czwartek, 7 lutego 2013

[10-Rankai] Citrus Lovers (SasukexSakura)


Sasuke zostaje wysłany na długą, niebezpieczną misję. Ma jeden dzień na załatwienie spraw osobistych. Musi się uporać z własnym sumieniem i uczuciami względem Sakury.

Citrus Lovers

Rain Lovers 
Autor: emi/10-Rankai
Pairing: SasuSaku
Gatunek: Dramat/Romans/Okruchy życia.
Hasło: citruspl
 
"Uczucia Sasuke względem Sakury" pfffffffffffft ahahahaha. Ekhm, dobra, spokój.
Trzy różne pairingi po kolei, tego jeszcze nie było. Nawet nie planowałam tego. To niestety jeszcze nie NaruSasu, wybacz, Donia :P Co więcej, to nie jest nawet pairing yaoi, do tego zafundowałam taki, którego większość tu obecnych nie znosi... Uuuu, będę się smażyć w piekle. Ale co poradzić, Rankai nie  mogłam odpuścić. Właśnie, Rankai... Niech cię cholera i tę twoją filozoficzną kupkę xD Rzadko kiedy rozumiem jej doujiny, z tym jest podobnie.

Nie mam pojęcia, czy dobrze określiłam gatunek. W sumie to zawsze mam wątpliwości, heh.
Ale ten przykładowy skan jest krzywy :D:D Cóż, wszystkie są krzywe, a ja ekspertem od prostowania nie jestem. Żeby tylko Was wielkość folderu nie zwiodła, to nie dlatego, że doujinshi jest długie, tyko po prostu skany są PRZEOGROMNE i zajmują mnóstwo miejsca...
Także jeśli ktoś się skusi na ten tytuł to serdecznie zapraszam :)


T
C
B
E
DOWNLOAD

download  

13 komentarzy:

  1. Nic mnie nie powstrzyma przed przeczytaniem doujina Emi, nawet pairing. W pewnych momentach (na przykład wtedy, kiedy Naruto trzymał Sasuke za koszulkę) darłam się jak głupia do monitora, żeby się pocałowali. Nie chcieli słuchać :<
    Ale powiem szczerze, historia słodka, wzruszająca. Mimo wszystko bardzo ładna. Myślę, że gatunki pasują, ale może okruchy życia mogłabyś dodać, chociaż nie jestem pewna
    Tak jak Donia chętnie bym jakieś SasuNaru/NaruSasu przeczytała. :D Dziękuję za tłumaczenie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcieli słuchać, ahah, a to łobuzy :D
      Proszę bardzo :]

      Usuń
  2. Hue, nie gniewam się :D Czytałam już tego douja, ale o angielsku, więc pomimo Sakury, która o dziwo była znośna, spodobał mi się, a zwłaszcza jak zostali narysowani ^^ Naruto był boski, nawet wydał mi się fajniejszy od Uchihy, a to chyba niemożliwe, nah? Tylko ciekawe, dlaczego mu też nie przydzielono tej misji, skoro on także był sierotą... a znając go na 100% by się zgodził :P
    Hah, ja tak samo jak Kaori, krzyczałam, żeby się pocałowali! xD A w ogóle, nie sądzisz droga Naru, że Uzumaki wydawał się taki jakby coś czuł do Sasuke? No wiesz, tu się zarumienił, smutną minkę zrobił ze dwa razy xD Haha, chyba to tylko mój, wymęczony wszelakimi yaoi, mózg może tak pewne sprawy interpretować ^^' Bo raczej on coś czuje do Sakury i był wkurzony na Sasa, jak ją traktuje x.x
    Pozdrawiam i czekam na jakiegoś hard harda, hihi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że możliwe jest, by Naruto był fajniejszy od Sasuke. Zobaczycie, jeszcze odbierze cały uchihowski fanclub xD
      Naruto pewnie zbyt ważny dla wioski, dlatego nie przydzielają go do takich misji...
      Ty tak to odbierasz, niestety, tu nie ma żadnego SasuNaru :D Odstaw yaoi! Haha.
      Hard harda... Będzie ciężko, otóż odkryłam dzisiaj straszną rzecz. Przeglądałam sobie pobieżnie, co ja takiego mam do tłumaczenia i okazało się, że niemal wszystkie yaoice cisną się na liście Sasu! Uh, byłam zbyt uległa przy rozdzielaniu doujinów, wyszła na wierzch moja łagodna natura, co to woli zajmować się luźnymi komediami niż za przeproszeniem ostrym rypaniem xD

      Usuń
  3. Nie skuszę się na to. Super, że tak szybko coś dodałaś, ale... sasusaku? Litości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nie ma litości! Już od dawna czaiłam się na ten tytuł, cóż, padło na dzisiaj :]

      Usuń
  4. Ja chyba też raczej nie skuszę się na te doujinshi, akurat ten paring najbardziej mnie denerwuje, właściwie samej Sakura nie trawie. Więc cierpliwie czekam na jakiś doujin o tematyce yaoi XD
    Kocyka

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam to TYLKO I WYŁĄCZNIE dlatego, że autorem jest Emi. tam było tak dużo sasunarutowych sytuacji! ten niewykorzystany potencjał dj *płacze* Naru, po tym jak nas skrzywdziłaś tym paringiem musisz się jakoś zrehabilitować. (o ile dobrze pamiętam to Ty masz Tayou no sumika *evil laugh*)

    I wgl cieszę się że blog znowu ruszył bo juz się bałam, że będę sobie musiała szukac innej roboty :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też przeczytałam go wyłącznie ze względu na Emi( nie wiedziałam że coś takiego stworzyła).
    Widać po kresce, opowieści i dacie(mogłabym jeszcze zaryzykować stwierdzeni, że po paringu też), iż jest to jeden z jej pierwszych jej dj-naruto.
    Nie jestem tutaj obiektywna (wiadomo:) jak dla mnie, jest to jak na razie najsłabszy artbook 10-Rankai, który czytałam.
    Dziękuje Narutard za tłumaczenie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest to jeden z jej pierwszych dj i owszem, jest najsłabszy, przynajmniej także wg mnie :D W tamtym czasie jeszcze raczej nie brała się za NaruSasu, pisała albo to, albo historyjki bez pairingu :]

      Usuń
  7. Cieszymy się z każdej Waszej przetłumaczonej pracy. Każde Doujinshi wymaga od Was kupę czasu, pracy, poświęcenia, weny i wytrwałości. Wszystkich nas ogromnie raduje każda skanlacja...
    Eee...
    No i...
    Tego, no...
    W sumie, nie będę zachwalać dalej, bo tego Doujinshi nawet nie ściągnęłam :P
    Jakoś nie mogę się przekonać. W sumie, to chyba się nawet boję, bo co jeśli mi się spodoba??!! Naruto by mnie zabił, gdybym nagle pogratulowała Sasuke wyboru, który składał by się na związek hetero i to jeszcze z Wielkoczołą...
    Nie, nie, nie... Nie mogę mu tego zrobić. Zostaję przy SasuNaru.
    Pozostaję na straży jako fanka Yaoi:)
    Aczkolwiek cieszę się, że zarzuciłaś takie szybkie tempo ostatnio. Czekamy z niecierpliwością na Wasze kolejne tłumaczenia.
    Życzę weny i gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh, pochwały nawet bez przeczytania :D Spokojnie, raczej nie pogratulowałabyś wyboru :P
      Szybkie tempo... Tak się złożyło, przez miesiąc skumulowało się we mnie sporo energii do tłumaczenia. Kolejne dj mam zamiar wstawić dziś lub jutro, także wyczekujcie :)

      Usuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!