niedziela, 24 czerwca 2012

[Feiuccia] You've never been a toy (SasukexNarutoxSasuke)


Naruto świata nie widzi poza swoim chłopakiem. Niestety, wszystko wskazuje na to, że bogaty brunet bawi się nim. Coraz częściej podłamany Naruto zaczyna odczuwać do niego obrzydzenie. Sasuke musi ratować ich związek i udowodnić Naruto, jak bardzo się myli.

You've never been a toy


Nigdy nie byłeś dla mnie zabawką
Autor: Feiuccia
Pairing: SasuNaruSasu
Gatunek: yaoi +18
Uwagi: wulgarny język
Hasło: uhavenvrbeenatoypl
 

Posłuchajcie bracia miła...
Gdyż mi się żmudna robota trafiłaJeno ze mnie osoba światłaCo upór stawić przekleństwom tu mogłaAle bulwersa strzelić wolała

Stąd wulgaryzmów tu chmara cała

Ła.

Spełniam się w każdej dziedzinie, od rysowania i malowania, po pisanie pierdół tego typu i nieprzyzwoitych opowiadań. Już nie wspomnę o oglądaniu zbereźnych obrazków komiksowych i ich tłumaczeniu godzinami. Co ze mnie za człowiek...

Nie chcę, żeby ktokolwiek sobie pomyślał o mnie, jak o osobie wulgarnej. Nic z tych rzeczy. Nie palę, nie piję, z facetami czasem się biję, nie biorę, nie kaleczę siebie, ani nie używam łaciny podwórkowej.
Jestem kulturalnym osobnikiem, który na rzecz doujinshi musiał sięgnąć po bardziej przystępny język by móc nadać mu stosowny klimat :( nie zróbcie ze mnie zUo.

A teraz z innej beczki, pytanie do Was kieruję. Tematycznie nawiązując do tego doujina: 
czy macie coś przeciwko homoseksualistom?
Jesteśmy ciekawe Waszych opinii, bądź doświadczeń związanych z tym tematem :) Równocześnie zachęcamy do oddania głosu w sondzie na samym dole strony pod postami.

All rights belong to Feiuccia.


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

10 komentarzy:

  1. Ja osobiście nic do nich nie mam, dopóki nie mówią całemu światu o swoich preferencjach. Czy heteroseksualni organizują parady aby pokazać innym jacy z nich heterycy? Nie. Więc dlaczego homoseksualni to robią? Ponadto ja ich widzę normalnie wyglądający, to znaczy tak jak to zawsze jest pokazane w doujinshiach, że normalne ubrania, normalne fryzury, normalni kurde faceci których można z hetero pomylić. Nie trawię facetów rodem z QAF którzy nosili obcisłe bluzki, makijaż. Ja jestem jak najbardziej za pederastami ale gdy wszystko jest z umiarem.

    OdpowiedzUsuń
  2. no wow.
    2 doujiny w 2h?
    Pełen szacun

    shadowstar

    OdpowiedzUsuń
  3. Na jednej z stron dosyć obszernie wypowiadano się na temat tego czy pary homoseksualne powinny brać ślub i adoptować dzieci. Więc wasze pytanie jest dosyć lekkie. Osobiście do gejów nigdy nic nie miałam. O tym, że takie coś istnieje dowiedziałam się w wieku około 13 lat, a jak taki związek działa około 2 lata rok później. Nie odczulam, przy tym żadnego odrzucenia. Po prostu zaakceptowałam to. Pewnie ze względu na to, że w moim otoczeniu o takich sprawach nikt nie mówił i miałam do czynienia z suchymi faktami. Zgadzam się jednak z romeo.


    Nigdy nie mogłam zaakceptować publicznych manifestacji. Widziałam zdjęcia niektórych marszów gejów i lesbijek. Byłam zszokowana, widząc jak niektórzy publicznie odsłaniają swoje miejsca intymne. Dla mnie to nie jest dobra forma protestu. Duża część społeczeństwa ma wciąż trudności z zaakceptowaniem takiego typu związków, w szczególności ludzie starszy. W pokonaniu barier na pewno nie pomoże, publiczne obnażanie się osobą, które trzymają się konserwatorskich poglądów.

    Poza tym raczej powinni budować wizerunek osób w każdym stopniu zwyczajnych. A mam wrażenie, że zamiast równości uprawnień te marsze zamieniają się bardzo często w prezentację bielizny erotycznej.


