czwartek, 29 listopada 2012

[Mikayla] Nyota mo Shota mo Oishii Desu (SasukexNaruto)


Naruto prezentuje Sasuke swoją niezawodną technikę seksapilu chcąc zapoznać się z opinią przyjaciela. Ten jednak stwierdza, że daleko jej do ideału i postanawia pomóc Naruto w udoskonaleniu jej na swój nietypowy sposób. Tytuł alternatywny; A Woman's Body and a Boy's Body are Both Delicious.

Nyota mo Shota mo Oishii Desu


Autor: Mikayla
Pairing: SasuNaru
Gatunek: Hentai/Hard Yaoi/Komedia
Uwagi: Wulgarny język
Hasło: oishiibodypl
 

Nie bijta, moi kochani, nie bijta... Nie będę się tłumaczyć, bo powodów zwłoki mogłabym wyliczać a wyliczać, ale na dobrą sprawę nikogo to nie obchodzi :D Dlatego przechodzę do komentarza doujinshi.
Już widzę ten mord w Waszych oczach po przeczytaniu słowa "hentai" xD No bo jak to tak... Trzy tygodnie przerwy i teraz serwuję takie dziwadło? Wybaczcie, nie mogłam się powstrzymać... Ostatnio na blogu było dość grzecznie, dlatego teraz dla kontrastu mamy ostre rżn... no...
Z Naruto autorka zrobiła tu takiego idiotę, jakiego świat nie widział, aż mi go żal... Przy okazji wg mnie jest oooookropnie przedstawiony, ale osobiście wzdycham do tego Sasuke... No spójrzcie na niego tylko, jest po prostu seeeeksooownyyy *.* To jedyne takie hentaio-podobne doujinshi od Mikayli, pozostałe to już ostre yaoi, gdzie zazwyczaj Naruto jest brutalnie gwałcony przez Sasuke... Nie omieszkam się nimi także podzielić kiedyś :D
Przepraszam za efekt wizualny, ale ciężko było coś tu skombinować, kiedy już skany były tak sobie zedytowane... No cóż.. I niech Was język nie zrazi, cóż, rysunki wulgarne to i tekst wulgarny. Dziękuję za bezcenną pomoc kaszalotowej, która prawie się nie popłakała przy czyszczeniu. Absolutnie rozumiem, co musiała przeżywać... chyba... :]
Enjoy... jeśli dacie radę :D


T
C
B
E
DOWNLOAD/ONLINE

download online w osobnym oknie

14 komentarzy:

  1. To było straszne. Na moment się zastanawiałam, czy dać swój głos na SŁABE, ale to nie było słabe.Ale też ani zabawne, smutne czy refleksyjne. O, tylko mocne, bo tyle seksu na raz mnie powaliło od razu.
    Naruto wypadł naprawdę jak idiota. Nie znoszę jak taki jest, bo on nie ma mentalności blondynki mimo koloru włosów. Sasuke za to zachował się nad wyraz samczo i ujarzmił Naruto i Nuriko. Heh, ah ten Uchiha. Kto by mu nie uległ? :D

    Witamy z powrotem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie się zgadzam :D Ale ten doujin tak mi mózg wyprał, kiedy go znalazłam, że musiałam się podzielić :D

      Usuń
    2. Jesteś okrutną bestią, wiesz? ; ) Tak kalać wzrok czytelników dawką mega kobiecego Naruto. Dzięki Bogu, że testosteron Sasuke nie zawiódł ;)

      PS. Powyższy komentarz był próbą. Nie wiem czemu, ale nie mogę odpisać z konta z lj więc muszę z drugiego konta na google (coś z moim ID się chrzani najwidoczniej). Jak łaska, usuńcie mój powyższy pusty komentarz, ok? : ) I sorry za zaśmiecanie.

      6romeo9

      Usuń
  2. Super ze wróciłas zabieram sie za czytanie :)
    Jeszcze raz dziękuje całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Wy z tym "wróciłaś"? Przecież ja nigdzie nie zniknęłam, noo xD

      Usuń
    2. Naru, zdaje sie, ze niektorzy sobie nas myla, albo biora nas za jedna osobe :D

      Usuń
  3. Dla mnie to i tak za mało seksu XD
    Cieszę się, że dodałaś coś mocnego, bo już dawno miałam na takie coś ochotę :D Mam nadzieję, że następny doujin też taki będzie ;>
    Dialogi wręcz zwalają z nóg xD Nie mogłam przestać się śmiać z tych sików, haha XD Hahahhah! XD
    Podziękował za tłumaczenie i mam nadzieję, że szybko dodacie coś nowego :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba muszę Cię rozczarować, bo kolejne będą raczej bazowały na podłożu emocjonalnym :P Sporo czytelników ceni sobie ambitniejsze tytuły bez rozrywania zadka, a przynajmniej ci, co najczęściej komentują :]

      Usuń
  4. Zasmiece naszego bloga komentarzem bez polskich znakow. Niech to szlag.
    Naru, swiecie bylam przekonana, ze do dj bylo po japonsku? W ogole go nie kojarze :D albo pobyt tutaj mi szkodzi, albo powoli zapominam, co mamy na stanie. Widze, ze gonia czytelnicy do publikacji? Juz chcialam sie wypowiadac pod ostatnim postem, ale mni ubieglas :) dobrze Wam w ogole idzie z doujinami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dobrze... xD Ty, daj spokój, laptop mi się buntuje i teraz nie mogę wszystkiego od ręki robić, muszą działać między lapkiem a stacją. Jakaś paranoja.
      Aaaa widzisz, niespodzianka :D Tak się składa, że to doujinshi nie dość, że myślałaś, że jest po japońsku... Jego wcale NIE BYŁO :P najwyżej na ebayu ahhaha.. Ale znalazłam cudowną stronkę, na którym było po angielsku już nawet to jak tu nie skorzystać :]

      Usuń
  5. Co ja czytam O_o Na dodatek młodsza siostra siedzi w tym samym pokoju. Szczerze to... Hmm, jak by to ująć: myślałam że od tego wszystkiego oczy zaczną mi krwawić o__o Ale sposóbw jaki Sasio pomugł ulepszyć tę technikę nie był zły xD Ale proszę, następnym razem mniej seksu, bo jak by to powiedzieć... moja psychika nie akceptuje Sasuke który 'gwałci' Naruto :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, nie ode mnie zależy, kto czyta te doujinshi i przy kim :P Na pewno nie mogę obiecać, że będzie mniej seksu. Może teraz będzie spokojniej, ale kiedyś dodam kolejne ostrzejsze, bo takich jest na pęczki, a czytelników jest sporo i niektórzy z nich jednak woleliby także dużo seksu, serio :P Mamy zamiar przetłumaczyć i wstawić możliwie najwięcej doujinshi, nie bacząc na to, czy to yaoi czy niekoniecznie.

      Usuń
  6. Moim zdaniem to doujinshi byli superowe . Chciałam sie zapytać kiedy będziesz tłumaczyła forbidden love Sasunarusaku bo byłabym wdzięczna gdybyś przetlumaczyla , pozdrawiam słodziutko Wasza Fanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz ciągle o tym doujinie wspominać :P Jest w trakcie tłumaczenia, ale nie potrafię określić, kiedy go wstawię, bo jak pewnie sama wiesz, doujinshi jest bardzo długie, a żeby nie było zastoju to w tym samym czasie tłumaczę też inne, bym mogła szybciej aktualizować posty.

      Usuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!