środa, 23 października 2013

[Signal] Kudoki Monku [NarutoxSasuke]


Naruto nachodzi wena na kontemplację - kto w związku jego i Sasuke dominuje? Uchiha sprawia pozorne wrażenie, że jest mu to obojętne, lecz gdy przychodzi co do czego, nie ma zamiaru podarować Naruto stołka partnera "czynnego", co blondynowi nie pasuje. Wywiązuje się swoista walka o dominację.

Kudoki Monku


Pick-up Lines
Autor: Signal
Pairing: NaruSasu
Gatunek: Slash, Komedia
Hasło: kudokilines
 

Ufffff, zdążyłam! Mamy dzisiaj dzień NaruSasu, a tutaj sieje pustkami! To się nie godzi... I tak raczej już nikt nie zdąży tego dzisiaj przeczytać, ale ekhę... Powiedzmy, że wywiązałyśmy się z obowiązku :P
To jedynie miniaturka, wybaczcie! Ale sądzę, że się Wam spodoba :) Enjoy!
Z pozdrowieniami, Narutard

Eha edit: Komentarze więcej niż mile widziane;)




T
C
B
E
ED
DOWNLOAD | ONLINE

download online w osobnym oknie 

3 komentarze:

  1. Jak ja kocham Signal! Ona ich tak rysuję! Zanim pójdę pogłaskać mojego kota co się paczy, dodam że miniatura bardzo mi się podobała, uśmiech nie schodził z mej twarzy. Dziękuję Naru za tłumaczenie.
    Na koniec; Naruto gratulacje wygranego "pojedynku".

    OdpowiedzUsuń
  2. Naruto nieźle wymyślił, hehe. Miotacz... Łapacz. Super porównanie. Tak już było, czy sama to wymyśliłaś, Narutard? To było super.
    Uległość Sasuke, a w zasadzie jej brak i późniejsze konsekwencje również były wręcz przesłodkie. Naruto jak zwykle zimna krew... Zaraz, zaraz...
    Czy to nie powinno być odwrotnie?
    Właśnie tak sądzę. Autor stworzył fajną miniaturkę, lecz chyba odwrócił rolę. Lubię, jak Naru jest "na górze", że tak to ujmę, choć dobrze się z tym łączy ZIMNA krew Sasuke, czego tutaj mi strasznie brakuje. Takie moje zdanie. Gdyby odwrócić rolę, to Sasuke dostałby Rasengan'em i byłoby wtedy wszystko "na miejscu".
    Tak w ogóle, zmieniając temat, widzę, że nadałyście sobie wszyscy ogromne tempo. Boze uchroń, gdybym powiedziała, że mi to przeszkadza. Przy takich obrotach pobijecie swoje statystyki od początku prowadzenia bloga, to mi W OGÓLE nie przeszkadza:) Nie chciałabym tylko, byście teraz dały nam wszystko co macie, by później znów czekać tygodnie na Wasze prace, bo moje biedne serce by tego nie wytrzymało :( HEH :P
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam odwrotnie. Być może autorka stara się pokazać swoje postrzeganie, że jakby przyszło co do czego to z Sasuke totalna fajtłapa, a Naruto ma wrodzony talent do uwodzenia :D Bazując na mandze wiemy, że Sasuke traci rozum, kiedy robi się zbyt emocjonująco i chyba sam już nie panuje nad tym, co robi, więc nawet pasuje :D Naruto też potrafi zachować zimną krew (ich spotkanie po walce z Danzo). Cały czas był spokojny i się uśmiechał, podczas gdy Sasuke cały się trząsł i na niego wydzierał :P
      Co do miotacza i łapacza to było tak w oryginale... ja starałam się znaleźć jakieś dobre polskie określenie na porównanie, ale niestety nic nie mogłam wymyślić. Samego "seme" i "uke" omijam szerokim łukiem, bo osobiście wręcz nie znoszę tych określeń w polskich tłumaczeniach. Więc zostawiłam jak było i chyba słusznie ;]

      Usuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!