wtorek, 13 listopada 2012

[10 Rankai] Ramen (Naruto&Sasuke)


Dzień z życia Naruto i Sasuke podczas przyrządzania posiłku.

Ramen


Autor: 10-Rankai
Pairing: brak
Gatunek: Miniaturka
Hasło: ramenkaipl 


Ahahah... Mało śmieszne. Ok, to nie miało się dzisiaj pojawić, no ale... impuls. Rankai ma kilka takich miniaturek, początkowo planowałam je spiąć w kupę i wrzucić wszystkie naraz, ale sobie myślę NIE! Dlatego dzisiaj wypuszczam to... Historyjka nie wiadomo, o czym, osobiście nie mam pojęcia, jakie to miało mieć przesłanie i dlaczego Sasuke tu omal się nie popłakał :P Chętnie zapoznam się z Waszą interpretacją.
Wstawiam tylko jeden obrazek, bo ta miniaturka, jak i pozostałe nie posiada okładki, dlatego musimy zadowolić się pierwszą stroną.
Bardziej "konkretne" doujinshi raczej dzisiaj się nie pojawi, mimo że wena mnie nie opuszcza... Cóż, czasu zaczyna brakować, zobaczymy, co zdziałam w tym kierunku w najbliższym czasie.


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

15 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, troszkę to powikłane. Zabawne, nie powiem, ale troszkę zakręcone.
    Czytałam to kilka razy, (dużo czasu mi to nie zajęło ^_^), i mam kilka teorii na temat, czemu Sasuke tak wygląda. Jednak wszystkie są naciągane, bo żądnej w sumie nie mogę udać za pewną...
    Może jest po prostu śpiący? O.o
    Może smutny za to, że Naruto PRAGNIE TYLKO tego, by była smaczna?
    Może żal mu chłopaka, że codziennie robi to samo?
    A może ( w końcu były 2 kubki, a nie jeden, a Sasu mówi, "nigdy więcej ramenu") znudzony tym, że sam znów będzie musiał to zjeść z blondynem, bo ten nic innego przyrządzić nie potrafi?
    A może jest w tym jakiś podtekst? ( nie powiem jaki, bo aż sama się dziwię, że wpadłam na taki pomysł...)
    Tak czy siak, wszystkie te teorie są zdrowo naciągane i na pewno żadna z nich, nie jest odpowiednia.
    Poczekam na interpretację innych czytelników.
    Nie doprowadziło mnie to co prawda do ataku śmiechu, ale nie było też smętne.
    Dobra, nieważne. Podobało mi się i koniec;D
    Nie będę nad tym więcej myśleć, bo się zmęczę.
    Dziękuję za wstawkę.
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem o co tu chodziło. Tak, czy siak Naruto znowu mówił o czymś w taki sposób, jakby było dla niego najważniejsze. Ale w sumie to ramen, więc sie zgadza :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez sensu... Nic nie zaczaiłam. Doujinshi o jedzeniu? Heh, tego jeszcze nie grali. No nic, rewelacji nie ma. Dwa minusy:
    1. krótkie;
    2. nie przepadam za tym, jak kwestie są pisane przez myślnik. Ja chyba jestem po prosty człowiek i chciałabym bez żadnych udziwnień czytać. Piję do tego, co było na stronie 4, kwestia Naruto "pewnie dlatego, że", a raczej " pew - nie dla - tego, że". Ja wiem, że to nie ty umieszczasz tak pożal się Boże wąskie chmurki, ale nic się by z tym nie dało zrobić?
    Kreska ok.
    A skoro Wen nasz kochany tak Ciebie trzyma, to kurde korzystaj : ) Już szybciutko ma mi się pojawić kolejne doujinshi :D hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślniki Ci przeszkadzają? No tego się nie spodziewałam o.O Pewnie, że dałoby się coś z tym zrobić, ale zazwyczaj wybieram rozwiazanie z myślnikiem, bo inaczej po prostu tekst w chmurce wyglądałby bardzo brzydko, mały, ściśnięty i takie tam... Do tego polonista wpoiła mi zasadę, że "że" się nie przenosi do następnej linijki i trzymam się tego bardzo mocno, a czasami nie mogę go upchnąć, wiec muszę przenieść kawałek tekstu w dół... Żeby było poprawnie interpunkcyjnie, no :D

