poniedziałek, 11 lutego 2013

[QLindo] Grow Up! Grow Up! (SasukexNaruto)


Trzeci Hokage zleca Naruto opiekę nad Uchihą Sasuke - jedynego ocalałego ze swojego rodu. Chłopak robi wrażenie potrzebującego matczynej ręki, dlatego Naruto ze wszystkich sił stara się mu to zapewnić...

Grow Up!


Autor: QLindo
Pairing: SasuNaru (Fem!Naruto)
Gatunek: Komedia
Hasło: growupsasuke
 

Uh, chyba jednak mam jakieś sadystyczne zapędy... Wcześniej SasuSaku, a teraz SasuNaru, ale co z tego, skoro przez większość czasu i tak jest w kobiecej formie... No, jak zwał tak zwał xD W każym razie muszę się z tym ogarnąć.

Uprzedzam tylko, Naruto jest tu takim tępakiem, że... No, jak na początku serii :D Chociaż Sasuke też się nie popisał, jakby nie mógł powiedzieć wprost... Zresztą sami się przekonacie :P
Zapraszam Was do czytania, a ja tymczasem wracam do tłumaczenia kolejnych pozycji :)


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

16 komentarzy:

  1. ooo grow up, czekałam na ten tytuł odkąd go wyczyściłam chyba wieki temu :P nie no, nie będę uszczypliwa i nie będę się się czepiać opuźnien.
    Od poczatku spodobała mi się ta pozycja, historia jest taka ciepła i odprężająca, no i zabawna oczywiście. A głupota Naruto w sumie wypływa dopiero pod koniec, chociaż i tak się długo trzymał xD a młody sasuś słodko wyglądał :)
    sprężaj się Naru i zasyp nas djnami ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha ha!
    Kiedyś czytałam to Doujinshi w innym języku i już wtedy rozbawiło mnie do łez. Miło było przypomnieć sobie ten przezabawny tytuł, i to jeszcze w naszym ojczystym języku.
    Bardzo dziękuję. Mimo, iż znałam i wiedziałam co będzie i tak ani na moment nie przestałam się śmiać czytając tę mangę.
    Dzięki raz jeszcze i jak zwykle, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahah XD Nie żartowałaś z tym, że Naruto jest tępy, jak paczka gwoździ xD Mimo, iż jesteś sadystką, wybaczam ci za śmiesznego douja xD
    Widzę, że w kolejeczce doujin od Jasuli czeka na tłumaczenie :P Widziałam go chyba milion razy, ale i tak nic nie pobije przeróbki, jakiej autorka zrobiła na tumlrze xD Jak byś mogła, to ten przerobiony seksior też przetłumacz ]:-> A jak nie wiesz o czym mówię, to mogę ci linka podesłać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przerobiony seksior? Masz na myśli alternatywne zakończenie, gdzie to chłopaki idą na całość? :D Oczywiście, że to przetłumaczę, mam go razem z całą historią :] Mało tego, oprócz historyjki mam zamiar także dołączyć wszelkie parodie konkretnych momentów, które Jasuli nam zafundowała :D A co, im więcej tym lepiej, zwłaszcza, że są przezabawne.

      Usuń
    2. Hahaha, kocham cię normalnie :D Już się nie mogę doczekać, kiedy ten doujin się tutaj pojawi! :D

      Usuń
  4. Pierwsza myśl widząc mangę na dysku to - Ho, ho! Ile stron. Zaszalałaś!
    Następna pojawiła się po zobaczeniu pierwszej strony - kreska (na szczęście) ok.
    Nie wiem czemu, ale zawsze jak widzę Nuriko to zaczynam ją porównywać do Czarodziejki z Księżyca. Ten sam kolor włosów, bardzo podobna fryzura... Twarz tylko inna, ale to tez zależy od kreski. Może właśnie dlatego Naruto w wersji kobiecej tak mi nie przeszkadza.
    A poza tym to doujinshi bardzo zabawne. Lubię kiedy jest pokazana alternatywna wersja tego, co działo się w mandze. Ciekawi mnie tylko, czy Sasuke zakochał się w Naru-kobiecie, czy po prostu się do niego/niej przywiązał. Bardziej stawiam na to drugie. Nie było po nim widać tego, co zawsze jest w mangach, czyli szybszego bicia serca, rumieńców na widok blondyna.
    Czytało się bardzo przyjemnie, jednakże proszę o to, aby w następnej publikacji pojawiło się yaoi ; ) Wcześniej SasuSaku, teraz Naruto i Uchiha, ale w wersji light. Już za dużo tego.
    A masz może w planach coś z parą Itachi i Naru bądź Itachi i Kisame?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, kolejna pozycja to będzie yaoi na całej linii :]
      ItaNaru? Oj, ciężko, ciężko, pomijając to, że z Sasu nie przepadamy za tym pairingiem to zwyczajnie jeszcze ani razu nie natknęłyśmy się na DOBRY dj z nimi. Ogólnie bardzo mało ich jest. Kisame i Itachi to już łatwiej, ale wszystkie są pod opieką Sasutarda, do której należą wszelkie yaoi z Itachim, na czele z ItaSasu. Odtsąpiłam jej to wszystko, bo nie potrafię znieść łączenia Itachiego z drugim facetem, zwłaszcza z tak rybim gorylem, jak Kisame xD Toleruję tylko ItachixSasuke, ale to tylko dlatego, że nie potrafię zaprzeczyć, że wyglądają razem obłędnie :P Ok, to pomarudziłam...

      Usuń
    2. Och jej, zanim Twoja druga połówka wróci to wieki miną. No cóż, pociesza mnie tylko to, że w następnej publikacji będzie yaoi pełną gębą :D

      Usuń
  5. no fajne...;)
    Jakoś nie jestem fanką, gdy któryś z chłopaków jest dziewczyną, ale to dj czytało mi się dobrze. Ta świadomość, że Sasek jest zazdrosny o chłopaka, a nie uroczą blondynkę;D Dlatego mój faworyt ze scen to ta, gdzie pojawia się Kakashi- ach, ta słodka i subtelna zaborczość^^
    Cieszę się, że w końcu jakieś yaoi, może takie nie do końca, ale nareszcie! I jeszcze przeczytałam wyżej, że kolejna pozycja to "yaoi pełną gębą", więc pełnia szczęścia już blisko;)
    pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, a jaki to program trzeba mieć?
    Bo mi sie nie otwiera. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu jest zupełnie tak samo jak przy innych tytułach, jeśli inne udało Ci się otworzyć to też też powinnaś, nie wiem, z czym możesz mieć problem, spróbuj jeszcze raz :]

      Usuń
  7. Pffff XDDDD To jest genialne >W< Świetna manga, dziękuję za tłumaczenie <333333

    OdpowiedzUsuń
  8. Hasło nie pasuje. Można to jakoś naprawić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie super,najlepsze gdy sasuke sie dowiaduje że naruto to chłopak ^^ Dj zabawne i pomysłowe. 10/10 myśle że będzie więcej takich : D

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!