piątek, 15 lutego 2013

[Wolfgung] Monster's Paradise 2 (brak pairingu)


Kakashi gości u siebie wilkołaka Irukę i małego lisa Naruto. Tymczasem z wizytą przybywa Sasuke, by przypomnieć Kakashiemu o jego obowiązkach.

Monster's Paradise 2


Autor: Wolfgung
Pairing: brak
Gatunek: Fantasy/Komedia
Hasło: wolfparadise2pl
 

No, moi drodzy, to już jest setny post na naszym blogu :) Mimo że jeszcze nie obchodziliśmy swoim pierwszych urodzin :D To się PRAWIE jednoznaczy z ilością przetłumaczonych przez nas doujinshi. Ciekawe, kiedy zdublujemy ten wynik :D
To doujinshi tłumaczone było w całości z języka rosyjskiego. Uh-huh, to było ciekawe doświadczenie, mam nadzieję, że wyszło dobrze. Nie chciałam szaleć, dlatego na pierwszy ogień poszło takie króciutkie cuś ;]
Poza tym... Sasuke i Naruto są tutaj tak obrzydliwie śliczni, że ja się napatrzeć nie mogę *.* i Kakashi jaki przystojniak :D Ot taka przyjemna historyjka, troszkę żałuję, że więcej tego nie ma.
Pisałam wczoraj, żeby być czujnym? Pisałam... Chociaż sama nie spodziewałam się, że wstawię coś już następnego dnia, eheh :D
Enjoy!


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

6 komentarzy:

  1. Szaleństwo, kolejny dj w tak krótkim czasie.
    Sasuke w tej pelerynie wygląda bosko ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, oj, ale słodziaki :3 Ale przyznam, że przez to "Won do domu!" prawie spadłam z łóżka xD Już ci miałam pisać, co to za brak paringu, gdzie banany w czekoladzie(wtf), ale tak mi nasłodziłaś tym doujinem, że sobie daruję.
    Haha, doujiny ruskich mnie prześladują ._. Ja już jestem w połowie u siebie i zaraz mi się będą śnili po nocach "Hapyto" i "Cacke" xD Masakra. A ty to Intranet tłumaczyłaś tak dla siebie, żeby wiedzieć o co chodzi w tym doujinie, czy darowałaś sobie? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HapyCacy :D:D
      Na Intranet szkoda mi było czasu. Poświeciłabym mu uwagę, gdybym miała pewność, że to ja go będę tłumaczyć, no ale nadal jest to nierozstrzygnięte. Wolę ten czas poświęcić na tłumaczenie innych tytułów. Chociaż przeglądałam parę stron, porównywałam ruski z oryginałem i mam mieszane uczucia, bo tam, gdzie po japońsku w jednej chmurce było "Sasuke", w wersji ruskiej jest "Naruto"... no wtf... Może to pojedynczy błąd, ale już jestem czujna xD

      Usuń
  3. Przyznaje się bez bicia, że pierwszą cześć przeczytałam dopiero teraz i jestem zachwycoca *_* kreska jest przecudowna, w niektrych momentach wyglądała jak od Matsushity (ślini się). Mam nadzieje, że powstanie więcej częsci tej seryjki bo jest naprawdę cudowna. I zdecudowanie masz rację, Natuciak i Sasuke wyglądają obrzydliwie słodziasznie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja znowu spóźniona, i znowu opusciłam kilkanaście notek ( jakie moje zdziwienie było na widok innych pairingów XD ). Dzięki za nowy doujin, dzięki Wam nie muszę na okrągło czytać doujinów, które już znam. Iruka tutaj ma śmieszne uszy, u Naruto już to jakoś bardziej naturalnie wygląda XD Więcej nie ma? Szkoda, opryskliwy Sasuke to zawsze przyjemność do czytania... nie wspominając o tym, że kreska jest przeładna. I gratulacje dla tłumacza, który podołał tłumaczeniu z rosyjskiego ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam kakasiego i iruke ;-)no mało blogów jest o tej parze

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!