      Usuń
  4. W końcu mam chwile (dosłownie) by napisać komentarz xD żeby nie rozpisywać się pod każdym dodanym, pod którym nie pisałam (jest ich sześć chyba O.o) to pisze tu. Wszystkie są mega ♥ chociaż Naruco Cutte! Cutte! dośc dziwny xD a najbardziej do gustu przypadł mi chyba Unitled xD bez tytułu... ale za to jest boski ♥
    a co do tego dj... całkiem... hmm taki zmuszający do pogłówkowania tak sądze. Ale podoba mi się własnie x3
    wgl Naru-senpai D: tłumaczenie ostatnio idzie mi tak, że o matko D:
    ale staram sie. W week bede tłumaczyć bo teraz znów zawalona dosyć jestem D:
    wgl ścięłam włosy i łeb sobie chyba też obetne bo boje się teraz sama. Mam wrażenie, że wyglądam okropnie D: ale ścięłam aż tyle włosów że to pewnie dla mnie szok (co nie zmienia faktu, że i tak wyglądam źle xD)
    Jestem z Ciebie dumna, że tak ładnie pracujesz (WTF się rządze? O.o)
    dobra robota ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie, WTF, sie rzadzisz? :D ja tu ciagle jestem, przypominam xD
      Naru ma naplyw weny, widze. Tak dobrze jeszcze nie bylo, a jak moje oczy to cieszy niesamowicie ^___^
      Mizuri jeszcze zyje w ogole? Cos ostatnio nic o Niej nie slysze.

      Usuń
  5. heh heh...
    To może się spochwalę, ze w końcu ja przeczytałam te dj? Ok, to to się chwalę, że znalazłam na nie czas między jednym filmem a drugim xD W sumie to sama nie wiem zemu mi tak długo z tym zaszło, ale wole się nad tym dłużej nie zastanawiać :P
    Ostatnio zrobiłam sobie duuuuużo wolnego ocz czyszczenia i nawet Naru goniła mnie do roboty (!) wieć spięłam cztery liery i postanowiłam pobawić się w Mistrza Painta tudzież innych programów graficznych xDD
    Dla narzekających na krótkie dj mam dobrą wiadomość, że mam przyjemność (o.O) pracowac teraz nad długimi projektami. Teraz pozostaje wam trzymać za nas wszytkich kciuki, ew. oddać nam jakiś tydzień wolnego czasu :p
    noooo.... to chyba tyle ze strony kaszalotowej xD

    OdpowiedzUsuń
  6. hejka jestem fanka naruto i sasuke mam prosbe moglabys przetlumaczyc sasunarusaku doujinshi pt forbidden love i piyo piyo 1 i piyo piyo 3 bylabym wdzieczna pozdrawiam wasza wierna fanka super przetlumaczylas the beginning czekam na kolejne czesci caluski i zycze ci duzo weny

    OdpowiedzUsuń
  7. O jak milo! Forbidden Love jest w tlumaczeniu. Patrz: kolejka. Tlumaczeniem tej pozycji zajmuje sie Narutard. Seria Piyo Piyo od B Plusa przypada mnie i zostanie zrealizowana najwczesniej w styczniu/lutym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aha bo byłoby fajnie gdyby przetlumaczyla widziałam tylko pierwsze części były przetlumaczone po polsku ale następne nie więc trzymam kciuki za was całuski dla was

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej tu znowu twoja fanka mam nadzieję ze jeszcze kiedyś sie odezwiesz i wpadniesz - żartowałam obyś wróciła. Czekam zniecierlliwoscią :) i mam nadzieje ze po kolejce będzie jeszcze Sasunarusaku pt forbidden love ;)) pozdrawiam życzę wszystkim wszystkiego dobrego !!!!

      Usuń
  9. Jakiś taki zastój tu powstał czy mi się tak tylko wydaje...
    Ostatnie doujinshi zostało opublikowane prawie dwa tygodnie temu. Od tego czasu cisza nieprzyjemna nastała. Czas może z tym skończyć, hmm?
    : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Przepraszam Was za zastój, po prostu uczelnia zaczęła cisnąć, a ja nawet przy odrobinie nakładu pracy nie potrafię znaleźć czasu i motywacji do tłumaczenia. Póki mam chwilkę to staram się to spożytkować i być może jutro lub pojutrze wstawię kolejny post. Dzięki za doping w każdym razie, dobrze wiedzieć, że kogoś interesują nowości na blogu :P

      Usuń
  10. 6romeo9 dobrze prawi ^^
    Bierz się do roboty Naru, bo bez publikacji to mi wena do czyszczenia usycha xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!