piątek, 22 czerwca 2012

[Twinge] Rakujitsu Rakutsui (NarutoxSasuke)


Sasuke nieustannie prowokuje Naruto doprowadzając do ciągłych kłótni. Kiedy podczas jednej z wykonywanych misji oboje zostają skazani na swoje towarzystwo, żadnemu do głowy nie przyjdzie,
że już wkrótce przyjdzie im stanąć razem w obliczu śmierci. Co zrobią wtedy?

Rakujitsu Rakutsui


Autor: Twinge
Pairing: NaruSasu
Gatunek: slash
Hasło: twinrakupl
 

Mam nadzieję, że Narutardowi spodoba się nowy szablon :) siedziałam nad nim wczoraj kilka godzin, wtf... ale czuję się teraz bardziej epicko patrząc na tego bloga. Tia...po mordowaniu się przez 4 lata robieniem reklam i szyldów w końcu zwyczajny nagłówek na bloga jakoś wygląda... <marudzi>
Pierwsza pozycja ode mnie dla was autorstwa Twinge. Reszta to czyste yaoi, które zostawiam na potem. Długi DJ, aż za długi. Kiedy widzę około 50 stronic do tłumaczenia, ciepło mi się robi. Preferuję te zamykające się w max 30-36, bo takowe szybciej idą. Rakujitsu Rakutsuji to pozycja, którą polecam. Zawsze kojarzy mi się z jednym doujinem od 10-rankai. Mam na myśli przednie yaoi i towarzyszące tej tematyce wiatraki ;) domyślnym czytelnikom gratuluję odgadnięcia tytułu, a resztę pocieszę, i zapewnię, że za jakiś czas także ten tytuł zawita na blogu. Póki co zapowiadam inny tytuł od 10-rankai w najbliższym czasie, bardzo pożądany. Dostaliście początkiem tygodnia refleksyjnego doujina od Engawagen oraz spiralną komedię, a teraz mieszankę jednego i drugiego. Kolejne, zgodnie z planem, poważniejsze i hardcorowe na rozluźnienie.
Edit: 21.06.13, odświeżony dj dostępny online.


T
C
B
E
DOWNLOAD/ONLINE

download online w osobnym oknie

13 komentarzy:

  1. Co ja paczę! Że też Ci się chciało :D Banner śliczny, chyba naj jak do tej pory. Szastasz doujinami na prawo i lewo, a ja znowu milczę... Ale pocieszę Cię, na caaaały weekend zostaję sama w domu, więc wiadomo, co mogę robić hyhyhy. Bo tak to muszę udawać, że zajmuję się czymś innym niż siedzeniem przy kompie... Askoro tak, to kiedy już przy nim siedzę, wolę zająć się innymi rzeczami, na które potem mogę nie mieć czasu, zamiast tłumaczeniami, ekhemhehem :P Dobra, już nie będę na nic zwalać winy, mea culpa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :D 2 poprzednie były nijakie, chciałam, żeby zapanował w końcu ład na tym blogu, nah. Nie chciało mi się, dwa razy podchodziłam do robienia go, bo pierwsza wersja była do bani.
      Tłumacz spokojnie xD ja w weekend też jeszcze jeden wsadzę, na pewno, albo 2. Jak się wyrobię...

      A, i jeszcze sprawa do Ciebie: wejdź na swojego chomika, wysłałam Ci prywatną wiadomość z hasłem do folderu, w którym zrobiłam dla Ciebie nową kartę do tłumaczeń :) możesz używać, której chcesz. Ale wydaje mi się, że ta nowsza jest ładniejsza xD

      Usuń
    2. Zauważyłam już wcześniej i pobrałam od razu. Już wczoraj szukałam tego na Twoim chomiku :P Swoją drogą... pijackie hasło, eheh xD Widzę, że już się szykujesz na wspólne obalanie. I strzelanie KAMPAI! za Uchihów.

      Usuń
    3. Naturalnie ~.^ juz jutro przeprowadzam sie w inne miejsce, takze zlapiemy sie gdzies i ustalimy nasza posiadowe u Ciebie. Jak tylko dostane pieniadze, to do Ciebie jade z kwassem :D takze tlumacz, tlumacz, bo na czas mojego przyjazdu bedzie trzeba dzialalnosc na blogu zawiesic na tydzien przynajmniej xD

      Usuń
    4. Ty się przygotuj, bo ja właśnie puszczam parę z uszu, bo ściągam od cholery nowych doujinshi! Aktywowałam swe unikalne moce i zagłębiłam się tak bardzo w neta, że kontener tego teraz wysypuję do siebie na dysk! Po Japońsku, bo jakżeby inaczej, ale nowe od Rankai i KSL! WEEE!

      Usuń
    5. Nawet Signal... *Zaczyna płakać ze wzruszenia*

      Usuń
    6. Miłości Ty moje...cóż lepszego mogło mnie spotkać, jak nie Ty? *____* podzielisz się? Też bym je sobie przejrzała *buczy* <3 :)))

      Usuń
    7. Cóż lepszego? Chociażby ostatni rozdział mufafafa :D No ba, Sasu, dla Ciebie wszystko, nie tylko dla siebie się tak staram przeca :D <3

      Usuń
    8. Już nie wylewajmy tutaj swoich uczuć, czytelników bloga guzik obchodzą nasze flirty xD a jeszcze tego typu nagłymi przypływami uczuć ich wystraszymy... :D a jeżeli komuś się zdarzy przeczytać nasze spamowanie mojego iście zacnego tłumaczenia Twinge, to niech wie na przyszłość, że długa rozłąka dwóch tardów tak się potem kończy xD

      Usuń
  2. Twinge<3 Sasuke jest tu przepiękny. Tak mi się podobał, że w jeden obrazek wpatrywałam się przez dziesięć minut. Może jest trochę dziewczęcy, ale to w końcu NaruSasu.
    Widziałam z tego kilka obrazków na Tumblrze. Te przyrzeczenia składane w czasie spadania wykrzesały ze mnie łezki. Przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Twinge :) właśnie dlatego, że ma taką delikatną kreskę. I wszystko wydaje się pływać w jej doujinach.

      Tak, historia może skomplikowana nie jest, ale naprawdę dobrze się to czyta!

      Usuń
  3. Nie wiem dlaczego, ale nie działa mi hasło na mf...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hasło jest poprawne. Czasem może się zdarzyć, że podczas zaznaczania i próby skopiowania hasła dodasz też niezamierzenie spację, a to już czyta jako niepoprawne hasło, byś może zrobiłaś tak w tym przypadku. Dlatego proponuję wpisywać hasła ręcznie :]

      Usuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!