wtorek, 6 listopada 2012

[Kakurega] Kakurega wa NaruSasu desu (NarutoxSasuke)


Trzy krótkie historie przedstawiające relację Naruto i Sasuke od tej bardziej romantycznej strony.

Kakurega wa NaruSasu desu


Kakurega is NaruSasu
Autor: Kakurega
Pairing: NaruSasu
Gatunek: Slash/Komedia
Hasło: narusasudesupl

 
Napisałam "bonus" w tytule, bo dołączyłam parę stron z nieco innej kolekcji, która nie ma nawet tytułu i miała tak mało stron, że żal było ją zostawić, haha :D
Osobiście bardzo lubię kreskę tejże autorki, ale niestety doujinshi od niej zbyt wiele nie ma, do tego sporo nie zostało przetłumaczonych.. Sporo z niewielu, a to dobre. No i też w większości jakość skanów jest godna pożałowania. Ciekawe czemu? Dla porównania, od tej samej autorki Sasutard wstawiła już jedno tłumaczenie - Snow White Sasuke
To tyle ode mnie. Nie minęła nawet doba, a ja wstawiam kolejne tłumaczenie. Zdziwieni? Ja też.


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

4 komentarze:

  1. Świetne xD
    Taka dawka fajnego poczucie humoru;)
    Ale trzeba też zauważyć przy tym kreskę i sceeeny... Oj, to przełożenie dłoni pod koszulką Sasuke do jego twarzy - mrau; a zasypianie i Sas udający, że już śpi, a Naruto tak słodko łaszący się do niego - 2xmrau i sam obrazek, ten kolorowy przy końcówce ze słodziaśnym buziakiem - 3xmrau!!!
    Jaaa, podobało mi się, nawet bardzo, takie leciutkie to było, nie żebym nie lubiła łzawych wyciskaczy emocji;P Mam takie wrażenie naturalności, jakiś autentyzm od tego bił. Moja wyobraźnia szaleje xD
    Wczoraj i dzisiaj świeżutkie dj, serio kawał dobrej roboty!
    Życzę masę weny, czasu, motywacji i fajnych pozycji do przetłumaczenia;)
    pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ta dwójka jest mrau, ciężko o inną reakcje :D

      Usuń
  2. Zdziwiona jak diabli :D Heh, ale tak to jest z babami - potrafią zaskakiwać.
    Za mało! Ja chcę więcej! To było urocze :D Lubię, kiedy Naruto jest taki przytulaski a Sasuke wiecznie go odtrąca, choć i tak koniec końców zgadza się na wszystko, co Uzumaki mu robi. Jeej, będę miała kolorowe sny. Na pewno po czymś tak lekkim i przyjemnym. Byłaby możliwość, abyś dodawała doujinshiny częściej, ale właśnie takie miniaturki? Mają swój urok. Ja wiem, że te dłuższe są bardziej ambitne i dopracowane, jednakże strasznie lubię Wasze tłumaczenia i brak mi częstych notek. O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A najlepiej często i długie, nie? :D Sama bym chciała... Jeśli zależy Ci na częstych aktualizacjach to mogę spróbować z tymi miniaturami, ale niczego nie obiecuję.

      Usuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!