środa, 6 lutego 2013

[Wolfgung] Monster's Paradise (KakashixIruka)


Kakashi jest synem wampira i wilkołaka. Jego zadanie to patrolowanie ziemi należącej do jego rodziny, gdy pewnego dnia napotyka wilkołaka złapanego w pułapkę i jego lisiego brata. Co zrobi z tym fantem?

Monster's Paradise


Autor: Wolfgung
Pairing: KakaIru
Gatunek: Slash/Fantasy/Komedia
Hasło: wolfparadisepl
 
Tak, moi drodzy, KAKAIRU! Nie sięgałabym po doujinshi z tym pairingiem, ale na to trafiłam przypadkowo i wiecie... kreska *.* Zresztą słodziutkie to jest. Jest także druga część, ale nie pójdzie z nią tak łatwo, bo mam ją tylko po rosyjsku, a wiecie, rosyjski to u mnie... podstawowo podstawowy xD
Powinnam się uczyć filozofii, ale to nie moja brożka, absolutnie mi się nie chce, poza tym jestem coś Wam winna po tak długiej przerwie.
Enjoy!


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

6 komentarzy:

  1. Kreska rzeczywiście genialna *.* A historia... hm, cóż. No, niby się dzieje, ale nie do końca, coś mi się zdaje, że w drugiej części jest ciekawiej :D Powiem szczerze, ze to moje pierwsze KakaIru, ale podoba mi się. :)
    Dziękuję za tłumaczenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy druga część jest ciekawsza, bo treści jeszcze nie znam, ale zgaduję, że tak, bo pojawia sie Sasuke :P To tak bazując na prawach oryginalnej mangi, haha. Tam też zwykle jakość rośnie, gdy pojawia się Sas xD

      Usuń
  2. Dziwny Kakasji jest bez maski... Niepodobny :D Za to Iruka strasznie brzydki. Widziałam go w lepszych wersjach. Tu mnie nie zachwycił.
    Aaach, wiesz jak to fajnie przeczytać coś po polsku? Od paru dobrych miesięcy szlifuję angielski czytając mangi w tym języku, i aż miłe dla oka jest czytanie w naszym ojczystym języku. I nawet jeżeli manga ta nie zachwyca, to za sam sentyment i tęsknotę dostaję wielkiego plusa.
    W sumie pomysł jest ciekawy. Kakashi pół wampir pół wilkołak (ciekawe jak jego rodzice go stworzyli. Toż to dwa inne gatunki), delfinek to wilkołak który ma za brata lisa :D Nosz kurde jaka patologia.
    To, co mi się najbardziej spodobało, to druga, pomarańczowa strona gdzie idzie Naru, za nim Umino a później leci Hatake. Normalnie jak zobaczyłam ją to nie mogłam powstrzymać parsknięcia.
    Jedyne moje zastrzeżenie, że mogłaś gdzieś w tytule umieścić czy gdzie tam chcesz, że jest to pierwsza część. Może bym wtedy nie przeczytała. Oj wiem, że na dole napisałaś o tym, ale ja najpierw ściągam a potem czytam Twoje żale :P A tak, to nie mam do czego się przyczepić, choć palce same mi chcą na klawiaturze wystukać treść, że tłumaczenie było do kitu i abyś szlifowała je. Jednakże moje marudzenie spowodowane byłoby tym, że chciałabym cię jakoś zmusić, abyś częściej publikowała doujinshi ; ) Bo mam niedosyt, dziewczyno! I zgadnij czyja to wina...

    A właśnie, kiedy Twoja druga połówka wraca? Nie, żebym marudziła czy coś, ale z ciekawości się pytam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patologia jak siemasz. Twierdzisz, że to tłumaczenie było do kitu, czy już szykujesz taką ocenę na moje godne pożałowania tłumaczenie z rosyjskiego? :D Chyba że to jedynie pretekst, by mnie popędzić, nie wiem, czy dobrze zrozumiałam, a mi stracha napędziłaś :P
      Czyja wina? Oczywiście moich Szanownych Profesorów na uczelni! O! Tak... Nie inaczej... xD
      Moja druga połówka... Ona sama nie wie do końca, więc ja także nie potrafię określić. Uogólniając to miał być luty/marzec, ale wszystko może się pozmieniać.

      Usuń
  3. KakaIru? D: Neee, ja chcę jakieś NaruSasu! Chociaż zdam się na twój gust kreskowy i to ściągnę, może się jednak fajne okaże *.*
    Pozdrowionka :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdasz się na mój gust kreskowy, haha, jestem zaszczycona :D
      Rozumiem Twój ból, w sumie sama siebie pytam, dlaczego nie spamuję tutaj NaruSasu, moim absolutnie najukochańszym pairingiem pod Słońcem, ale... Podsunęły mi się pod nos niedokończone projekty i wyszło jak wyszło, hmmm... Zobaczymy, co dalej :D

      Usuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!