    Ludzie prezentujący się w ten sposób mogą wywołać niesmak i u przechodniów, ale i u innych homoseksualistów którzy swoją orientacje chcieli zaprezentować w marszu poważnie i godnie.

    A za DJ, dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah! Bardzo lubię tego doujina i samą autrokę, bo pomimo, że jej kreska nie jest powalająca, to same historie są ciekawe ^^
    Cieszę się, że moge go przeczytać w wersji polskiej :D
    P.S. Czy byłaby możliwośc zastosowania jaśniejszej czcionki w sondzie? Co prawda zagłosowałam już, ale tak widać możwliwe opcje tak ledwo ledwo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że kreską nie powala, ale pomysły ma ciekawe - jest tak, jak napisałaś! :)
      Też się cieszę xD

      Dzisiaj 2 godziny bawiłam się z opcjami na blogu. W kwestii sond jestem bezsilna na chwilę obecną. Jak jedną widać, to druga nam znika. Nawet przestawienie obu na dół nie pomogło. Wyśpię się i będę jeszcze z tym działać, bo zostawić tak tego nie można - jest nieczytelne :)
      Także spoko!

      Usuń
  5. Jak dla mnie to wcale nie było wulgarne ^^ może dlatego że doujiny pokroju Ero Ero i Ero Ero2 są dla mnie na porządku dziennym xD to dopiero hardkor, polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, seria Ero! Mamy ją w planach. Pierwszą część miałam tłumaczyć już jakiś czas temu, ale to trzeba mieć fazę, żeby się za to wziąć! Swoją drogą, istnieje mocniejsze doujinshi od Ero :D

      Usuń
    2. Istnieje? Jak mi to przetłumaczycie, to nie wiem co zrobię ze szczęścia xD Co do homoseksualistów, ja nic do nich nie mam, lubię, mam kilku takich przyjaciół. Poza tym... jestem yaoistką, więc chyba odpowiedź jest prosta ^^ Co do tych marszów... za razem mi się to podoba i nie. Bo jeżeli homoseksualiści uważają, że są normalni, to nie powinni tego manifestować, a za razem to jest dobre, bo człowiek homoseksualny może się dowiedzieć, że nie jest sam, że są też inni tacy ludzie.
      Ale tak, zazwyczaj zdrowo przesadzają. Kolorowe włosy, lateks, pejcze... to mi się nie podoba. I właśnie przez coś takiego, tak postrzegają ich inne osoby.
      Ja sama nie akceptuje czegoś takiego, jak już ktoś napisał, odsłanianie swoich miejsc intymnych.
      Jeżeli to miałby być normalny pochód, to tak, ale oni odstawiają przedstawianie. Nie mówię, że wszyscy, ale niektórzy:

      http://www.ko2.pl/wp-content/uploads/2010/05/gay-pride-parade.jpg

      http://republika.pl/blog_zm_3696326/4585971/tr/gay7_402.jpg

      Coś takiego przykładowo mnie odrzuca.

      Większość, homoseksualistów, których znam ja, nie chodzą na takie parady, bo się po prostu wstydzą za innych.
      Ja homoseksualizmowi mówię "TAK", nie przeszkadza mi on, i jeżeli znajdzie się jakaś całująca się para, to nie pogardzę takim widokiem xD Wiadomo, yaoistka xD
      Jest nawet taka teoria, krążąca wśród yaoistek z mojej szkoły, że nie jesteś yaoistą, jeżeli nowo poznanego, zajebistego chłopaka nie łączysz w swojej wyobraźni z innym chłopakiem, tylko z sobą xD

      Usuń
    3. Tak, istnieje, niestety jedynie w wersji japońskiej i póki co na angielską w sieci się nie zanosi... A szkoda... Ale jeśli kiedykolwiek się pojawi po angielsku to nie omieszkam wziąć je w swoje łapki :D Chyba że wcześniej nauczę się japońskiego, hjehje. Tak, to samobójstwo xD

      Usuń
  6. Udało mi się to znaleźć tylko na youtube i to nie w całości. Historia strasznie mi się podoba.
    Szkolna <3 Poza tym uwielbiam chibi tej autorki. Minato i jego "niebiański blask" oraz jego mina, kiedy Naruto mówi "spoko tato, już to robiliśmy" tak mnie urzekły, że aż musiałam je sobie wyciąć <3
    Uwielbiam SNS, bynajmniej nie można narzekać, na to kto jest stroną pasywną :D Dzięki za to :D

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!