niedziela, 29 kwietnia 2012

[3110445] Illusion (SasukexNaruto)


Nazwa 'Illusion' odnosi się do nieokreślonej czasem przestrzeni, w której Naruto spotyka Sasuke. Tylko tutaj bohaterowie mogą znów być razem.

Illusion


Iluzja
Autor3110445 (Oda Kanan)
Pairing: SasuNaru
Gatunek: soft yaoi
Hasło: 3illusi0ns445
 

Wymyślaliście kiedyś na siłę opis do czegoś, co w ogóle nie ma fabuły? Po przetłumaczeniu kobyły, jaką była pozycja Melting Snow Illusion to był najzwyklejszy odmóżdżacz... Nie rozumiem ni hu, hu przesłania tego tytułu, ani koncepcji autorów doujinshi. Oda zaczęła się rozpisywać na jednej stronie na temat tego, jak chłopcy do siebie pasują - i, że powinni się w końcu pobrać. ŻE KHĘ...? 

Stronę usunęłam, bo tłumacząc jej wywód myślałam, że oczy pogubię.
Wiem, że częstotliwość publikowania przez nas tłumaczeń trochę się pogorszyła, ale pojawił się problem czysto-techniczny. Narutard wyjechał na niecały miesiąc do innego miasta, więc siłą rzeczy jesteście zdani na moje tłumaczenia. Oczywiście, zaraz w maju, jak tylko złoży mi wizytę, od razu ją ponaglę, żeby się wzięła do roboty i mnie wspomogła, a co! :D 
Inna sprawa - to taka, że ja obecnie pracuję z Itardem (nowa maskotka ya0i) nad serią opowiadań o tematyce yaoi, oczywiście związanej ściśle z Naruto. Taki projekt wymaga jednak czasu, a jak zapewne niektórzy z Was wiedzą...studenci mają go niewiele.
W kolejce do publikacji: Signal i surprise-komedia! :)


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

12 komentarzy:

  1. No dobra, nie przeginajmy. Dzisiaj nie przeczytam :P

    shadowstar

    OdpowiedzUsuń
  2. wasze tłumaczenia powalają mnie na kolana, oby tak dalej :P mimo, że większość tutaj zamieszczonych przeczytałam już po angielsku.. to i tak miło jest wrócić do tych dj`ów w naszym ojczystym języku.

    świetna robotaa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło nam to słyszeć :) zapewniam, że pojawi się więcej tłumaczeń końcem maja...i postaramy się o to, żeby były to jednak unikaty, bo te popularne każdy zna.

      Usuń
  3. tak, czytałam że Narutard siedzi w innym mieście :D ale każdy potrzebuje odpoczynku.. jakby nie patrzeć to na tłumaczeniu nie zarabiacie, jest to czyn "dla społeczeństwa" i każdy potrzebuje chwili wytchnienia :P aczkolwiek cieszę się, że pojawi się więcej tłumaczeń z końcem maja.. akurat dobrze.. po maturach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o matury głównie chodzi... :D trzeba odwalić, jak to się mówi, brudną robotę by potem móc skupić się na przyjemnościach!

      Bo nic tak bardzo się nie liczy, jak wyrozumiałość ze strony czytelników ♥

      Usuń
  4. Z kim? Z Itrardem? ITARDEM?! Kto śmieeeeeeee???!!! Ja sądziłam, że to pseudo jest... ZBYT. I nikt się w to nie bawi... A tu taka niespodzianka... Do tego czuję się zdradzona *sob* Wystarczyło, że wyjechałam na krótki czas, a Ty tak się zabawiasz... oh, ah, ja już chyba nie wrócę buuuuuu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie me! O__O a skąd..Ty tutaj? xD
      Nie śmię Cię z nikim zdradzać, Naru ♥ wiernym Ci będę przecież xD


      Jak mnie śledzi, no, no!

      Usuń
  5. Znowu coś z czym miałam styczność. Na to trafiłam chyba po niemiecku, dlatego same obrazki nie było zbyt satysfakcjonujące, ale co począć. I tu znowu spełniają się moje marzenia :3
    Oda? ODA? to ona ma imię? O.o Wreszcie ją mogę nazywać inaczej niż "cyferki" :D
    Odmóżdżacz? Jak możesz? kocham tego doujina, ja kocham wszystkie prace Ody (hihi :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? :D Oda zmieniła swój styl na inny ostatnio. Naruto jest jeszcze słodszy, a Sasuke bardziej seksowny (to da się bardziej?)
      Zastanawiałam się jeszcze nad dwoma pozycjami Ody :) ale nie wiem, czy mi starczy czasu na opublikowanie czegoś jeszcze...

      Usuń
    2. daj, daj, daj. Proszęę. Bo ja po prostu ją uwielbiam, nawet nie wiedziałam, że jestem w stanie polubić czyjeś prace bardziej od Emi, ale jak widać można :D

      Usuń
  6. fajne komiksy i fenomenalne tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!