środa, 11 kwietnia 2012

[Chikaranuke Nuke Chikaranuke] Star Gazer (SasukexNaruto)


Naruto wraca z długoterminowej misji i natychmiast wpada w ramiona Sasuke, próbując nakłonić go, by poszli do łóżka. Lecz chłopak jest tak wyczerpany, że Sasuke stara się go przekonać na przełożenie tego na następny dzień. Jednak blondyn jest bardzo uparty.

Star Gazer


Autor: Chikaranuke Nuke Chikaranuke
Pairing: SasuNaru
Gatunek: Yaoi +18
Hasło: chikaras
 

Co za wredne doujinshi! Niby proste, ale nie miałam najmniejszej ochoty go tłumaczyć. Wszystko jest w nim wredne. Skany są wredne, teksty są wredne, te głupie miny są wredne, a zwłaszcza nazwa autora cholernie wredna... Ten doujin śmierdzi kupą. Nawet z opisem miałam problem, bo nie ma to jak wymyślać na siłę fabułę. To tak, jakby to samo wzbraniało się przed moimi próbami zrobienia z tego czegoś miluśkiego to czytania. No ale jest seks - jest zabawa, nie? I czego się nie robi z miłości, zwłaszcza jak w grę wchodzi SasuNaru...

Jeśli czytacie oryginalne polskie tłumaczenie Naruto, zapewne wiecie, jak "po naszemu" brzmi słynna odzywka Naruto - "dattebayo". To nie ma konkretnego znaczenia, dlatego czasem do jego wypowiedzi jest dodawane iście ambitne "ten teges". W tym doujinshi było podobnie, jednakże dopisywanie przy polskich tekstach słówka "dattebayo" brzmiałoby co najmniej idiotycznie, dlatego skorzystałam z pomysłu wydawnictwa JPF. Konsekwentnym trzeba być, a jak się nie podoba to zawsze możecie nakrzyczeć na swojego psa, kota, brata, tylko nie na mnie, bo ja się tykać tego już nie mam zamiaru :P
I na odchodne, zaprzeczając wszystkiemu, co wcześniej napisałam, zapraszam do ściągania i czytania. Ostatecznie nie śmierdzi to tak bardzo, jak się wydaje. No... Czytajcie, bo jak nie to będę płakać.


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

7 komentarzy:

  1. Kobieto...czy Ty wiesz, co to umiar? :D
    Trafiłaś w samo sendo. Widzę jednak, że swoje pierwsze yaoi próbujesz odreagować z wielkim trudem xD czekoladę piłaś podczas tłumaczenia?

    Ja już rączki zacieram gotując się do pewnego SasuNaru. Dattebayooo...

    OdpowiedzUsuń
  2. A Ty mi tu nie rób nadziei, że ktoś z zewnątrz postanowił skomentować moje wypociny! :P I nie pierwsze yaoi.. jedynie PIERWSZE OPUBLIKOWANE xD a odreagowuję na pewno nie przez to, że to yaoi, tylko przez to, jakei ono jest... xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ja już wspominałam jak bardzo uwielbiam was za te wasze tłumaczenia? Nie? No to wspomnę.
    Uwielbiam was!!! :D
    I mam taką małą, malutką prośbę...
    Ostatnio natknęłam się na doujina pod tytułem "Melting Snow". Jest po angielsku. Skromnie powiem, że nie mam z tym językiem żadnego problemu, ale nie zajmuję się takimi rzeczami jak tłumaczenia. Aczkolwiek chciałabym mieć tego doujina po polsku. Więc ja z takim zapytaniem czy jest taka możliwość, że mogłybyście go przetłumaczyć? Oczywiście nie nalegam ale byłoby mi bardzo miło. :]
    P.S. Pomimo problemów to tłumaczenie wyszło Ci świetnie:] Gratuluję.
    Pozdrawiam i czekam na więcej:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaaa, dziękuję! Tak, komplementów właśnie potrzebuemy, haha :D Co do "Melting Snow" to wyobraź sobie, że do niedawna walczyliśmy z Sasutardem o to, kto będzie to tłumaczył, ale jako że mam miękkie serce to odstąpiłam go ku wielkiej uciesze Sasutarda, który natychmiast wziął się za robotę, także myślę, że niedługo, po wstawieniu kilku innych skalnacji, możesz spodziewać się tego doujinshi na naszej stronie :)

      Usuń
    2. Cieszę się bardzo:D A komplementów nie będę żałować. Zwłaszcza jeśli naprawdę należy się ich jak najwięcej:]

      Usuń
  4. Kresce mam sporo do zarzucenia, ale historia bardzo mi się podoba :3
    Chyba zaczyna mi brakować weny na te komentarze. Ale było to pierwsze wasze tłumaczenie jakie przeczytałam i to dzięki niemu TU trafiłam, dlatego mam do niego sentyment. "Pierwszy doujin z SLOWMOTION <3" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Pierwszy", huh? :D to faktycznie sentyment być musi! Ja mam sentyment do Nlue Tomato i Koi Suru Yakusoku Tachi, ponieważ przy nich najbardziej się napracowałam :)

      Usuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!