niedziela, 27 października 2013

[Unknown] Jiraiya Goketsu Monogatari (JiraiyaxOrochimaru)


Zespół Sarutobiego zatrzymuje się na noc w zajeździe. Jiraiya zbulwersowany brakiem gorących źródeł na terenie ośrodka zakrada się do pokoju Orochimaru, gdzie zastaje niecodzienny widok...


Jiraiya Goketsu Monogatari


Opowieść o dzielnym Jiraiyi
Autor: Unknown
Pairing: JiraOro
Gatunek:  Yaoi, komedia
Hasło: balladaofji


WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO, NARU!

W dniu Twoich urodzin dziewczyny z ekipy pragną Ci złożyć najgorętsze życzenia! 
Kogo udało mi się łapnąć, tego tu wklejam:

Droga Naru, 
przyznaję się bez bicia, że o Twoich urodzinach dowiedziałam się zaledwie godzinę temu, ale to nie zmienia faktu, że życzę Ci wszystkiego co najlepsze :* 
W składaniu szczegółowych życzeń jestem dość kiepska, więc sobie to podaruję z nadzieją, że sama najlepiej wiesz, czego chcesz i potrzebujesz :P
W urodzinowego DJ też miałam mały wkład ^^ Najlepsze to mogę o nim powiedzieć to to, że jest... specyficzny xD Musi Ci się spodobać :D
Ściskam i całuję jak namocniej
Kaszalotowa :*

Naru,
w składaniu życzeń nie jestem najlepsza, ale wiedz, że jako Twoja druga połówka dołożę wszelkich starań, żebyś odczuła tak konkretnie swoje urodziny w grudniu ;)
Więcej yaoi, gier z Naruto i oszałamiających scen w gameplayu, doujinshi od KSLa i Signal na potęgę i w ogóle chill out'owej niedzieli <3
Doujinshi specyficzne i dość niespotykane... Pomysł Ehy, mamy nadzieję, że nasz mały souvenir Ci się spodoba. Pod życzeniami umieszczam fragmenty naszej konwersacji odnośnie DJ.
Kocham
Sasutard Xxx

Naru,
najlepszego...
Eha;)


Komentarz dodatkowy: Bo nasza Naru, ma dziś urodziny, w ten sam dzień co Orochimaru. 

--BONUS--
Fragmenty rozmów ekipy pracującej nad tym tłumaczeniem. To jako gratis do prezentu dla Naru ;)

>Spór odnośnie tytułu DJ:

Sasu: Teraz pytanie, jaki tytuł temu damy?
Eha: 'żabcie wskakują zawsze do kałuży' ;)
Sasu: haha, za długi... Quack like a frog lol
Eha: i nie pasujący
Sasu: A passionate lover? Unexpected events?
Eha: drugie fajniejsze
Sasu: ale może być lepsze: Reflection of a Desire (odbicie naszych skrywanych pragnień) Co ja za romansidło tworzę...
Kaszalotowa: Bad timing? To może You, better than hand xDDDDDD
Sasu: Mutual desire! Obustronne pożądanie! HELL YEAH
Eha: Ja proponuję zajrzeć do Harlequinów jakichś... albo Zmierzchu ;)

WNIOSEK? Tytuł zazerpnęłyśmy z wikipedii, bo żdana z nas nie była w stanie wpaść na nic zjadalnego

>Cofamy o godzinę czas...

Sasu: Eha, mamy 27.10.13. Tam dałaś 27.09.13... Ja wiem, że cofamy dzisiaj czas, ale...
Eha: hahaha ;) dlaczego to zrobiłam? Zmienię, sekundę.

WNIOSEK? Edytowanie DJ jeszcze nigdy nie zajęło nam tyle czasu.

>Szablon posta

Eha: Już możesz robić publikację, szablon gotowy
Sasu: Jezusmaria, ale bez tej spermy na głównej! Ty przebiegła, przecież dzieci tutaj wchodzą! 
Eha: hihi ;) Jeszcze taka starcza.
Sasu: LOL

WNIOSEK? A szablon nieocenzurowany jak był, tak został...

>Dziwaczne nazewnictwo stron DJ

Sasu: ...dlaczego właściwie strony DJ mają różne nazwy? Pokemonowate?
Eha: Pokemonowate? Wytłumaczysz łopatologicznie ;?
Sasu: OMHAl, Yl2e5, fQLla, etc
Eha: a to sobie Ruscy tak nazwali ;)
Sasu: LMAO

WNIOSEK? A strony zostawiłyśmy w pierwotnej formie. Bo jak komedia, to na całego.





TR
TP
C
B
E
DOWNLOAD | ONLINE

download online w osobnym oknie 
.

2 komentarze:

  1. Co... CO TO JEST?! O.o
    Wiecie... nie tego się spodziewałam xDDD Ok, mniejsza, że w ogóle nie spodziewałam się czegokolwiek, a zwłaszcza tego, że w urodziny zostanę uraczona widokiem Orochimaru ujeżdżającego Jiraiyę... AHAHAHAHA xD Masterpiece!
    Dziękuję, dziękuję, dzięęękuuuuję Wam, kochane :* (chociaż teraz mogę być uznana za frika, co to ukrywa prawdziwy pociąg do JiraOro :D)
    Żabcia wskakująca do wody już kompletnie mnie powaliła, niemal oplułam ten bogu ducha winny laptop. Że też Wam się chciało :D
    I gdzie są, ja się pytam, komentarze?! Niedziele i taka cisza? Nic? Do tego porąbany na całego dj zapraszający ospernionym szablonem (wtf). Ja już myślałam, że polecą komentarze z hejtem, że co to za pairing, co za joke itp., albo może okrzyki aprobaty typu "Hurraaaa! Nareszcie doujinshi bez tych dwóch durniów! W zamian mamy dwóch... starszych... durniów..." xD
    Czy tylko mnie ta kreska totalnie kojarzy się z Bleachem? Tak? Ok...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy Eha pomachała mi tym dj przed oczami, myslałam, że się przewrócę!
    Dj nie dość, że nie miał okładki, autora i tytułu, to jeszcze był szkaradnie przetłumaczony na rosyjski bez ładu i składu i w ogóle był goły. Wtedy postanowiłyśmy, że z "poczwarki przerodzi się w motyla", choćbyśmy miały dyndać nad nim całą dobę. Zawsze się da :P Nawet przy takim pairingu, hah :D

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!