środa, 11 kwietnia 2012

[10 Rankai] Geki Uchiha (brak pairingu)


Sasuke boryka się z problemem - jak poradzić sobie ze słabością do brata i szybko urosnąć w siłę? Krótko mówiąc historyjka o Sasuke i jego problemach emocjonalnych oraz Kabuto i jego dziwnych pomysłach.

Geki Uchiha


Autor: emi/10-rankai
Pairing: Brak
Gatunek: Komedia
Hasło: uchihaha
 

Tak, dosłownie Uchihahahaha. Zawsze mam banana na twarzy jak czytam tego doujina. Robienie z Sasuke bałwana to jedna z najlepszych części jakichkolwiek parodii z Naruto. I nie tylko parodii...


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

2 komentarze:

  1. Buahahahah ale się uśmiałam:D
    Wielki Brat ahahaha xD
    Wygląd Sasuke zwalał z nóg;D Ogólnie świetna parodia. Więcej takich!
    Pogrążmy Sasukeeee!!!!! xD

    OdpowiedzUsuń
  2. strona 13 - i nie mogę opanować śmiechu od 10 minut xD
    ja chce więcej x'D
    wielki Brat <3 XD
    Buahaha xd a ja mówiłam że Sasuke i Naruto to moi rodzice xD będę się wstydzić za ojca D: xD
    18 obrazek - Sasuke jaki przymulony xD a potem... haha xD jaki pedał xD
    i ten Idealny Itachi xD jeśli od śmiechu ludzię żyją dłużej,to ja będę nieśmiertelna XD

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!