środa, 5 grudnia 2012

[Marjoram] Naruto-sensei to Sasuke-kun no Jijou (SasukexNaruto)

 

Naruto jako praktykujący nauczyciel zapoznaje dziesięcioletniego Sasuke, który chciałby, by ich relacje były nieco głębsze niż nauczyciel-uczeń, co wpędza Naruto w kłopoty. Tytuł alternatywny: Naruto-sensei and Sasuke-kun's Affair - 10years-old x 21years-old.

Naruto-sensei to Sasuke-kun no Jijou


Autor: Marjoram
Pairing: SasuNaru
Gatunek: Komedia/Slash/Slight shota
Hasło: narutosensei21
 

Ehh, długie tytuły są kłopotliwe.
Ludzie, jakie to szczęście, że posiadam w domu dwa komputery! Mój laptop się na mnie definitywnie wypiął i nie idzie na nim zrobić czegokolwiek... No niczego poza samym tłumaczeniem :P
Było ostro to teraz jest grzecznie. Ah, ten mały Sasiu, widać, że bez względu na wiek, nie potrafi wyzbyć się swojej dominującej natury, hahaha. A Naruto... Człowieku, po co Ci były te okulary...? (wielka antyfanka okularów) Grunt, że w kolejnej części Sasuke sam przyznał, że Naruto zdecydowanie lepiej bez okularów... Jeden mądry :P


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

14 komentarzy:

  1. Ja jestem za rozdziałami po kolei :)
    AnonimKA

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez jestem za rozdzialami po kolei .Wasza fanka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez rewelacji. Sądziłam, że opowieść mnie porwie, bo wydawało się ciekawe. Ale ani się nigdzie nie uśmiechnęłam, ani nie zasmuciłam. Straszny średniak.
    Sasuke fakt - nawet w młodszej wersji potrafi chwycić za serce, jednakże Naruto w ogóle mi nie pasował. Swoją postawą, gadką, wszystkim po prostu przypominał mi Umino. A to jest złe dla mojego smaku ; )

    Forbidden Love? Całość oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wspomniałaś o Iruce to od razu i mnie się skojarzyło. Masz rację, taks się zachowywał i mi też to się nie podoba :P
      Całość, powiadasz... Kurczę, strasznie mało komentarzy, ciężko na ich podstawie coś zadecydować. Koleżanki powyżej chciałyby oddzielnie rozdziały, jednakże Twoje zdanie cenię sobie podwójnie, jako że jesteś użytkowniczką komentującą każdy post i potrafisz chłodno ocenić doujinshi, nie przyjmujesz każdej kupki, którą tu zaserwujemy :) Dlatego jest jako taki remis. Poczekam jeszcze trochę, jeśli nikt się nie wypowie na ten temat to załatwię pewien kompromis :]

      Usuń
  4. nooo... w końcu jakiś konkret (wybacz, ale tamtego kontretem mimo wszystko nie potradie nazwać :P) aż nabrałam ochoty na łikendową robótkę xD
    Co do samego dj to Sasek faktycznie jest przeuroczy *_*, ale Naruto niestety jakoś dziwnie wyszedł. Jednak może to wynika z tego, że jak widzę ze między chłopakami jest SPORA róznica wieku, to ciśnienie sie podnosi...
    No cóż, Zostaj mi tylko wyczyscic te zalegające na dysku doujiny... ehhh... chyba za długie wakacje sobie zrobiłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty się nawet nie przyznawaj :P No ale grunt, że póki nie skończą mi się "zapasy" to Ty możesz spoczywać na laurach :P
      Jeszcze beta znowu gdzieś przepadła, no kto to widział...

      Usuń
  5. Huee, jaki Sasu xD
    Co do Forbidden Love, to ja także chcę po kolei rozdziały :D
    A, i znalazłam dzisiaj fajnego doujina, jak znajdziecie czas, to możecie go przetłumaczyć :D Taiyou no sumika
    Tylko, że on też ma, że tak powiem, rozdziały >.< Bardzo się ucieszę, jak go znajdziecie, przeczytacie i przetłumaczycie :D
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naru ma Sumike na swoim koncie do tlumaczenia, wszystkie czesci razem z prologiem :)
      I szczerze Jej tego czasem zazdroszcze xD jakies inne moze zyczenia?

      Usuń
    2. Nie, nie... już żadnych życzeń, bo wiem, że i tak macie dużo roboty xD Ale jak znajdę coś fajnego, to się bójcie :D

      Usuń
  6. A mnie sie wydaje, Naru, ze byloby dobrze pojsc na kompromis i caly ten tytul podzielic na dwie czesci i wstawic jako part 1 i part 2, czy cos w tym guscie. Nie wiem, ile Ci wychodzi mega na tego dj, bo nie mam go przed soba. Ale ciekawie by bylo opublikowac czesc Forbidden Love i urwac w kulminacyjnym momencie, zeby reszte opublikowac za drugim razem :D i wtedy ze SlowMotion zrobi sie HorribleMotion xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ci dam kulminacyjny moment, psia krew! xD Nie jestem sadystką, a póki nasz blog nie ląduje gdzieś w najgęściejszym mule internetu to nie ma co się ratować takimi rozwiązaniami. Już sobie obmyśliłam, jak to zrobię, w sporej mierze tak, by i mi było wygodnie :P Mega zbyt dużo nie ma, bo pierwszy, czyli najdłuższy rozdział, zajął mi jedynie 10 mb. Wrrrr *groźnie łypie na serwer* zawsze coś, teraz jak chcę się popisać tym, jak zajmuję się tłumaczeniami bardziej intensywnie niż zwykle to sprzęt się mnie nie słucha :P I tyle z przedstawienia, pf...

      Usuń
    2. Poki nie laduje - dobrze powiedziane :D wszystko w Twoich lapkach! Nawet nie wiesz, jak ja tutaj kmbinuje, zeby laptopa zdobyc w miare tanio i wrocic do tlumaczenia.
      10 mb? Czy 30's CALBORN nie mial cos kolo 90ciu...? To chyba byl najwieksze tlumaczni, jakie wstawialam od poczatku istnienia naszego bloga. No, nieszczescia chodza parami, jak widac :D ale powiem Ci jeno, ze jak wczoraj lypnelam okiem na kolejke, to az mnie w fotel wgniotlo. Cisniecie ladnie z doujinami! xD

      Usuń
  7. Uwielbiam Shote dlatego też podobało mi się bardziej niż myślałam. Historia była troszkę dziwna, ale Naruto był jak najbardziej Narutowy, chociaż wolałabym, zeby był bardziej uczuciowy.

    Co do pytania odpowiedź brzmi: Tak, tak, TAAAAAK! Kocham Forbidden love <3 Gdybym wreszcie mogła to przeczytać po polsku. Ale to nie zostało skończone, mam rację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, całe doujinshi kończy się tak, że w sumie nie wiadomo, co autorka planowała z nim od początku zrobić. Wygląda trochę jak projekt porzucony, i przyznam, że nie mam pojęcia, czy to celowa operacja czy jednak odechciało Jej się pisać dalsze rozdziały. Ja to po prostu nazywam otwartym zakończeniem :P Co jak co, my, fanki, dostajemy praktycznie wszystko, czego mogłybyśmy oczekiwać po SasuNaru w tych pięciu rozdziałach :P Gdyby serwer się na mnie nie wypiął to pierwszy rozdział miałybyście do pobrania już wczoraj wieczorem, a tak to muszę albo poczekać, albo spróbować na innym sprzęcie i... tak czy siak poczekać :P

      Usuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!