niedziela, 15 kwietnia 2012

[Acute Girls] Sakura (SasukexNaruto)


Wraz ze złożoną sobie obietnicą ulatującą z ostatnimi płatkami Sakury tego dnia - ostatni pojedynek przyjaciół w tym miejscu, gdzie kolejny ma już nigdy nie nadejść.

Sakura


Cheery Bloosom
AutorAcute Girls
Pairing: SasuNaru
Gatunek: slash/soft    
Hasłoacutegisarapl
 

Nigdy nie zachwycały mnie Acute Girls. Przeglądając jednak ostatnio foldery ze swoją listą 'MUST BE DONE' kilka z nich przykuło moją uwagę. Doszłam wtedy do wniosku, że mają one po prostu specyficzną i oryginalną WŁASNĄ kreskę, stąd być może moje wcześniejsze opory względem ich tomów. Wiadomo, im kreska bliższa tej Kishimoto, tym doujinshi staje się bardziej pożądane. Ale czasami trzeba czegoś więcej, niż tylko kopiowania oryginału. Ten doujin z pewnością to 'coś' posiada, inaczej nie brałabym się za jego tłumaczenie.

Obiecałam/em. No dobrze...obiecałam, ekhm, że dodam kolejnego doujina w weekend. Pierwotnie w moim założeniu było opublikowanie czterech tomów jednego dnia, niestety świętowałam swoje -te przyjście na świat xD także, gomen Wam wszystkim, ostało się na jednym.
Z racji swoich urodzin, obronienia dyplomu i dostania Naruto Shippuuden Ultimate Ninja Storm Generations (gry, którą mam od czterech dni, i której jeszcze nawet nie odpaliłam - pozdro dla mnie) muszę Was jednak zapewnić, że świętować dla mnie jest co - także jutro, a najpóźniej pojutrze możecie się spodziewać 3 doujinshi naraz ♥ :) to będzie taki mały, nieco opóźniony ode mnie gifcik dla naszych czytelników.
Miłej niedzieli.


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

3 komentarze:

  1. Uwielbiam je <3 mają taką specyficzną kreskę, która niesamowicie mi się podoba :D A ten doujin jest strasznie wzruszający :3 Super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mojej strony w październiku powinien się pojawić jeszcze jeden dj od Acute Girls :) to tak dla zachęty.

      Usuń
    2. No to będę czekać. :D Na pewno. Mam was u siebie w linkach, to nic nie przegapię :D

      Usuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!