poniedziałek, 21 października 2013

[Hutatsu] Cat Summoning (NarutoxSasuke)


Podczas wizyty w siedzibie Hokage, Naruto stara się namówić Sasuke na coś, co wyraźnie wprowadza Uchihę w zakłopotanie.

Cat Summoning


Autor: Hutatsu
Pairing: SasuNaru
Gatunek: Miniaturka, Slash
Uwagi: Wulgaryzmy
Hasło: kittysummon

Miniaturka miała być deserem do doujinshi, które jednak zostanie opublikowane jutro (patrzy na zegarek) errr, to znaczy dzisiaj prawdopodobnie w godzinach południowych.
Ktoś pamięta jeszcze tę autorkę? Pojawiła się u nas już na samym początku, w chociażby takim Blue Tomato :)
Przepraszam, że tak krótkie, ale za to słodkie :D Zapraszam do czytania!




T
C
B
E
DOWNLOAD | ONLINE

download online w osobnym oknie 

7 komentarzy:

  1. No bosko! Cudowna ta miniatura i twoje świetne tłumaczenie Naru!
    Uśmiechałam się na tym od ucha do ucha;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprzedniego doujinshi nawet nie ściągałam. Jest smutne, prawda? Po oposie doszłam do tego wniosku. A jakoś nie przepadam za tego typu pozycjami. Czytam wszystko to co wesołe, heh :D
    A co do powyższego doujinshi to - o matko! Ale krótkie! Ale za to jaki Sasuke! Cudowna kreska! Zawsze sądziłam, że to Piero jest moim ulubionym autorem. Ale nie! Dam dara dam! Oto Hutatsu! Mam nadzieję, że przed nami jeszcze wiele cacuszek jego autorstwa. Przeczytam wszystko. Nawet jeżeli będzie to dramat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to Ty prawisz smutne rzeczy - otóż nie ma więcej doujinshi tej autorki... Są tylko te dwa, które Sasu opublikowała na samym początku naszej "działalności", poza nimi są już tylko miniaturki takie jak ta, a sama autorka nie należy już do tego fandomu, co opłakuję niesamowicie. Ale może pocieszy Cię fakt, że miniaturek jest bądź co bądź kilkanaście ;]

      Usuń
  3. Miłe, zabawne i śliczne w kresce. Biorąc do serca słowa Narutard, rzeczywiście smutne jest to, że nie ma więcej i już nie będzie DJ tej autorki. Pozostaje nam jedynie zapoznać się z resztą opublikowanych pod jej "piórem" tytułów, choćby to miały być już tylko miniaturki.
    Wracając do tego Dj, 2 rzeczy wbiły mnie z ziemię... Ale DOSŁOWNIE!
    1... reakcja Sasuke, jak się czerwieni...i po
    2... ujęcie oczu Naruto z bliska. Ludzie, Wy też macie wrażenie że nikt inny w życiu nie stworzył TAK pięknych oczu naszego blondynka?! Zakochałam się normalnie.
    Od razu mi przeszło, jak się okazało, że chciał tylko kota, ale mimo to, odwzorowanie jego twarzy, zwłaszcza tych oczu jest według mnie, po prostu genialne! Co do wulgaryzmów, jedynie lekko podsycają efekt, jakoby Naruto chodziło o coś więcej.
    Krótkie niestety ale już jedno z moich ulubionych.
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Madara! Mój Sensei!! CO ty robisz w DJ naruto??

    Ubóstwiam tego kota! Moja reakcja wcale by się nie różniła od tej Naruto.
    Ale się nie spodziewałam, że z niego taki kocio-holik...

    OdpowiedzUsuń
  5. *_*
    TEN DJ JEST TAKI SŁODZIASZNY!!!!
    No i do tego Nyanko-sensei! nie ma szans, żeby to nie był on! "To Kakashi nauczył cię tego przywołania, tak? W sumie to chyba przez... ten jego głos..." xD Dowód jak nic!
    Ale Naruto i Sasuke też są cudowni <3 szczególnie moment gdy naruciak liże saska po dłoni <3
    ah! apeluję o zdecydowanie wiecej takich dj!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabawne : DD jak to czytałem myślałem że chodzi o zupełnie co innego ale cóż nie zawiodłem sie lecz jeszcze bardziej rozbawiłem całą sytuacją ^^ spodobało mi sie i mam nadzieje że bedzie takich więcej : D

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!