czwartek, 23 sierpnia 2012

[Hiamatsu Kazuyuki] Fake Delusion Midnight (KakashixIruka)



Rzecz się dzieje podczas inwazji Paina na Konohę. Kakashi walczy na śmierć i życie, podczas gdy Iruka zajada ramen w Ichiraku, mając wszystko gdzieś. Co na to Kakashi?

 Fake Delusion Midnight


Autor: Himatatsu Kazuyuki
Pairing: KakaIru
Gatunek: Slash, komedia
Hasło: fakenightpl
 

Raz, dwa, trzy, raz dwa, trzy, próba mikrofonu... Ekhm, znaczy się próba doujinshi. Proszę, przedstawiam Wam pierwsze KakaIru na naszym blogu. Jako, że pairing ten wg rankingu jest bardzo popularny postanowiłam w końcu się nim zająć. Na początek wybrałam coś lekkiego, ażebym sama nie padła podczas tłumaczenia :P Przyznaję zupełnie szczerze, że tłumaczenie tego doujnshi nie sprawiło mi żadnej przyjemności. I żaden kolejny doujin z tym pairingiem nie sprawi. Smutna prawda xD Dlatego też to, czy będę wstawiała kolejne KakaIru zależy od ilości pobrań tej pozycji. Muszę po prostu mieć dowód, że faktycznie jest tu tak dużo fanek KakaIru, jak wskazuje na to ranking. Także wszystko zależy od Was ;)


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ok, to chyba jeden z najbardziej lamerskich doujinshi, jakie wrzuciłam :P

      Usuń
  2. W ogóle bez polotu. Taka sobie te doujinshi, zapewne najgorsze jakie macie w składzie. Nie czepiam się tłumaczenia bo - jak zwykle - jest w porządku, ale ogółem fabuła, bohaterowie są (ściślej mówiąc) do chrzanu. Nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że nawet nie mam z czym tego porównać. To było pierwsze KakaIru, na jakie trafiłam - przy okazji uznałam, że kreska jest w porządku, doujin jest krótki i prosty - w sam raz na pierwszy raz, więc nawet dalej się nie zagłębiałam. Sprawa wygląda tak, że na składzie to my niemal NIC z tego pairingu nie posiadamy :D Ale oczywiście, jeśli będzie popyt to zagłębię się w sprawę i zacznę już uważniej szperać w internecie. No i oczywiście zawsze przyjmuję Wasze propozycje, niektórzy mogą mieć ulubione tytuły.

      Usuń
  3. A mnie się podobało ^^
    Może nie byłu tu jakiejś szczególnej głebi, ale też raczej nie miało być. Krótkie i zabawne. Idealne na chwilową nudę. Co prawda nie szukam szalenczo dj z tym paringiem, bo bardziej mimo wszytko jestem przyzwyczajona do ff, ale tak od czasu do czasu z chęcią przeczytam i cos takiego :)
    Nie naciskam jednak, bo wiem, że jak sie czegos nie lubi to nie ma mocnych i sie nie będzie chciało tego robić (no chyba, że od tego zalezą zarobki :P)
    W każdym razie, ja dziękuje za dj i czekam na kolejne tytuły ^_^

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!