czwartek, 31 maja 2012

Informacja

Kasujemy bloga.
...
Żart. 
Hłe, hłe :)

Pojawił się tyci problem związany z naszą grupą. Narutard jest odcięty od internetu od dłuższego czasu, co całe szczęście już niedługo się zmieni, i teraz pojawiła się moja kwestia. Czeka mnie kilka przeprowadzek w tym, i kolejnym miesiącu, i być może w następnym także (mobilna jestem, wiem), dlatego internet też gdzieś po drodze zostawię. Ściślej ujmując - już jutro.

Wielu z Was pisało do nas z zapytaniem, czy będziemy kontynuować tłumaczenia. Odpowiedź brzmi: tak, oczywiście, że będziemy. Bo jeszcze nawet dobrze się nie rozkręciłyśmy z tym tematem, a już trzeba manatki zbierać. Co to, to nie. Tłumaczenia pojawiać się będą tak, jak do tej pory - czasem częściej, czasem z opóźnieniem. Jak tylko jedna z nas dopadnie do internetu gdziekolwiek, możecie się spodziewać fali doujinów (bo jak raz na tydzień się uda, to lepiej od razu wrzucić kilka za jednym razem). O wszelkich zmianach i nowościach będziemy informować w kolejnych notach pod tłumaczeniami.

A co do DJ, które miałam opublikować wczoraj i dzisiaj - najpóźniej we wtorek je opublikuję z drugiego końca Polski... wraz z paroma innymi. Także jeszcze raz gomen, wybaczcie i proszę, bądźcie cierpliwi :)

13 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to z aktualizacjami dajecie sobie radę bardzo dobrze, więc nie będę narzekała. Chyba wszyscy będą zadowoleni gdy pojawi się zmasowany atak kolejnych DJ.

    A teraz pytanie z innej beczki. Jak promujecie swoją stronę? Bo ja trafiłam tu CAŁKOWICIE przez przypadek. Więc nie wiem jak trafili tutaj inni czytelnicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Staramy się, jak możemy pomimo wszelkich utrudnień.
      DJ na pewno się pojawią w przyszłym tygodniu - bo tłumaczymy znowu obie równocześnie.

      Z reklamą... prawdę mówiąc to reklamę robicie nam Wy :) kilka osób napisało do mnie ostatnio na gg z informacją, że poleciło bloga swoim znajomym, co nas niesamowicie uszczęśliwiło. Chyba wszyscy trafili tutaj przez przypadek xD nie robiłyśmy reklamy, bo spamowanie blogów nie leży raczej w naszej naturze. I szczerze, nie mamy pojęcia, jak dojść do większej ilości fanów doujinshi. Niestety tylko po ilości pobrań jestem mniej więcej w stanie oszacować, ilu ludzi choć troszkę interesuje się tą stroną.

      Usuń
  2. powiem szczerze, że dodawanie kolejnych dj`ów jest dobre :> nie jest ich za dużo do tego stopnia, że nie wiem co czytać ale czekanie mnie nie dobija a jest takim przedsmakiem bo wiem, że to co znajdę w wypakowanym pliku mnie cholernieeeeeeeeeeee zadowoli :D uwielbiam was.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie to kochane, naprawdę dziękujemy ♥ :) Narutard się na pewno ucieszy, jak jej przedstawię Wasze najnowsze wypowiedzi!

      Oby i kolejne doujiny przypadły Ci do gustu! :D

      Usuń
  3. nie mogę pobrać żadnego doujinshi ;( archiwum uszkodzone ;( buu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemożliwe, żeby było uszkodzone. Wszystko działa, jak należy, sprawdziłam wszystko kilka razy na różnych komputerach.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. I jeszcze raz. :D no cóż wszystkiego powinno się spróbować włącznie z tym jak będzie to wyglądało gdy coś spróbuję usunąć.

      Momnia.

      A powiedz co ci pomaga w świecie "ściągam mangi"? Bo jak nie masz żadnego programu pomocniczego to faktycznie możesz mieć problemy z tą stroną.

      Chyba, że to przy wypakowywaniu wyskakują ci problemy. Jak tak, to polecam ściągnąć nowszą wersję programu z którego korzystasz. Ja osobiście miałam problem przy wypakowywaniu, jednak okazało się, że wystarczyło zainstalować nowszą wersję Winrara i wszystko działało.

      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Polecam też program IZArc, obsługuje różne formaty od .ZIP po .RAR na takich formatach, jak .ACE, .BIN, .TAZ skończywszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o spróbuje zaktualizować, może mam za stara wersje a jak nie to zainstaluje polecany program dziękuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wszycho działa ;d dziękować bardzo za pomoc ;) ;* :P

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!