środa, 15 sierpnia 2012

[Umi Matsu] Wings Or A Feather (brak pairingu)


Sasuke przyrównuje swoje i losy Naruto do historii opowiadającej o Skrzydłach i Wyjątkowym Piórze. Naruto gnany chęcią wzniesienia się w przestworza usiłuje przekonać Sasuke do tego samego. Który z nich przyjmie rolę Skrzydeł, a który Pióra?

Wings Or A Feather


Guru Guru Ninjyutsutyo 3
AutorUmi Matsu (Umi no Mozuku)
Pairing: brak pairingu
Gatunek: slash      
Hasłoguru3umimatsu
 

Informacyjnie o publikowanym doujinshi: potocznie znany pod tytułem Wings Or A Feather, rzadziej nazywany Guru Guru Ninjyutsutyo 3. Do tej pory zostało wydanych kilkanaście części Guru Guru. Pełna antologia tej serii jest nie do zdobycia, chyba, że do kupienia. Całą antologię wykonuje kilkanaście japońskich rysowników dj, z tego, co mi wiadomo - nad każdą z osobna pracuje inny rysownik.
Wings Or A Feather to krótka historia, którą szczerze polecam. Jest lekka - powinna się podobać.
Signal w pogotowiu. Przedłużam nieustannie, bo zwyczajnie, przeszła mi na nią ochota ostatnio :(
Prawdopodobnie wstawię coś krótszego, niż zamierzałam. Tłumaczenie Suikazury wstrzymuję - zamówiłam wczoraj książkę, która powinna pojawić się na dniach, a która jest wyśmienitym kompendium wiedzy na temat homoseksualnej miłości oraz kabuki, o których mowa w Suikazurze. Aż mnie ręce świerzbią :D
Po Signal pojawi się nowy pairing i prawdopodobnie SasuNaru.


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

5 komentarzy:

  1. Dziwne to takie. Aż trudno mi komentarz sklepić. Miałam z poprzednim wpisem problem, temu nic nie napisałam, ale tu znów mam tą niemoc. Skąd Wy bierzecie takie mangi... I zapewne mój komentarz jest do de, ale chyba dla mojego mózgu, który ma obecnie wakacje, takie twory to za duże wyzwanie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahaha, widzisz, tak to jest jak się przekopuje najnowsze randomy zamiast tłumaczyć i wstawiać starsze i znane xD

      Usuń
    2. Nie no, fajnie że dajecie wszystkiego po trochu; i te nowe, i te stare. Chociaż dbacie o czytelników i czymś nas zaskakujecie.

      Usuń
  2. Przeczytałam ten doujin na razie tylko raz, ale muszę chyba jeszcze z 3 bo nie rozumiem tej historii o piórach. Czaje czemu chcą umieć latać (sasuke i naruto). Ale tej historii w tle o chłopcu i piórach nijak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samotny chłopak, o którym mówi Sasuke to on sam. Przyrównuje siebie do czarnego pióra, które na tle białych znacznie się wyróżnia. Podobnie jak w życiu Sasuke - tutaj postawmy odnośnik do faktów mangowych, gdzie Sasuke jest tak naprawdę samotny w otaczającym go świecie. Któregoś dnia pojawił się Naruto i jego życie odmienił. Prawda? Tutaj się zgodzimy :) Naruto jest tym białym piórem, o którym mowa w opowiadanej historii, czy tam przypowieści, jak kto woli. W angielskiej wersji zapisana została trochę inaczej; po pierwsze zostało powiedziane, że część czarnych piór "were found inside ash-colored wings". Wszystko fajnie, tylko, jeżeli mowa potem o białych piórach ptasich, to skąd tutaj nag;e szarawe upierzenie, prawda? To nie miałoby sensu. Potem Sasuke mówi o sobie, że został w pewnym sensie złączony z Naruto niewidzialną więzią - "the black feather yearned for pure white" Jeden jest zależny od drugiego. W końcu mówi, że przywiązał się do Naruto (strona 11). Na końcu wychodzi na to, że Naruto odgrywa rolę skrzydeł, podczas gdy Sasuke staje się...powiedzmy dla niego wsparciem w postaci jednego pióra. Wyjątkowego pióra, bo jak wiemy - podobnie jest z prostym dywanem - każda nić odgrywa ważną rolę w jego wzorze. Bez danej nici nie byłoby dywanu. To już tak tłumaczę dosadnie xD Się napisałam, uff.

      Usuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!