sobota, 21 lipca 2012

[Mutsumix] Happy Morning (ItachixSasuke)


Mały, niewinny buziak niebawem całkowicie odmieni życie braci.

Happy Morning


Autor: Mutsumix
Pairing: ItaSasu
Gatunek: shounen-ai/komedia
Hasło: seriahappypart1
 

Seria 'Happy' Mutsumix składa się na dwa dj. Do tej pory udało mi się z pomocą Narutarda zgromadzić 2/3 pozycji autorstwa Mutsumix. Niestety 1/3 z nich jest po japońsku i zwykle w koszmarnej kopii.
'Happy Sleep' to kontynuacja, na którą będzie trzeba trochę poczekać.
Krótkie i urocze. Wzięło mnie tym razem na Mutsumix, bez szczególnego powodu.
W tym tygodniu opublikowałam już 3 doujinshi, nie licząc tego 'żartu', w którym na dodatek narobiłam błędów, że hej :D Jak to się mówi...'Shit happens'. Mam nadzieję, że będzie się to zdarzało rzadko! :)
Pisałam w poprzednim poście o kolejnych pozycjach, ale wczoraj przejrzałam raz jeszcze swoją listę i trochę ją zmodyfikowałam, także dzisiaj miał się ukazać B Plus, na którego mam chętkę już od tygodnia. Niestety, mam teraz pracy od groma i przygotowania związane z moim przyszłym wyjazdem, także publikacje pojawią się, ale w przyszłym tygodniu. Wróciłam do formy, dlatego dla świętego spokoju sumienia i ku Waszej uciesze (na to liczę) lepiej będzie, jak posiedzę dłużej nad tłumaczeniami przez weekend, niż opublikuję doujiny na szybko z bajorem literówek już dzisiaj :) Z odpowiedzi na wszystkie wcześniejsze komentarze wyręczył mnie Narutard. Ale wciąż na kilka z nich chciałabym jeszcze dzisiaj udzielić pewnych wyjaśnień.


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

4 komentarze:

  1. Słodkie:D I powiem szczerze, że kreska tez niczego sobie. Itaś taaaaaki słodkiiiii^^ Jak zwykle się naśmiałam:] Heh jak wychodzili z domu...buahahahah takie chwiej chwiej ;D Świetne;D Lud krzyczy o więcej!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, a tak :D Tak mi się dziwnie zdaje, że kreska w tym dj jest troszeczkę inna i odbiega nieco od kanonu Mutsumix. A może się mylę?

    Lud coś milczy, a nie krzyczy...! xD

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie komentuję bo ostatnio wen mnie opuścił ale wrócił.
    podobało mi się, ta kreska jest taka.. taka.. słodka? nie wiem.. brakuje mi słów, żeby dokładniej to określić, ale mimo wszystko super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, o co chodzi, ale, przy pobraniu pilku na mediafile trzeba było podać to hasło: seriahappypart2. Jednak, kiedy próbuję to samo hasło wpisać przy otwieraniu przez winrar hasło: seriahappypart2 już nie pasuje. Pisze, że występuje błąd.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!