sobota, 12 maja 2012

[Kakurega] Snow White Sasuke (NarutoxSasuke)


Sasuke żyje z 7-ma Naruto do czasu, gdy na horyzoncie pojawia się Itachi z soczystym pomidorem na zachętę. Łakoma Śnieżka przyjmuje prezent od nieznajomego i zostaje otruta. Na pomoc nieprzytomnemu Sasuke przychodzą krasnoludki, waleczna księżniczka Sakura i książę Kakashi z odległego królestwa ukrytego w liściach... Kto z nich zdobędzie serce królewny? 

Snow White Sasuke


Sasuke w roli Królewny Śnieżki
AutorKakurega
Pairing: NaruSasu/ItaSasu
Gatunek: slash/komedia
Hasło: sasukethesnowitepl
 

Paradoksalna historyjka z palca wyssana :D Tutaj może stać się dosłownie wszystko. 
Wątki znane nam ze świata Naruto przeplatają się na zmianę z tematyką Śnieżki i siedmiu krasnoludków. Jakościowo lepiej nie będzie. To krótki komiks, nie doujinshi powstały fragmentami. Stąd również rozbieżność w kolorach stronic. Komedia przednia, zapowiadam takich więcej od tej samej autorki!

Być może jeszcze jutro opublikuję kolejną pozycję, tym razem shounei-ai :) Dajcie mi znać w komentarzach, czy mam tłumaczyć inne pozycje tego typu.


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

4 komentarze:

  1. <3 !!!!!!!!!
    Uwielbiam tego doujina! Pamiętam jak go pierwszy raz znalazłam, Był zgon XD

    shadowstar

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam niezłego derpa na gębie jak to przeczytałam :D ale oczywiście, nie byłabym sobą jakbym tego nie polubiła!

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!