu Sakury oraz historyjka o Iruce XD.

    Przypomniało mi się również że miałam zmienić głos w ankiecie (niedługo to zrobię)bo miałam jeszcze oddać głos na autora/ki "Suizakury" gdyż chcę kolejną część i lubię ich kreskę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... wpadałoby wrzucić w końcu tą Suikazurę... ^o^

      Usuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!