środa, 20 listopada 2013

[Sakegami] Valentine Eve (KakashixIruka)


Zbliżają się Walentynki, a Iruka radośnie obwieszcza ukochanemu, że oczekuje od niego z tej okazji pudełka czekoladek. Jak zareaguje na to Kakashi?

Valentine Eve


Wigilia Walentynek
Autor: Sakegami
Pairing: IruKaka
Gatunek:  shounen-ai
Hasło: veve



Miniatura pochodzi z antologii Hiden! Shinobi Emaki KakaIru Tokushuu #2, znalazła i przetłumaczyła ją dla was Misaki.
Chcecie więcej KakaIru?

Na próbę w innym miejscu umieszczamy linki do pobierania doujinshi. 
Po prawej download po lewej osoby odpowiedzialne za projekt. (Kolory dobrane są nie przypadkowo, a pod kolorkami…)
Zobaczymy czy się sprawdzi.
Kolejna aktualizacja już najpóźniej w czwartek.





T
C
B
E
DOWNLOAD | ONLINE

download online w osobnym oknie 

3 komentarze:

  1. Na początku przez momencik, ale naprawdę przez krótką chwilkę nie mogłam się połapać gdzie co jest i z oburzeniem prychnęłam: No super, zapomniały dać link do pobrania. Baby!
    Ale po chwili zobaczyłam, że jest także zadowolona rachu ciachu i ściągnęłam zadowolona doujinshi.
    Poprzedniej pozycji nie komentowałam, bo jakoś nie przepadam za innymi parami, gdzie nie ma tam Uchihy (obojętnie którego). Mam do tych wariatów słabość. I chociaż nie widzę Sasuke z Kaszalotem a związek Sasuke z Itachim jakoś mnie nie kręci, to resztę jak najbardziej pochłonę. Co do Iruki i Kakashiego, to mam do tej pary sentyment. Kiedyś bardzo lubiłam opowiadania z nimi i widząc Waszą pozycję nie omieszkam jej ściągnąć i przeczytać.
    Po pierwsze - strasznie krótkie. A szkoda. Po drugie - kreska w sumie ok. Co do akcji, to wolałabym, aby nie było seksu a bardziej skupiono się na wątku komediowym, bo zapowiadało się nawet nieźle. No cóż, nie każdego się zadowoli ;)
    Patrząc na stronę 8 i 9 nabrałam chęci na doujinshi z ich młodości. Macie może coś takiego w swoim zbiorze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiadamy jeszcze przynajmniej jedną miniaturę z tej antologii.
      Co do Kaka/Iru, postaramy się popracować nad jakimś dj który opowiada o ich miłości.
      ---
      Poprzedni wpis; Jira/Oro - traktujmy jako ciekawostkę i prezent urodzinowy. Po ilości komentarzy pod tamtym doujinshi, możemy założyć że nasi czytelnicy nie mają ochotę na ''takie'' eksperymenty;)
      Dzięki romeo za komentarz;]

      Usuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!