poniedziałek, 18 czerwca 2012

[locker80] Uzumaki Zenben (NarutoxSasuke)


Sasuke ucieka do Orochimaru. Zatrzymany przez Naruto dostaje od niego na pamiątkię prezent w postaci przeklętej spirali. Owa pieczęć szybko daje się we znaki wszystkim mieszkańcom bazy Orochimaru. Upokorzony Sasuke poprzysięga blondynowi zemstę.

Uzumaki Zenben


Autor: locker80
Pairing: NaruSasu
Gatunek: soft yaoi/slash/komedia
Hasło: uzuzenpl
 

Niech żyją spirale. Myślałam, że skonam przy tym doujinie. O taką śmierć można prosić, bo autor naprawdę musiał mieć coś z garem, żeby wpaść na tak dziwaczny pomysł urozmaicenia wszystkim dobrze znanej akcji z mangi xD


Konsultowałam się z Narutardem odnośnie autentyczności autora DJ. Poprzestaję na lockerze80, chociaż prawdopodobne są jeszcze dwie inne ewentualności. 
Na ten tydzień mam jeszcze w planach jeszcze jedną komedię, coś poważniejszego i mocnego yaoica. O ile przy jego tłumaczeniu nie wymięknę w połowie. Trzymajcie kciuki za moją niezłomność i dostęp do internetu jeszcze w tym tygodniu, bo zgodnie z obietnicą powinnam jeszcze udostępnić 3 tłumaczenia (:

---keep-in-mind---
Na komentarze odpowiadamy z opóźnieniem przez brak łącza.


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

1 komentarz:

  1. Boże! To mnie zabiło! "I tak pójdę do Orochimaru". Naruto jest tu, tak inny od tego jaki jest normalnie, że się zastanawiałam, czy dobre dymni czytam xd
    Dobre doujinshi na poprawienie humoru :D dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!