wtorek, 17 lipca 2012

[Anjey-SS] Shattered Innocence (brak pairingu)


O tym, jak opis się zbuntował i walnął sobie L4.

Shattered Innocence



I.D. - Identification
AutorAnjey-SS
Pairingbrak pairingu
Gatunek: slash
DownloadMediafire  Chomik
Hasło: zartygodnia
 

Jeżeli uważasz, że nasza grupa ostatnio zaczęła sobie w kulki lecieć z publikacjami, to wiedz, że coś się dzieje, i złowroga siła naszym blogiem się interesuje.
Nie jest to Prima Aprilis. Nie zrobiłyśmy sobie wolnego, ani nie planujemy się wypiąć na świat. Po prostu żałość mną wezbrała po tym, jak obiecałam opublikować dwie pozycje we czwartek, a potem przełożyłam je na weekend, i skończyło się na tym, że publikuję je dopiero teraz. To jakiś rarytas, dlatego wrzucamy (:
Luknijcie z dobrej woli, bo namęczyłam się przy tłumaczeniu tego dj, jak przy żadnym innym! :(


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

6 komentarzy:

  1. Buahahahhaahahahah xD ahaha teraz rozumiem hasło;D No powiem Ci, że strasznie się namęczyłaś xD Naprawdę Ci współczuję. Tyle tego było, że sama nie mogłam ogarnąć dialogów^^ Ahahaha :D Taa cóż nie dziwię się opisowi, że poszedł na chorobowe xD
    Powiem Ci, że przez całe dj śmiałam się jak opętana. No naprawdę ahahah :D No nic to:P Aż kataru dostałam i kicham jak głupia^^' Widziałam parę literówek. Myślę, że lepiej by było je poprawić. Tak mi się wydaje. No, ale cóż humor mi się poprawił:] Dziękuję:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeleciałam tekst jeszcze raz. Znalazłam tylko jedną lierówkę. Chyba jestem ślepa xD
      Gdybyś mogła mi je chociaż wypisać...Naprawdę ich NIE WIDZĘ.
      Musiałam być zmęczona. Bardzo zmęczona :D

      Ciekwe czy pozostałym 33 osobom też było do śmiechu xD

      Usuń
    2. Ostatnie strony. Coś przy portkach i motylu. Tam miało być podskoczyć chyba;D Wierzę Ci, że ich nie widzisz;D Oczopląsu dostajesz już od tych literków, które tłumaczysz;P Oh Boże ja się śmiałam jak głupia xD Ah, i zapomniałam wspomnieć, że taki Sasek właśnie podoba mi się najbardziej. "Nie gapić się!Dranie!" hihihi kochany;D

      Usuń
  2. Eehehehe, Sasutard na pewno ucieszy się, kiedy się dowie, że zrobił literówki w tak krótkim tekście xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś wiedziała, że miałam facepalma po komentarzu Mizuri... xD

      Usuń
  3. nie wiem czemu ale jak zobaczyłam Sasuke na trzeciej (bodajże) stronie to padłam ze śmiechu xD dziwaczna kreska ale fajna. ;D

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!