wtorek, 10 lipca 2012

[3110445] Asa ga Kita Nara Okite ii Desu (SxN/NxS)


Naruto budzi się nagi obok Sasuke. Biorąc ożeźwiający prysznic Naruto próbuje poukładać swoje myśli. Jak to się stało, że wylądował z Sasuke w łóżku? 

Asa ga Kita Nara Okite ii Desu


If you're there in the morning,  I'll wake well.
Autor3110445
PairingSasuNaru/NaruSasu
Gatunek: soft yaoi
Hasło: zadlugitentytul
 

"Dobra pobudka to taka, kiedy budzę się nad ranem z tobą u boku." 
Asa ga Kita Na...MNIEJSZA o WIĘKSZOŚĆ - to krótki dj, składający się na niewiele tekstu do tłumaczenia, ale słodkich 20-cia stronic obrazujących seksownego, zakłopotanego Sasuke i jego blondoniastą skruszoną pociechę Naruto. Po prostu kolejna pozycja do kolekcji dla miłośników 3110445.
Chciałyśmy uczcić ostatnie chaptery Naruto czymś wyjątkowym, dlatego zdecydowałyśmy się udać do japońskiej restauracji na Ramen.
Czy ktoś z Was jadł już kiedyś Ramen? Postawili przed nami 800ml zupy. Pikantnej...

Dla tych, którzy jeszcze nie mieli okazji spróbować ramenu zdradzę, że jest bardzo syta i taką jedną porcję spokojnie można rozdzielić między dwie osoby. Narutard zjadł wszystko. Pozdrawiam.
Ja nie dałam rady.
Jakim cudem Naruto tyle tego zjada!?
Na koniec dwie informacje:
1. Dzisiaj wyszedł kolejny chapter Naruto. Także ci, którzy w zwyczaju mają zaglądać po kolejny chapter we środę, na pewno się ucieszą.
<spoiler>Wiedziałam, że Orochimaru jeszcze się pojawi...</sporiler>
2. We czwartek wracam do tłumaczenia KSLa i Piero. KSL zajmie gdzieś ze 2 dni, także kolejnych publikacji możecie się spodziewać najwcześniej w weekend.
I na koniec pragniemy ponownie podziękować za Waszą aktywność na blogu! :)


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

11 komentarzy:

  1. Z niecierpliwością czekam na weekend ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak widziałam nowy chapter:D I znając naszego kochanego Kisielka będzie przeskok akcji na pole walki:D Choć mam cichą nadzieję, że jednak nie:D I pomyśl, w następnych dwóch chapach będą kolorowe strony:] Ja lubię kolorowe strony. No i oczywiście nie mogę się doczekać nowego filmu, który wychodzi:]
    Ha ja miałam okazję jeść Ramen. I masz rację to JEST bardzo sycące.Ja również nie dałam rady zjeść całej misy. Więc Narutardzie, gratuluje i możesz sobie podać rękę z moim bratem :D
    No, a teraz trochę o dj:D Ostatni dialog:
    -I tym razem będę dominował!
    -Ugh...nie, jakoś tego nie widzę~
    Po prostu wisienka na torcie:] No tak, bo przecież Uchiha nie da się tak łatwo stłamsić. Dlatego nie bardzo przepadam za NaruSasu....choć oczywiście nie pogardzę to jednak wolę kiedy to Sasek dominuje^^' Ale doujin świetny. Kreska, fakt, mnie nie zachwyciła, ale i tak bardzo mi się podobało:D Więc ten tego...czekam na weekend oczywiście:] I w sondzie już zagłosowałam:D I życzę dalszych sukcesów:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak :D ostatnio za mało było naszego Naruto, więc całkiem możliwe, że teraz Kishimoto zrobi przeskok na innych bohaterów. Choć nie ukrywam, że zżera mnie ciekawość odnośnie miejsca, do którego Sasuke uda się z Orochimaru. Tak, o kolorowych stronach słyszałam od Narutarda wczoraj :D ponoć mają zawierać rysunki z najnowszego filmu Naruto. Też nie możemy się doczekać! Narutard tutaj ciągle wyszukuje kolejnych wzmianek i nowości o tym filmie :)
      Narutard zapewne się ucieszy z tym Ramenem xD

      Haha! Tak, ja też wolę SasuNaru.Dialogi między dominującym Naruto a uległym Sasuke bywają zabawne. Wolę jednak (jak już) pewnego siebie Naruto i zawstydzonego Sasa, albo zaborczego i brutalnego Sasa i stawiającego się Naruto, jak w Kizu choćby.
      Tak, doujin jakoś nie powala swoim kunsztem, ale wciąż da się z niego wyciągnąć coś fajnego :)
      Dzięki za oddanie swojego głosu, naprawdę nam to pomoże :D

      Usuń
  3. hehe... na wstępie czytania samego opisu już nie mogłam ze śmiechu. Hasło na ochronę pliku mnie rozwaliło po całości, no uśmiałam się jak nic. Chciałam się wam pochwalić czymś, kupiłam sobie przypinkę "i love YAOI" i teraz wszędzie z nią chodzę muahahahaha... takie coś powinno być za darmo rozdawane żebyśmy mogły (my yaoistki) rozpoznawać się na ulicy :D. planuje zorganizować jakiś konwent typowo YAOISTYCZNY na razie tylko w swoim mieście ale uważajcie bo jak będę mieć urlop to ruszam w kraj xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się zastanawiałam, czy ktokolwiek zauważy to hasło xD
      Haha, tą przypinką przypomniałaś mi o mojej z napisem "Yaoi DANGER Area", którą noszę dumnie na torbie od czasu konwentu Magnificonu X EXPO :D masz rację, gdyby każda yaoistka nosiła podobne przypinki, łatwiej byłoby złapać kontakt z większą rzeszą fanów/ek. Taka przypinka to świetna sprawa, także Ci gratuluję :D

      Jak już będziesz wyruszać w kraj, daj nam wcześniej znać :D

      Usuń
  4. Doujin może mnie nie zachwycił, ale całiem miło się czytało.
    Co do nowego rozdziału to zacytuję samą siebie: "Kisiel zrobił mi budyń z mózgu" xD

    Ramenu co prawda nie jadłam, ale Udon też zapycha. I mimo, że w żołądku miejsca już nie ma, to jest tak doby, że się go wciśnie ^^

    I głos w sondzie już oddany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle po bardziej pogmatwanych doujinach typu 10-Rankai biorę coś lżejszego, dlatego dodałam ten :) i tak musiałybyśmy go dodać wcześniej czy później.

      Udon? Nie słyszałam O_O mówisz, że smaczne? Będziemy musiały kiedyś spróbować :)

      Dziękujemy za oddanie głosu w sondzie! ♥

      Usuń
    2. clonoa16?

      Usuń
  5. Ile to ja razy od ściągnięcia to przeczytałam? Oj, mnóstwo.
    Uśmiechy chłopaków są tak piękne, że nie mogłam przestać patrzeć. Co się skończyło to leciałam od nowa i tak ciągle. Historia jest piękna, na prawdę. <3

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!