wtorek, 15 maja 2012

[B Plus] Ieraishan (SasukexNaruto)


Po pomyślnie zakończonej misji Naruto wraz z Sasuke wybierają się na festiwal. Sasuke już od dłuższego czasu ogląda się za Naruto, ku niewiedzy tego drugiego.
Postanawia skorzystać z nadarzającej się okazji, na co Naruto reaguje nie tak, jak Sasuke by się tego spodziewał.

Ieraishan


Nightshade Flower / Ten przyćmiony kwiat
AutorB Plus
Pairing: SasuNaru
Gatunek: yaoi +18
Hasło: bplusaipl
 

Zatrudnię pomoc przy tłumaczeniu dźwięków. Luki uzupełniam już machinalnie za pomocą ctrl + v.
Nie pofatygowałam się tym razem na tyle, żeby usunąć wszystkie angielskie odpowiedniki dźwiękonaśladowcze...ponieważ za dużo z tym roboty, a mój harmonogram jest na ten tydzień bardzo napięty  - i jeżeli będę skupiać się na takich detalach w każdym doujinie, to nie ma szans, żebym wyrobiła się z innymi tłumaczeniami. I tak mam już spore opóźnienie O_o nie wspominając już o Narutardzie, hłe, hłe xD 
B Plus... pokochałam tę kreskę ostatnio. Założenie jest takie, że tłumaczymy co rusz doujiny od innego autora żeby trochę publikacje zróżnicować. W kolejce zatem spodziewać można się Signala, 3110445, niespodzianki,  i znowu 10-rankai, jak dobrze pójdzie jeszcze w tym tygodniu.


T
C
B
E
DOWNLOAD/ONLINE

download online w osobnym oknie

7 komentarzy:

  1. Hasło do rara jest nieprawidłowe i nie mogę wyciągnąć folderu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieprawidłowe? Bardzo przepraszam, to pewnie przez ten pośpiech, zaraz coś z tym zrobię.

      Usuń
    2. Ok :) Już działa, dziękuję :D

      Usuń
    3. To ja dziękuję :D Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ok. Mi za to wyskakuję błąd przy wypakowywaniu.. konkretnie 48 błędów. Czy ktoś mi może z tym problemem pomóc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne, kilka osób sprawdzało ten plik, czy działa poprawnie. Do godziny czasu wstawię drugi plik w rozszerzeniu .rar w takim razie. Mam nadzieję, że tym razem nie będzie problemów :)

      Usuń
  3. OK. Już wiem co było problemem. Dzięki. :)
    Dzięki też za tłumaczenia. Robicie sporo dobrej roboty.
    Co do DJ. to Ieraishan mi się bardzo podoba. Kreska jest naprawdę ładna.

    Pomysł z festynem i te Yukaty... :D Fabuła też miała ręce i nogi. Takie przyjemne doujinshi lubię czytać.

    Dziękuję bezksiężycowej nocy za to, że mnie popchnęła do szukania nowych DJ. ^-^

    Pozdrawiam Lilu

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!