czwartek, 28 czerwca 2012

[Rensougyo] Ubu - Suikazura Shounen Ki Hen (SasukexNaruto)


Epoka Edo. Przyszły Hokage, Naruto poznaje swojego Yoriki, Sasuke. Chłopcy od początku nie pałają do siebie sympatią. Sasuke cały czas prawi docinki chłopakowi. W rzeczywistości, skrywa przed nim swoje prawdziwe uczucia.

Ubu - Suikazura Shounen Ki Hen


Dziewiczy kwiat Suikazury: Chłopięce lata
Autor: Tachibana Satsuki
Pairing: SasuNaru
Gatunek: shounen-ai
Hasło: suikaprequelzura
 

Kontynuacja TUTAJ
Ponownie, jeden z moich ulubionych dj. Uwielbiam tą kreskę, sprawia wrażenie delikatnej. Czasami mam wrażenie, że Naruto zaraz się tutaj rozpłynie ;) 
Tematyka doujina bardzo mnie wciąga. Wszystko, co wiąże się w jakiś sposób z tradycją Japonii, zwłaszcza z epoką Samurajów, czy oddziałami policyjnymi Shogunatu (Shinsengumi, i temu podobne) wchłaniam na potęgę. Dużo czytam na ten temat. Pod kolejną częścią Suikazury zostawię ciekawskim parę linków i pozycji książkowych/ekranizacji. Temat długi, jak rzeka :)
Chcę również podziękować za Wasze opinie pod poprzednim postem 'You've never been a toy'.
Nie do mnie należy kwestionowanie czegokolwiek, tym bardziej komentowanie Waszych wypowiedzi na ten temat, dlatego na Wasze opinie się nie wypowiadałyśmy z Narutardem :) Zapewniam, że przeczytałyśmy każdą i liczymy, że z czasem pojawi się ich więcej, bo są bardzo ciekawe. Sama lata temu poznałam pewną osobę o innej orientacji, z którą do dziś jesteśmy przyjaciółmi. A początki były bardzo ciężkie. Także myślę, że na ten temat moglibyśmy razem rozmawiać godzinami...!


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

12 komentarzy:

  1. Super. Choć jak dla mnie trochę krótkie i za proste.
    Co oczywiście nie znaczy że nie oczekuję kolejnej części :D No wiecie, ostatnia strona jest dość znacząca w tym temacie.

    shadowstar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że jest krótkie, ale Satsuki tak to rozwiązała, ja na to wpływu nie miałam. A prolog do Suikazury i tak dodać trzeba! xD
      W jakim sensie...za proste? :D

      Usuń
    2. Fabuła i układy są proste

      shadowstar

      Usuń
  2. No i kolejny doujin, na który liczyłam, że kiedyś znajdę też wersji polskiej. Jak tak dalej pójdzie to wymienię całą moją anglojezyczną kolekcję na polską :D
    Samą historię badzo lubię, szczególnie, że wiem co się dzieje w 2 części ^^ i czekam na nią z niecierpliwością.

    Na koniec chciałam jeszcze tylko powiedzieć, że bardzo cieszę, że grupa Slowmotion fukcjonuje i wykonuje kawał dobrej roboty. Na stronę zaglądam codziennie, a czasem nawet kilka razy dziennie, żeby sprawdzić czy przypadkiem nie ma kolejnego fajnego doujinshi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ktoś, kto czekał na tę pozycję? Tego bym się nie spodziewała! :) Planowałam tłumaczyć Suikazurę zaraz po prologu, bo zabieram się już do niej od miesiąca, ale mam już zaczęte inne dj... O__O

      Naprawdę miło nam to słyszeć! :D Wasze komentarze stale utrzymują nas przy tłumaczeniach. Cieszę się, że mamy Ciebie za stałą czytelniczkę naszego bloga! :)

      Chciałabym, żeby tłumaczenia szły szybciej, niestety... już nawet nie mamy kiedy sprawdzać ich sobie nawzajem, bo trwałoby to dwa razy dłużej :(

      Usuń
  3. No i cóż mogę powiedzieć...Jak zwykle jestem zachwycona:D No i oczywiście czekam z niecierpliwością na prolog:D Chciałabym sie również dowiedzieć czy tłumaczycie tylko dj czy w waszych planach znajdują się jakieś mangi yaoi???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mangi yaoi? To zależy jakie Cię tytuły interesują :) Nie wiem, czy nadajemy się do tłumaczenia mang. To już nieco górna półka :D Przy tłumaczeniu mang wypadałoby zorganizować ekipe składającą się z minimum czterech osób. Ale nie jest to niemożliwe!

      Usuń
    2. Cóż powiem szczerze, że to wcale nie jest taka górna półka:] Wiem, że czytelniczki takich właśnie mang nie bardzo interesuje taki ogólny wygląd graficzny:D Zwłaszcza kiedy tłumacz przekłada tylko 5 rozdziałów, a ostatniego już nie:] No proszę Cie. Po przetłumaczeniu Melting Snow nic nie jest już dla was górną półką:D
      Może znalazło by się parę tytułów, które by mnie interesowały:D Więc kiedy będziecie miały możliwość i ekipa też nie będzie problemem to dajcie znać:D Będę cierpliwie czekać:D Ale jak na razie zajmijcie się kochanymi dj:D Dzięki wam odkryłam swoją miłość do ItaSasu :] Więc dziękuję i życzę powodzenia:D

      Usuń
  4. Nihaha…. Jak rozumiem to jest wstęp dalszej części… Jak dla mnie BOMBA. DJ. Bardzo przyjemny, kreska również przyjemna dla oka.
    Jak dla mnie, tłumaczycie naprawdę Super. Więc wielkie Arigato.
    Pozdrawiam .
    Lilu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest! :) Prolog jest nieco spokojniejszy od części drugiej - w której już coś się zaczyna dziać @__@

      Ślicznie dziękujemy! :)

      Usuń
  5. Czytam komentarze wyżej i.. Będzie druga część? Serio? Serio? Serio?
    Musiałam umrzeć, bo jestem w niebie.
    Końcówka była tak słodka<3 ale najbardziej mi się podobało jak Sasuke dawał Naruto te kwiatki :D Słodkie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druga część miała się pojawić już ze 2 miechy temu... nie mogę się spiąć i przetłumaczyć tego do końca. Ten projekt leży odłogiem, dokładnie tak, jak And We... i Kagerou. Ale teraz czas mi ucieka i myślę, że w drugim tygodniu października powinien się w końcu pojawić :)

      Usuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!