poniedziałek, 14 października 2013

[Signal] Yotsudake (NarutoxSasuke)


Naruto - młody, początkujący fotograf odwiedza wraz z ojcem Okinawę, by zdobyć informacje i zdjęcia do artykułu. Poznaje tam pewnego ekscentrycznego młodzieńca nie spodziewając się, jak mocno chwile spędzone z nim utkwią mu w pamięci.

Yotsudake


Autor: Signal/Nilo
Pairing: NaruSasu
Gatunek: Slash
Hasło: yotsunilo
Ta-dannnn! Oh, żadnemu innemu doujinshi nie poświęciłam tak wiele czasu! Prawdopodobnie większość z Was doskonale je zna, ale mam nadzieję, że nie zawiedziecie się moim tłumaczeniem. Nie przedłużając, zapraszam do czytania!


T
C
B
E
DOWNLOAD | ONLINE

download online w osobnym oknie

8 komentarzy:

  1. To prawda, że już spotkałam się z tym tytułem i szczerze, zastanawiałam się, czy w ogóle je czytać. Jedna biorąc pod uwagę czas, jaki pewnie został poświęcony na jego tłumaczenie, postanowiłam jednak zapoznać się z tą wersją i... Ani trochę nie zawiodłam. Jednakże ostatnie słowa Sasuke, mówiącego, że zatańczy zawsze i wszędzie trochę do niego nie pasują, lecz jeśli mnie pamięć nie myli, chyba w każdej wersji tego Dj jest tak samo.
    Powiem również, że lubię tą pozycję, bo sama interesuję się kulturą (zarówno starą jak i nowoczesną) Japonii i właśnie dzięki temu Dj dowiedziałam się o festiwalach, które kilka razy do roku są organizowane, właśnie dla uczczenia "tego klifu".
    Owocnej pracy przy przyszłych tłumaczeniach.
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, z każdą stroną Sasuke coraz bardziej oddalał się od kanonu, jednakże można to interpretować tak, że w ten sposób zachowuje się zakochany Sasuke :D
      Szczerze powiedziawszy nie jestem zbyt zadowolona z tego tłumaczenia, zwłaszcza biorąc pod uwagę, ile mi zajęło, ale cieszę się, że Tobie przypasowało :)

      Usuń
  2. Moje Kochane Yotsudake! Ile ja się musiałam naczekać na to. Ale wreszcie jest i to jest najważniejsze <3
    Chyba się nie muszę rozwodzić, jak kocham tego DJ. I to chyba właśnie za to o czym mówiłyście. Sasuke zachowuje się bardzo niekanonicznie. Widać jak na dłoni, że Naruto szybko (no 5 dni to raczej mało czasu xD) staje się dla niego kimś wyjątkowym ^^
    Zawsze po przeczytaniu mam głupi wyszczerz i mam ochotę zrobić "awwwww". Dlatego cieszę się bardzo, że pozycja w końcu pojawiła się u nas, dlatego bez szmerania wybaczam Ci wszystkie opóźnienia ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Z różu do błękitu? Dlaczego ludzie nie wybierają standardowego koloru? Czarny jest zły, niemodny, niewyróżniający się?
    Lekki romans. Nie powaliło mnie na łopatki, choć bardziej przypadło mi do gustu niż poprzednia pozycja. Ale i kreska była niezła, i akcja dobrze rozegrana, i bohaterowie dopieszczeni. Jak dla mnie, to fajne do przeczytania, ale czy bym do tego jeszcze wróciła?
    Wątpię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kocham Signal! Każdy dj jej autorstwa niesamowicie cieszy;)
    Czy tylko ja się tak cieszę z tańczącego Sasuke?
    W pracach Signal widać jak ona bardzo lubi Minato ;) U kogoś jeszcze są tak eksponowane relacje ojciec-syn?

    Anna ShizuPl zawsze możesz użyć subskrypcji, wtedy będziesz dostawała powiadomienia na maila.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, dlaczego to jest niebieskie?! xD

    No dobra, pierwsze zdanie za mną, to jakoś dalej pójdzie. W zasadzie kolor aż tak bardzo mi nie przeszkadza, ale przyznam szczerze, że o wiele lepiej czyta mi się, gdy dj jest rysowany w neutralnym kolorze - no po prostu czarnym. xD Albo mogę to zwalić na mój wzrok. xD Mimo to, z dwojga złego wolę niebieski od różu.

    Pożaliłam się, wady wymieniłam, to przejdę do pozytywów. Uhh, no podoba mi się ten dj i koniec kropka. Być może Sasuke faktycznie jest lekko OOC, ale nie przeszkadzało mi to. Eee... ale ja o pozytywach miałam... xD

    To tego, podoba mi się kreska, jest naprawdę ładna i nic nie mam do zarzucenia. <3 A historia? Mogę to jedynie określić krótkim: WIĘCEJ! Gdzie jest druga część o ich kolejnym spotkaniu, no gdzie? :<

    Śmiechłam z "zakochania" Naruto. ;D Biedaczek no. Zakochał się, wpadł po uszy, a tu bum, dziewczyna była facetem! Czy tylko mu zawsze przytrafiają się takie sytuacje? xD No ale dalej było tylko lepiej, mordka mi się cieszyła i nawet nie zwracałam uwagi na to radosne zachowanie Sasuke. Za to akcja w jaskini... :D

    W ogóle to jeszcze wielki plus za koniec. <3 I za obietnicę kolejnego spotkania. I za Minato! <3 O, a co będę żałować pochwał! :D No i przecież co ten Minato? xD Że niby Naruto miałby dzielić się z kimś fotkami Sasuke? Zapomnij! xD

    Ogólnie tak podsumowując plusy i minusy, to widać czego więcej. ;> Kolor da się przeżyć, a dj jest całkiem zgrabnie wykonany. Także tego, Narutard, gratki za tłumaczenie, no i weny na walkę (z wiatrakami!!! wiatraki, wiatraki... <3 <3 <3 <--- zignorujcie xD) z innymi pozycjami. :* Czekam na nowości! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w trakcie pracy nad wiatrakami. Mam nadzieje, ze niebawem sie pojawi na stronie :>

      Usuń
    2. Ooo, cieszy mnie to bardzo. <3 W takim razie cierpliwie (lub też niecierpliwie xD) będę czekać na Blue calm! Życzę jeszcze wena i czasu na dalszą pracę z tym dj. :D

      Usuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!